Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 1 hónapja

A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?

2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet.

Hiánypótló szakmai nap az ügyfélszolgálatok, SSC-k helyzetéről és jövőjéről
Mit lehet ma tudni az ügyfélszolgálati területről? Az ügyfélkiszolgálásban milyen iparágakban van szükség szaktudásra? Mennyiben más a toborzás a különböző ügyfélszolgálati szektorokban, milyenek a közös tapasztalatok? Hogyan látják a vezetők a mindennapi kihívásokat? Az automatizálás mely területeket késztet átalakulásra, és hol lesz szükség a közvetlen emberi segítségre?

„Pénzügyi tanácsadóként fontosnak tartjuk, hogy lássuk az ügyfélszolgálati munka hogyan változik és ezzel kapcsolatosan milyen várakozások vannak az iparágban.”  - mondta el Krant Klaudia, a Cofidis Magyarország ügyfélkapcsolati területvezetője.

Az ügyfélszolgálati szektor helyzetképének bemutatásában a Cofidis segítségére lesznek HR- és ügyfélszolgálati vezetők, ügyfélszolgálati munkakörökkel napi szinten foglalkozó recruiterek és szakmai tanácsadók is. Az ügyfélkiszolgálási és munkáltatói kihívásokat elemző kerekasztalbeszélgetéseken részt vesznek a bankszektor, az e-kereskedelem, közlekedési és műszaki szolgáltatásokkal kapcsolatos területek szakemberei az eMAG, a UPC, a MOL Limo, a T-Systems, a Cofidis, a Randstad, az SSC Heroes & Talentuno, a Centaer Consulting, az SAP és az Alitera képviseletében.  Az esemény moderátora Király Csilla, a Profession.hu Ügyfélszolgálati és operációs vezetője.

Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött a konferencia oldalán keresztül néhány adat kitöltésével.

A Cofidis Magyarország és a Medián közös kutatásának bemutatása
Az esemény keretét a Cofidis és a Medián közös országosan reprezentatív kutatása adja, amely a hazai ügyfélszolgálati munkaköröket, az azokkal kapcsolatos várakozásokat vizsgálta munkavállalói és munkáltatói oldalról is. Legfontosabb eredményeit, számadatait, összefüggéseit a Medián kutatási igazgatója és a Cofidis ügyfélkapcsolati területvezetője értékeli majd a rendezvényen.

Az esemény programja

  • 9.00-9.15 - Köszöntő, témaindítás - Király Csilla, a Profession.hu
  • 9.15-9.45 - A Cofidis Magyarország és a Medián közös kutatásának bemutatása - Krant Klaudia (Cofidis), Beck László (Medián Piackutató Intézet)
  • 9.50-10.20 - Amit ma az ügyfélszolgálati területről tudni lehet - Gombos Kovács Kata (Randstad), Kelliár Zsolt (SSC Heroes & Talentuno), Szabó Tímea (Centaer Consulting), Arany János (SAP)
  • 10.20-10.45 - Szünet
  • 10.45-11.25 - Különböző ügyfélszolgálati szektorok, közös tapasztalatok? - Somfalvi Aliz (MOL Limo), Polgári Balázs (eMAG), Benke Gábor (Cofidis), Sváb Angéla (UPC)
  • 11.30-12.00 - Az ügyfélszolgálatok jövője: szaktudás vs. automatizált megoldások - Domján Ádám (T-Systems), Kánai András (futurológus), Katona Erzsébet (Alitera)
  • 12:00 - Állófogadás
  • 13:00 - Konferencia zárása

A Cofidisről
A Cofidist Franciaországban alapították 1982-ben, székhelye Lille-ben található. Többségi tulajdonosa a Credit Mutuel Bank. Világszerte több mint 4000 munkavállalóval rendelkezik. A Cofidis az alábbi országokban van jelen: Franciaország, Spanyolország, Portugália, Olaszország, Belgium, Csehország, Szlovákia és Lengyelország. A magyar fióktelep 2006-ban kezdte meg tevékenységét nyolcadik országként. A Cofidis fogyasztási hitelek folyósításával foglalkozik. Vezető terméke a Megújuló Hitel, 2010 őszén indult az Áruhitel, 2012-ben az Egészség Hitellel bővült a paletta, 2013 augusztusában a Fapados Kölcsönt, 2015-ben az Adósságrendező Hitelt vezették be a piacra, 2017-től pedig már autólízinget is nyújt. A Cofidis Csoport a Team Cofidis, profi országúti kerékpáros csapat névadó szponzora és elkötelezett támogatója. A cég 2016-tól hazánkban is elindította kerékpáros programját, amelynek keretein belül sportszponzorációt, rendezvénytámogatást és civil együttműködési programokat valósít meg. A termékekről és a cég elérhetőségéről további információk a www.cofidis.hu és a cofidisauto.hu oldalon találhatóak.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Rabszolgaként dolgoztatja az észak-koreaiakat Kim Dzsong-un

Jogvédők és észak-koreai menekültek szerint az észak-koreaiakat nem érdekli már a párttagság, vagy a kitüntetések. Tudják, hogy üzleteléssel... Teljes cikk

Gerald Grace az Invitech új vezérigazgatója

Az Invitech bejelenti, hogy a mai naptól Gerald Grace tölti be a társaság vezérigazgatói pozícióját. Gerald a cégvezetői poszton David Blunck-ot... Teljes cikk

Traktorokkal vonulnak az utcákra a szlovák gazdák

Az országos tiltakozási akción azt szeretnék elérni, hogy hívjanak össze egy parlamenti ülést, amelynek egyedüli témája a szlovák mezőgazdaság... Teljes cikk

Díjazták a Providentet humánerőforrás-tevékenységéért

TOP Employer 2019 (Kiváló Munkaadó 2019) díjban részesült a Provident Pénzügyi Zrt. A vállalat február 14-én Amszterdamban vehette át a TOP... Teljes cikk

15 év alatt 5 millióval csökkenhet az aktív dolgozók száma Németországban

Az Alapjogokért Központ vezető kutatója szerint 15 éven belül a jelenlegi 45 millióról 40 millióra csökkenhet az aktív dolgozók száma... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár