Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 1 hónapja

Új vezető az Unilever Magyarország és Adria régió élén

Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává, aki egyben a kelet-európai régióért felelős vezetői csapat tagja is lesz. A szakember az ügyvezetői poszton Regina Kuzminát váltja. A vállalat tavaly közel a másfélszeresére növelte adózás előtti eredményét.

Alberto Di Leo széleskörű tapasztalatokkal gazdagítja a helyi leányvállalatot. Az Unileverhez 1997-ben csatlakozott Olaszországban, azóta - végigjárva a globális szervezet ranglétráját - számos pozíciót töltött be a marketing területén, Észak-Amerikától kezdve az Egyesült Királyságon át egészen Hollandiáig. Az elmúlt három évben az európai jégkrém- és teaüzletág vezetőjeként 20 ország piacaiért volt felelős.

Új pozíciójában Alberto Di Leo Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel. „Nagyon örülök annak, hogy egy ilyen nagyszerű ország gyönyörű fővárosába, Budapestre költözhetek a családommal. Megtiszteltetés számomra, hogy egy rendkívül sikeres csapathoz csatlakozhatom és építhetek az eddig elért kiváló eredményekre.



Az ikonikus helyi márkákból, amilyen például a Baba is, valamint a Domestoshoz hasonló erős nemzetközi brandekből álló portfólió teszi lehetővé számunkra azt, hogy minden nap hozzájáruljunk több millió magyar életminőségének javításához. A jégkrém-üzletágban eltöltött hosszú évek alatt megtanultam, hogy ha nem is vagyunk képesek ‘megmenteni a világot' nap, mint nap, cselekedeteink révén jobbá tehetjük a körülöttünk élők életét - legyen az egy mosolynak vagy egy jégkrémnek köszönhető” - mondta az új ügyvezető igazgató.

Alberto Di Leo az International School of London hallgatója volt, majd a római Luiss Egyetemen marketingesként szerzett diplomát. Nős, három lány édesapja - gyermekei is izgatottan várják már az augusztusi költözést Budapestre.






Follow hrportal_hu on Twitter