Új szolgáltatást indít az Adecco
Októbertől önálló székhelyű irodából, most még gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéssel segít az Adecco Office üzletága elsősorban banki, ügyfélszolgálati, de akár jól felkészült asszisztensi vagy recepciós munkakörök betöltésében is.
Az új Office iroda munkatársaihoz jelenleg a legtöbb megkeresés ügyfélszolgálati munkatársra, adatrögzítésre, call centeres, és recepciós pozícióra érkezik, de ugyanúgy állandó a kereslet megbízható vezetői asszisztensre, könyvelőre vagy logisztikus és értékesítő kollégára is. A megfelelő jelöltek egy olyan Office adatbázisba kerülnek be, melyen keresztül a későbbiekben a minőségi, letesztelt munkavállalók életútja is követhető, amely a tapasztalatok szerint esetenként akár 90 százalékos megfelelési arányt is lehetővé tesz a megbízó felé.
"A gazdasági válság, a változó szabályozási környezet állandó kihívások elé állítja a cégvezetőket, HR igazgatókat. Ezen változások a hazai nagyvállalati szektort sem hagyták érintetlenül, így muszáj rugalmasan tervezniük, ami nyomon követhető a hazai a foglalkoztatottsági mutatók változásán. Éppen ezért ma már a cégvezetők egy munkaerő-kölcsönző és -közvető cégtől elsősorban hatékonyságot és gyorsaságot várnak. Az újonnan létrejött Adecco Office iroda adatbázisába bekerülő jelölteknek éppen ezért folyamatos munkalehetőséget kívánunk biztosítani oly módon, hogy a megnövekedett munkáltatói igényeknek folyamatos képzésekkel és szaktanácsadással tegyünk eleget. Nagy előnyünk, hogy tapasztalt, szakképzett tanácsadóink és országos hálózatunk révén nagy létszámban és gyorsan közvetíthetünk tapasztalt munkaerőt, levéve a teljes kereséssel, felvételiztetéssel kapcsolatos összes teendőt a megbízó válláról" -mondta Vég Ottó az Adecco Magyarorszag ügyvezető igazgatója.
Az Adecco Magyarorszag Kft. 20 éve van jelen Magyarországon, piacvezető globális anyavállalata pedig 50 év legjobb gyakorlatait és tesztjeit biztosítja a munkaerő-kereséshez. Az új Office szolgáltatás célja, hogy olyan szakképzett és gyakorlott irodai munkatársakat biztosítson minden szinten, akik nem csak hosszabbtávra, de akár ideiglenesen egy évre vagy csak egy hétre, szabadságolási időszakára is biztonsággal vehetik át a munkát.
A szolgáltatás formáját a cég az ügyfél igényeihez alakítja, legyen szó ideiglenes munkaerő biztosításáról, kiszervezésről, vagy állandó elhelyezésről.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A Magyar Nemzeti Bank új vezetése úgy döntött, bezárja a jegybank Balatonakarattyán lévő Oktatási- és Konferenciaközpontját, ez 60 ember... Teljes cikk
Félidejéhez érkezett BAT Pécsi Dohánygyár Kft. (BAT PD) új gyártócsarnokának hatvanmilliárd forintos beruházásban zajló építése, amellyel a... Teljes cikk
A debreceni déli ipari övezetben elkészült a kis-és középvállalkozások parkja (kkv-park) első üteme, amelyet kétmilliárd forint kormányzati... Teljes cikk
- Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben 10 hónapja
- Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása 11 hónapja
- Próbavásárlás: innovatív megoldás, amire sokan nem gondolnak, pedig lépéselőnyhöz juttathat 1 éve
- Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára 1 éve
- Ügyfélkapcsolati munkatárs 2 éve
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 2 éve
- Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia 2 éve
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 2 éve
- A vendégek mosolya sokakat visszahoz pályára: HR a szállodaiparban 2 éve
- Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM 3 éve
- Eljött a quitfluencerek kora 3 éve