Megjelent: 15 éve

Magyari Andrea, a Nav N Go Kft. HR igazgatója

Magyari Andrea közel 20 éves, nemzetközi cégnél szerzett munkatapasztalata és különböző regionális HR projektjei után 2009-től a Nav N Go Kft. HR igazgatója és menedzsmentjének tagja.

Magyari Andrea 1971-ben született Budapesten. A Teleki Blanka Közgazdasági Szakközépiskolában érettségizett, majd ösztöndíjasként egy nemzetközi szállítmányozó cégnél szerzett munkatapasztalatot.

Nem sokkal ezután a Budapesten éppen ekkor irodát nyitó Price Waterhouse könyvvizsgáló és tanácsadó cégnél kapott álláslehetőséget, 1990. januárjától. Az akkor csupán néhány munkatársat foglalkoztató cégből mára már közel 700 fős PricewaterhouseCoopers 10 fős Humán Erőforrás osztályát vezette egészen 2009. február közepéig.

A HR-rel, mint szakterülettel 1997-ben hozta össze a sors, nem véletlenül, hiszen az emberekkel való foglalkozás és törődés egészen gyermekkorától meghatározó volt számára. Szakmai pályafutását tekintve tulajdonképpen végigjárta a céges langrétát, 2004-től pedig első számú HR vezetőként tevékenykedett.

Szakmáján belül kedvenc területe a kompenzáció bár talán személyiségéből is fakadóan a HR minden területével volt lehetősége megismerkedni. Diplomáját szintén a HR területén szerezte 2002-ben a Pécsi Tudományegyetemen.

Közel 20 éves, nemzetközi cégnél szerzett munkatapasztalata és különböző regionális HR projektjei után 2009. február 16-tól a Nav N Go Kft. HR igazgatója és menedzsmentjének tagja.

Szabadidejét legszívesebben férjével és nagylányával tölti, akit gyakran kísér el az otthonuk közelében lévő lovardába, amikor saját hobbijának, a természet szeretetének is időt szentel. Ezen kívül szívesen olvas és ápolja baráti kapcsolatait.
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk