cikk a(z) ügyfélkiszolgálás címkével:
Az átlagnál már többet mosolyognak a magyar eladók, de van még tér a fejlődésre
6 éve Lekörözte a hazai ügyfélkiszolgálás színvonala mosolygás és üdvözlés tekintetében a világátlagot. Az élen járó országoktól ugyan még lemarad Magyarország, azonban a fejlődés évről-évre jól látható. Kapcsolt értékesítés - azaz kiegészítő vagy egyéb termék, szolgáltatás ajánlása - terén azonban még van hova fejlődni, a tavalyi eredményén sajnos rontott hazánk - derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 67 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte, több mint 2,1 millió esetet vizsgálva. Teljes cikk...
Kik szolgálták ki legjobban az ügyfeleket 2015-ben?
7 éve A BENU Magyarország Zrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2015-ben. Hetedik alkalommal rendezték meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt. Teljes cikk...
A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban
8 éve A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég. Teljes cikk...
Hatodszor is összemérik ügyfélkiszolgálásuk minőségét a hazai vállalatok
9 éve A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program ma az egyetlen olyan verseny Magyarországon, amely a cégek ügyfél-kiszolgálási színvonalát méri össze ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...
Kiválóan szolgál ki az Invitel
9 éve Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén, írja a cég közleményében. Teljes cikk...
Indul a verseny: ki bánik a legjobban ügyfeleivel?
10 éve Idén ötödször rendezik meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt, melynek legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...
Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat
10 éve A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett. Teljes cikk...
Ügyfélkiszolgálásban a Provident call centere a legjobb
11 éve Objektív felmérés-sorozat és az ügyfelek véleménye alapján Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat nyert személyes és telefonos ügyfélszolgálat kategóriában a Provident Pénzügyi Zrt. Teljes cikk...
Az ügyfélkiszolgálás eredménycentrikus fejlesztése
12 éve Az ügyfél-elégedettség és elkötelezettség mozgatórugóit térképezte fel a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft., valamint a ClientFirst Consulting Kft. február 24-én közösen tartott üzleti reggelijén - olvasható a portálunkhoz eljuttatott sajtóközleményben. Teljes cikk...