Megjelent: 1 éve

Üzleti szempontból egyre fontosabbak az ügyfélszolgálatok

Ma Magyarországon 160.000 ember, a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik ügyfélszolgálatosként, így ez az egyik legnépszerűbb szakma hazánkban, derül ki a Cofidis friss, országos reprezentatív kutatásából.

Az ebben a munkakörben dolgozók 70 százaléka nő, kétharmaduk 25-44 év közötti, közel felük diplomás, keresetük átlag feletti. A magas juttatások és standardok érthetők: szakértők szerint az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30 százalékos átlagos árbevétel növekedést is hozhat.

Az ügyféligények növekedése egyre nagyobb elvárásokat támaszt a cégek felé, és üzleti szempontból is kiemelten fontos a kiszolgálás minősége. Valószínűleg ezek a tényezők mind hatással vannak arra, hogy az ügyfélszolgálatosként dolgozók jobb anyagi körülmények között élnek az országos átlagnál (felső-közép és felső jövedelemcsoportba tartozók: 61%) és ezt érzékelik is (anyagi helyzetét ugyanolyannak vagy jobbnak érzi: 95%), stabilnak érzik az állásukat (100 fokú skálán 89 pont).

Az ügyfélszolgálati foglalkozásúak átlagkeresete 2016-ban bruttó 350 ezer forint volt, számottevően magasabb, mint a nemzetgazdasági átlag (az év végén bruttó 289 ezer forint).

  • 2020.05.22Asszertív online kommunikáció – Online tréning 100%-ban gyakorlati feladatokra épülő, tréning jellegű képzésünk 3 egységből áll, melyek egymáshoz közeli napokon kerülnek megtartásra és egymásra épülnek, így a tudás elmélyítése az intenzitás és ismétlési lehetőség által garantált, a beszéd gördülékenny, választékos és magabiztos lesz. Részletek Jegyek
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Így védi munkatársait a Tesco: korlátozzák a bevásárlók számát

Április 9-től korlátozza a bevásárlók számát a Tesco áruházaiban. A cél a vásárlók, munkatársak egészségének védelme, és annak... Teljes cikk

Különleges pakkot kapnak a Nestlé dolgozói

Bérkiegészítést, bérgaranciát, vállalati kölcsön moratóriumot és ingyenes étkezési lehetőséget is kapnak a Nestlé dolgozói és kölcsönzött... Teljes cikk

Segélyalapot hoztak létre a Waberers munkatársai

Csaknem 18 millió forint gyűlt össze eddig abban a segélyalapban, amit a Waberers továbbra is dolgozó munkatársainak befizetéseiből hoztak létre. A... Teljes cikk