Új szolgáltatást indít az Adecco
Októbertől önálló székhelyű irodából, most még gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéssel segít az Adecco Office üzletága elsősorban banki, ügyfélszolgálati, de akár jól felkészült asszisztensi vagy recepciós munkakörök betöltésében is.
Az új Office iroda munkatársaihoz jelenleg a legtöbb megkeresés ügyfélszolgálati munkatársra, adatrögzítésre, call centeres, és recepciós pozícióra érkezik, de ugyanúgy állandó a kereslet megbízható vezetői asszisztensre, könyvelőre vagy logisztikus és értékesítő kollégára is. A megfelelő jelöltek egy olyan Office adatbázisba kerülnek be, melyen keresztül a későbbiekben a minőségi, letesztelt munkavállalók életútja is követhető, amely a tapasztalatok szerint esetenként akár 90 százalékos megfelelési arányt is lehetővé tesz a megbízó felé.
"A gazdasági válság, a változó szabályozási környezet állandó kihívások elé állítja a cégvezetőket, HR igazgatókat. Ezen változások a hazai nagyvállalati szektort sem hagyták érintetlenül, így muszáj rugalmasan tervezniük, ami nyomon követhető a hazai a foglalkoztatottsági mutatók változásán. Éppen ezért ma már a cégvezetők egy munkaerő-kölcsönző és -közvető cégtől elsősorban hatékonyságot és gyorsaságot várnak. Az újonnan létrejött Adecco Office iroda adatbázisába bekerülő jelölteknek éppen ezért folyamatos munkalehetőséget kívánunk biztosítani oly módon, hogy a megnövekedett munkáltatói igényeknek folyamatos képzésekkel és szaktanácsadással tegyünk eleget. Nagy előnyünk, hogy tapasztalt, szakképzett tanácsadóink és országos hálózatunk révén nagy létszámban és gyorsan közvetíthetünk tapasztalt munkaerőt, levéve a teljes kereséssel, felvételiztetéssel kapcsolatos összes teendőt a megbízó válláról" -mondta Vég Ottó az Adecco Magyarorszag ügyvezető igazgatója.
Az Adecco Magyarorszag Kft. 20 éve van jelen Magyarországon, piacvezető globális anyavállalata pedig 50 év legjobb gyakorlatait és tesztjeit biztosítja a munkaerő-kereséshez. Az új Office szolgáltatás célja, hogy olyan szakképzett és gyakorlott irodai munkatársakat biztosítson minden szinten, akik nem csak hosszabbtávra, de akár ideiglenesen egy évre vagy csak egy hétre, szabadságolási időszakára is biztonsággal vehetik át a munkát.
A szolgáltatás formáját a cég az ügyfél igényeihez alakítja, legyen szó ideiglenes munkaerő biztosításáról, kiszervezésről, vagy állandó elhelyezésről.
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk
A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk
A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 11 hónapja
- Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia 11 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 12 hónapja
- A vendégek mosolya sokakat visszahoz pályára: HR a szállodaiparban 1 éve
- Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM 1 éve
- Eljött a quitfluencerek kora 2 éve
- Családtámogatási online ügyfélszolgálat indul 2 éve
- Ügyfélszolgálati munkatárs 2 éve
- Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására 2 éve
- Recepciós 2 éve
- 6 trend, ami 2022-ben alakítja a munka világát 2 éve