Megjelent: 1 hónapja

Megszünteti sokszínűséget és méltányosságot elősegítő programjait a Meta

A vállalat továbbra is dolgozik majd a sokszínűség fenntartásáért.

A Facebookot működtető Meta felhagy a DEI keretrendszerek cégen belüli alkalmazásával – írja a 444 a Reuters híre alapján. A DEI betűszó a diversity, equity és az inclusion, tehát a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás szavakat jelöli. Olyan céges programokra használják, melyekben szervezeti megoldásokon keresztül igyekeznek érvényesíteni a történelem során alureprezentált csoportok érdekeit.

Janelle Gale, a Meta humánerőforrásért felelős alelnöke elmondta, hogy ezen túl is dolgoznak majd a sokszínűség fenntartásáért, de nem a DEI programjain keresztül próbálnak tenni az ügyért. Szerinte a DEI kifejezés negatív töltetet is kapott, mert egyesek úgy értelmezték, hogy a programokkal bizonyos csoportokat más csoportokkal szemben előnyben részesítenek.

Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója azt is bejelentette a héten, hogy a vállalat külső tényellenérző programját is megszüntetik.

 

444

  • 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BMEinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.27 recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Felmérés: a magyar fiatalok fele semennyi pénzt nem tudott félretenni tavaly

Bár a fiatalok 57 százaléka rendelkezik valamekkora megtakarítással, 25 százalékuk nem tud rendszeresen félretenni, emellett jelentős az eltérés a... Teljes cikk