Megjelent: 11 éve

Superbrands-díjat kapott az Erzsébet-utalvány

Díjazta a világszerte közel 90 országban működő Brand Council az Erzsébet-utalványt, mint üzleti márkát. A független szervezet azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikert értek el, illetve e kivételes eredmény fenntartását biztosítják – írja az Erzsébet Utalványkibocsátó közleménye.

Az Erzsébet-utalvány partnereivel való kiváló kommunikációja, az üzleti világban megvalósított kimagasló eredményei és rövid idő alatt elért ismertsége és megbecsültsége elismeréseként kapta meg a díjat. Az Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. vezérigazgatója az oklevél átvételekor úgy fogalmazott, hogy a viszonylag fiatal, harmadik életévébe lépett utalvány hírneve és elismertsége elhivatott és komoly csapatmunka eredménye. „Köszönjük a díjat, amely objektív elismerése annak a munkának, amit az Erzsébet-utalvány brandjének felépítésébe fektetünk” – mondta.

Az üzleti Superbrands alapvetően marketing-szakmai díj, amelyet kifejezetten márkaépítési tevékenysége miatt kapott az Erzsébet-utalvány – fűzte hozzá Otto Krisztina, az elismerést odaítélő cég képviselője, aki arról is szólt, hogy a díjra nem lehet rá sem pályázni, sem jelentkezni, azt egy független szakértői bizottság megkeresés befogadása és lobbitevékenység nélkül íréli oda.

A Business Superbrands Bizottság a Bisnode csoport által létrehozott Bisnode Rating kockázatossági mutatószám (a hivatalos források adatai mellett a vállalatra vonatkozó pénzügyi információk – mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek –, továbbá a cég vagy szervezet fizetési fegyelme, demográfiai adatai, tevékenysége, mérete, tulajdonosai, éves árbevétele) alapján vizsgált és szűrt vállalatokat, márkákat, végül az iparági szövetségek, szakmai szervezetek által tett ajánlások figyelembevételével választotta ki az idei év legkiválóbb üzleti márkáit.

A Brand Council álláspontja szerint a Business Superbrand státussal megerősödik a díjazottak pozíciója, növelik presztízsüket, és a jövőben még inkább megkülönbözteti márkájukat versenytársaiktól.
  • 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új otthont kap a Medve sajt – 160 munkahely szűnik meg Répcelakon

Átszervezi magyarországi működését a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. (korábban Pannontej), amelynek keretében Répcelakon bezárja... Teljes cikk

2030-ig ötmillió robotot gyártanak le, amelyek átvehetik a házimunkát és az ipari feladatokat

A Neura Robotics, Európa egyik vezető humanoid robotikai vállalata, 2030-ig ötmillió robot legyártását tervezi, amelyek a házimunkától az ipari... Teljes cikk

620 új munkahely Komáromban – ez csak a jéghegy csúcsa?

Komáromban 620 új munkahely jön létre a BYD legújabb, 32 milliárd forintos beruházásával – de a számok mögött sokkal többről van szó. A kínai... Teljes cikk