Tréningrendszert vezetett be a Don Pepe
A vendéglátásban kevés helyen alkalmazott, mégis nagy jelentőséggel bíró dolgozói tréningrendszert vezetett be a Don Pepe. Célja, hogy értékesítési módszereit hatékonyabbá, vendégeit pedig elégedettebbé tegye - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
"Szűkebb körben" tesztelik
Első körben a Don Pepe éttermek közül hat vesz részt a programban. A tesztcsoport kiválasztásakor szerepet játszott, hogy az ország különböző területein üzemeljenek, és szerepeljen köztük gyorskiszolgáló és klasszikus vendégtérrel rendelkező á la carte étterem is. A Camponában, Csepelen, a Fehérvár Tescóban, a Gépmadár utcai étteremben, a Menyecske utcai étteremben és a Komjádi étteremben már megkezdődött a vállalati tréning.
A program kialakítása előtt meghatározták a Don Pepe fejlesztésre szoruló területeit, úgymint a munkatársak nem elegendő mértékű motiváltsága, a minőségi eredmények vizsgálata illetőleg a MIR (Minőség Irányítási rendszer) modul hiánya a vezetésben. Többek között e pontok a javítására ad tanácsot és segít kidolgozni a megfelelő stratégiát a tréning, hogy megkönnyítse és hatékonyabbá tegye a munka menetét.
Képzés, egy éven át
A mintegy egy éven át tartó képzés során a kiválasztott Don Pepe étterem dolgozói lépésről lépésre megismerkedhetnek a különféle technikákkal és az értékesítést elősegítő módszerekkel. A Don Pepe elsődleges célja a továbbképzéssel, hogy megbúvó hiányosságaira szakszerű válaszlépéseket vezessen be. A tréningen a vendégekkel közvetlenül kommunikáló kollégák még jobban elsajátíthatják ismereteiket és megérthetik feladatuk fontosságát, hogy a továbbképzés végeztével legjobb tudásuk szerint hasznosíthassák a tanultakat.
Az egymásra épülő modulokban - mint felmérés, lekövetés és tanácsadás - a személyzeti interjúktól a vezetői folyamatok szűréséig az időmenedzsment valamint a delegálási és a kommunikációs kompetenciák javítása is szerepel. A hiányosságok kiküszöbölése és a folyamatos minőségjavulás érdekében a tréning egészét dokumentálva is megkapja a Don Pepe, így közvetlenül vonhatja le a továbbképzés tanulságait és eredményeit.
"A több modulra bontható tréning egyfajta továbbképzés, amely nem elsősorban a vezetőket célozza meg, hiszen számunkra fontos és elengedhetetlen, hogy minden munkatársunk a legmagasabb színvonalon végezze feladatát. A programban azokra a munkatársakra fokuszálunk, akik vendégeinkkel elsősorban találkoznak: üzletvezetők, felszolgálók, pultosok, diszpécserek és futárok, ezzel növelve a vásárlói elégedettséget" - mondta Szemes Gábor, a Don Pepe ügyvezető igazgatója.
Növekedést várnak a tréningtől
Elhatározásával Magyarországon a Don Pepe azon néhány vállalkozás körébe tartozik, amelyek felismerték munkatársaik folyamatos továbbképzésének jelentőségét. A több mint harminc étteremből álló lánc a tréningrendszer bevezetésétől a vásárlói kör megelégedettségének és lojalitásának növelését reméli. Ez biztosíthatja a mindeddig évről-évre növekedő forgalom szinten tartását, amely a jelenlegi gazdasági körülmények között komoly eredmény lenne.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Egyes gyári alkalmazottak csak akkor vették észre, hogy elbocsátották őket, amikor nem működött a belépőkártyájuk és a biztonsági őrök... Teljes cikk
A sopronkövesdi Autoliv-gyárban folyó sztrájk arra is felhívja a figyelmet, hogy a főleg kölcsönzött státuszban foglalkoztatott vendégmunkások... Teljes cikk
Nagyméretű betoncserepeket és azok kiegészítőit gyártó üzemet épít a Wienerberger. Hejőpapin egy 7300 m2 alapterületű csarnok, ipar 4.0... Teljes cikk
- Melyek a legnagyobb tréningcégek? Itt a lista 2 hónapja
- Ismerd meg a népszerű CRM rendszert! 4 hónapja
- Extremitás és az intuíció 5 hónapja
- Még kilenc napig lehet pályázni az Év trénere díjra 6 hónapja
- Ügyfélélmény a Nagy Bazárban 6 hónapja
- A vezetőfejlesztés a munkaerő-megtartás kulcsa 7 hónapja
- Szervezeti kultúra: a vezetők és munkavállalók közös feladata 7 hónapja
- A gamifikáció, mint a munkaerő-megtartás eszköze 7 hónapja
- Bemutatjuk az Év Marketingesét 8 hónapja
- A megtartás kulcsa: a szervezet állapotának folyamatos mérése 8 hónapja
- Mi köze a szervezeti kultúrának a munkaerő megtartásához? 8 hónapja