9 cikk a(z) ügyfélkiszolgálás címkével:

Az átlagnál már többet mosolyognak a magyar eladók, de van még tér a fejlődésre

2 éve Lekörözte a hazai ügyfélkiszolgálás színvonala mosolygás és üdvözlés tekintetében a világátlagot. Az élen járó országoktól ugyan még lemarad Magyarország, azonban a fejlődés évről-évre jól látható. Kapcsolt értékesítés - azaz kiegészítő vagy egyéb termék, szolgáltatás ajánlása - terén azonban még van hova fejlődni, a tavalyi eredményén sajnos rontott hazánk - derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 67 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte, több mint 2,1 millió esetet vizsgálva. Teljes cikk...


Kik szolgálták ki legjobban az ügyfeleket 2015-ben?

4 éve A BENU Magyarország Zrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2015-ben. Hetedik alkalommal rendezték meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt. Teljes cikk...


A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban

5 éve A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég. Teljes cikk...


Hatodszor is összemérik ügyfélkiszolgálásuk minőségét a hazai vállalatok

5 éve A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program ma az egyetlen olyan verseny Magyarországon, amely a cégek ügyfél-kiszolgálási színvonalát méri össze ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...


Kiválóan szolgál ki az Invitel

6 éve Sorozatban idén ötödször került fel a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban verseny dobogójára az Invitel. A nagyvállalati kategóriában a személyes ügyfélkiszolgálás területén szerzett második hely azt jelzi, hogy tavalyhoz képest egy helyet javított a helyezésén, írja a cég közleményében. Teljes cikk...


Indul a verseny: ki bánik a legjobban ügyfeleivel?

6 éve Idén ötödször rendezik meg a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti versenyt, melynek legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. Teljes cikk...


Megint vizsgáztatták az ügyfélszolgálatokat

7 éve A versenyen próbavásárlásokkal és fogyasztói kutatással tesztelték a cégeket. Az Invitel idén ismét a dobogón végzett. Teljes cikk...


Ügyfélkiszolgálásban a Provident call centere a legjobb

8 éve Objektív felmérés-sorozat és az ügyfelek véleménye alapján Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat nyert személyes és telefonos ügyfélszolgálat kategóriában a Provident Pénzügyi Zrt. Teljes cikk...


Az ügyfélkiszolgálás eredménycentrikus fejlesztése

8 éve Az ügyfél-elégedettség és elkötelezettség mozgatórugóit térképezte fel a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft., valamint a ClientFirst Consulting Kft. február 24-én közösen tartott üzleti reggelijén - olvasható a portálunkhoz eljuttatott sajtóközleményben. Teljes cikk...