13 cikk a(z) HR Evolution címkével:

Szabadságolás igazságosan

4 hónapja A nyári szabadságolás gyakran okoz fejtörést az egyébként is munkaerőhiánnyal és fluktuációval küszködő termelő cégeknek. Hogyan lehet igazságos a vezető, ha szinte mindenki egyszerre akar szabadságra menni? Teljes cikk...


A megtartás mágiája - mit is jelent a törődés, avagy kerüljük el a facebook-katasztrófát

2 éve Nagyon nehéz dolga van egy vállalatnak, ha azt szeretné, hogy sikeresek legyenek és azok is maradjanak. Hogyan tarthatják meg a munkavállalóikat? Mit is jelent az, hogy törődni velük? Az új generáció munkaerőpiacra történő bekerülésével felmerülhet a kérés, hogyan lehet megnyerni a Z generáció pályakezdőit? Fontos figyelembe venni, hogyan befolyásolja a munkáltatói márka a toborzást. A Big Data szerepéről sem szabad elfeledkezni. És ha már digitális világról beszélünk, mindenki tudja, hogy mekkora veszteséget okozhat vállalatának az úgy nevezett „facebook-katasztrófa”. Ezekre és még sok más kérdésre kaphattak választ a résztvevők a 2017. április 26-án megrendezésre került HR Fórum keretében. Teljes cikk...


Az 5 legfontosabb HR trend 2017-ben

3 éve Tömény változás a HR-ben. Ezt hozta az elmúlt másfél év, és távolról sincs vége. Ha csak a mindennapi tűzoltással foglalkozunk, és nem figyelünk oda ezekre a trendekre, rövid időn belül nemcsak azt nem fogjuk tudni, hogyan lépjünk tovább, de azt sem fogjuk érteni hogy kerültünk ide egyáltalán. Teljes cikk...


A HR csapat megszakad, de a fluktuáció nem csökken? - Az októberi HR Fórum témái Győrben

3 éve „Nap, mint nap találkozhatunk már extrém fluktuációs adatokkal. Több esetben tapasztalom, hogy a HR csapat folyamatosan dolgozik a megoldáson, akciótervekkel, kreatív ötletekkel, amely megvalósítása részben vagy egészben sikerül, de még így sincs kellő eredmény. Miért nincs? Mit tehetünk ilyenkor? Ebben szeretnénk előre lendíteni, támogatni a HR szakembereket, vezetőket." – nyilatkozza Csikós-Nagy Katalin, a HR Fórum szervezője, és a HR-Evolution Kft ügyvezetője, fluktuációkezelő szakértője. Teljes cikk...


Logisztikus

3 éve A logisztikus a vevői kérésekkel, megrendelésekkel foglalkozik, kapcsolatot tart az ügyfelekkel és követi megrendeléseiket a vállalatirányítási rendszerben. Teljes cikk...


Recruiter/Toborzó

3 éve Az utóbbi években jelentős hangsúlyt kapott a pozíció, dolgozhat a szolgáltatói oldalon tanácsadó, munkaerő-közvetítő cégnél, illetve vállalati oldalon, a HR osztály részeként. Manapság már a legtöbb vállalatnak saját, önálló Recruitere, toborzója, sokszor több főből álló Recruiter csapata van. A Recruiter az, aki azonosítja, értékeli, vonzza, megszólítja és elkötelezi a jelölteket. Teljes cikk...


IT Helpdesk

3 éve A pozíció, megfelelő tájékozottság nélkül csak egy egész napos telefonálgatásból álló harcnak tűnhet az ideges ügyfelekkel szemben, ám erről sokkal pozitívabb a kép, amit valójában jelent ez a típusú pozíció. Dióhéjban egy ügyfélszolgálati segítségnyújtó feladatkörről van szó, ami kulcsfontosságú egy nagy, vagy akár egy kis cég életében is. Teljes cikk...


Facility menedzser

3 éve Irodaházak, pénzintézetek, közintézmények (színházak, kórházak, stb.), szállodák, sportlétesítmények, üzlethálózatok, bevásárlóközpontok, ipari vagy logisztikai parkok üzemeltetési vezetője, magyarul létesítménygazdálkodó üzemeltető. Teljes cikk...


Production Readiness Leader

3 éve Magyarul termelés támogató, más néven estleg NPI (New Product Introduction), azaz új termék bevezetésért felelős ember. Teljes cikk...


Önnek volt már része olyan leépítésben, ami pozitív élménnyel járt?

4 éve A minap beszélgettem egy outplacement, azaz gondoskodó leépítő program résztvevőjével. Szerencsésnek tartja magát, hogy kapott egy lehetőséget, ami hasznos és még ÉLVEZI is. Azóta is gondolkodom a szavain. Teljes cikk...


Lakatos Zsuzsanna, a HR-Evolution Kft. ügyvezető igazgatója

9 éve Lakatos Zsuzsanna másodmagával a HR-Evolution Kft. ügyvezető igazgatója és tulajdonosa. Cégvezetőként elsősorban a vállalkozás szakmai építkezéséért, a szolgáltatási paletta gondozásáért felelős, hogy a folyamatosan szélesedő feladatkört a magasan képzett munkatársak a leghatékonyabb szerkezetben láthassák el, s hogy ezeket a célokat a cég ügyfelei is elérhessék. Teljes cikk...