kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

Vojtek Endre, az Assessment Systems Hungary Kft. ügyvezető igazgatója

Vojtek Endre 2012-től tölti be az Assessment Systems Hungary Kft. ügyvezető igazgatói pozícióját, emellett a holding társaság átfogó pénzügyi menedzsmentjéért is felel. A szakember állomásokban gazdag szakmai pályafutást tudhat maga mögött. Sokrétű tréneri tapasztalatokkal rendelkezik, az elmúlt években különböző cégeknél tevékenykedett mind Magyarországon, mind a szomszédos országokban. Mindemellett számos non-profit szervezetben töltött be vezető szerepet.

Vojtek Endre 1998-ban Győrben a Széchenyi István Főiskolán közgazdasági szakon, pénzügyi közgazdászként szerzett diplomát, 2002-ben a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán adótanácsadói végzettséget szerzett, 2010-ben Hogan minősített tanácsadóvá avatták, valamint elvégezte a Komplex Sales trénerképzőt a Grenoblei MBA Schoolban.

Vojtek Endre szakmai pályafutását 1999-ben az Ernst & Young Kft.-nél kezdte, ahol tanácsadóként dolgozott, majd a K&H Pannonlízing Rt. munkatársa lett, cégcsoport adószakértőként.

Karrierje 2003-ban az E.ON Hungaria Zrt.-nél folytatódott, itt elsődleges feladata volt az adóstratégia megalkotása, tanácsadási feladatok ellátása, igazgatósági döntések előkészítése, valamint belső trénerként széleskörű képzések nyújtása munkatársak számára.

Vojtek Endre 2009 óta dolgozik az Assessment Systems Hungary Kft.-nél, két éven át külső munkatársként töltötte be a gazdasági igazgatói pozíciót, majd 2012-től a vállalat ügyvezető igazgatója lett. A pénzügyi munkák mellett tehát ellátja az operatív vezetői feladatokat is, amely alatt főként a partnerekkel, ügyfelekkel való kapcsolattartást, a munkatársak irányítását, és a munka szervezését kell érteni.

A leányvállalat vezetésével párhuzamosan a szakember az Assessment Systems International pénzügyi igazgatója is. A holding társaság Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban és Szerbiában rendelkezik leányvállalattal. Vojtek Endre felelős a cégcsoport átfogó pénzügyi menedzsmentjéért, amely magában foglalja a riporting, budgeting és cash flow rendszerek kialakítását, bevezetését és folyamatos működtetését; pénzügyi eljárások és szabályzatok megalkotását, folyamatos felülvizsgálatát. Mint a holding menedzsment csapatának tagja, ugyancsak feladata a stratégiai tervezésben való részvétel, közreműködés a premisszák és elvárások meghatározásában, valamint a csatlakozó új országok rendszerbe való bevonása.

Vojtek Endre társadalmi tevékenységei is aktív szerepvállalásról tanúskodnak, számos non-profit szervezetben töltött be vezető szerepet. Egy éven át pénzügyekért felelős elnökhelyettese volt az AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületének, majd elnöke a fiatal vezetők és üzletemberek világszervezetének, a JCI Magyarországnak. Részt vett a szervezet 2009. évi 2500 fős találkozójának megszervezésében, mint pénzügyekért és logisztikáért felelős elnökhelyettes. Mindemellett a szakember 2005-től tagja a Káli-medencéért Közhasznú Alapítvány felügyelő bizottságának, valamint a Magyar Rehabilitációs Központ Egyesület alelnöke.

Az igazgató angolul tárgyalási szinten beszél, németül középfokon tud. JCI szenátor elismerésben részesült, az AIESEC Alumni Hall of Fame tagja, valamint átvehette a Győr Városáért kitüntetés ezüst fokozatát. 2008-ban szakmai munkássága és társadalmi életben végzett tevékenysége eredményeként a Who is Who Magyarországon lexikon szerkesztősége döntése alapján bekerült a gazdaság, politika, tudomány, kultúra és művészet területein tevékenykedő híres vagy kiemelkedő teljesítményt nyújtó személyiségek életrajzait tartalmazó enciklopédiába.

Endre 7 éve nős, két gyönyörű leánygyermek édesapja. Ennek megfelelően szabad idejéből minél többet igyekszik családja körében eltölteni.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek