kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok

Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából.

Az ebben a munkakörben dolgozók 70 százaléka nő, kétharmaduk 25-44 év közötti, közel felük diplomás, keresetük átlag feletti. A magas juttatások és standardok érthetők: szakértők szerint az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30 százalékos átlagos árbevétel növekedést is hozhat.

Az ügyféligények növekedése egyre nagyobb elvárásokat támaszt a cégek felé, és üzleti szempontból is kiemelten fontos a kiszolgálás minősége. Valószínűleg ezek a tényezők mind hatással vannak arra, hogy az ügyfélszolgálatosként dolgozók jobb anyagi körülmények között élnek az országos átlagnál (felső-közép és felső jövedelemcsoportba tartozók: 61%) és ezt érzékelik is (anyagi helyzetét ugyanolyannak vagy jobbnak érzi: 95%), stabilnak érzik az állásukat (100 fokú skálán 89 pont).

Az ügyfélszolgálati foglalkozásúak átlagkeresete 2016-ban bruttó 350 ezer forint volt, számottevően magasabb, mint a nemzetgazdasági átlag (az év végén bruttó 289 ezer forint).

  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Tudásalapú munkahelyek születnek – a Mercedes K+F központot nyit Magyarországon

A Mercedes-Benz több tízmilliárd forint értékű beruházással létrehozza az első magyarországi kutatás-fejlesztési központját, amelynek a nyomán... Teljes cikk

Kenyérgyár épül Tatán - 100 új munkahely jön létre

Kelet-Közép-Európa legnagyobb kapacitású sütőüzemét építi fel a Ceres Sütőipari Zrt. 24 milliárd forintos beruházással a Tatai Ipari Parkban -... Teljes cikk

300 új munkahely Vecsésen: elindult a termelés

Megkezdte a termelést a kanadai Magna International magyarországi vállalatának vecsési üzeme – közölte a társaság pénteken az MTI-vel. Teljes cikk