Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok
Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából.
Az ügyféligények növekedése egyre nagyobb elvárásokat támaszt a cégek felé, és üzleti szempontból is kiemelten fontos a kiszolgálás minősége. Valószínűleg ezek a tényezők mind hatással vannak arra, hogy az ügyfélszolgálatosként dolgozók jobb anyagi körülmények között élnek az országos átlagnál (felső-közép és felső jövedelemcsoportba tartozók: 61%) és ezt érzékelik is (anyagi helyzetét ugyanolyannak vagy jobbnak érzi: 95%), stabilnak érzik az állásukat (100 fokú skálán 89 pont).
Az ügyfélszolgálati foglalkozásúak átlagkeresete 2016-ban bruttó 350 ezer forint volt, számottevően magasabb, mint a nemzetgazdasági átlag (az év végén bruttó 289 ezer forint).
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Négyszáz új, magas képzettséget igénylő munkahelyet teremtve Budapesten hozza létre legnagyobb európai uniós és egyben az első térségbeli... Teljes cikk
Több lépcsőben emelkedik az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja. A jelenlegi 18 millió forintos felső határ 2026-ban 20 millió, 2027-ben 22... Teljes cikk
Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Romániában a Bosch – írja az economedia.ro a vállalat közleménye alapján. Az elbocsátásokat a Bosch... Teljes cikk
- Mennyi kell a jó megélhetéshez? A legszegényebb magyarok döbbenetes választ adtak 3 hónapja
- Létszámnövelésre készülnek a magyar cégek - Itt várható a legnagyobb bővítés 4 hónapja
- Rekordszinten a cégvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt 6 hónapja
- Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében 7 hónapja
- Jó fizetés vagy valami más? Ez a legfontosabb a magyar munkavállalóknak 8 hónapja
- Íme a hat legnagyobb ügyvezetői kihívás: a munkaerő az élen 9 hónapja
- 53 napot kell várni egy építőipari szakemberre - már "csak" a jó szakemberben van hiány 10 hónapja
- A magyar vállalatvezetők jóval optimistábbak globális társaiknál, de ettől nagyon tartanak 11 hónapja
- Az AI inkább növeli, mint csökkenti a dolgozói létszámot? Így látják a jövőt a világ vezérigazgatói 12 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 12 hónapja
- Ennyivel nőtt átlagosan idén az egy dolgozóra jutó cafeteria keret 13 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja