14 cikk a(z) HR Evolution címkével - 1. oldal
Szabadságolás igazságosan
6 éve A nyári szabadságolás gyakran okoz fejtörést az egyébként is munkaerőhiánnyal és fluktuációval küszködő termelő cégeknek. Hogyan lehet igazságos a vezető, ha szinte mindenki egyszerre akar szabadságra menni? Teljes cikk...
A megtartás mágiája - mit is jelent a törődés, avagy kerüljük el a facebook-katasztrófát
9 éve Nagyon nehéz dolga van egy vállalatnak, ha azt szeretné, hogy sikeresek legyenek és azok is maradjanak. Hogyan tarthatják meg a munkavállalóikat? Mit is jelent az, hogy törődni velük? Az új generáció munkaerőpiacra történő bekerülésével felmerülhet a kérés, hogyan lehet megnyerni a Z generáció pályakezdőit? Fontos figyelembe venni, hogyan befolyásolja a munkáltatói márka a toborzást. A Big Data szerepéről sem szabad elfeledkezni. És ha már digitális világról beszélünk, mindenki tudja, hogy mekkora veszteséget okozhat vállalatának az úgy nevezett „facebook-katasztrófa”. Ezekre és még sok más kérdésre kaphattak választ a résztvevők a 2017. április 26-án megrendezésre került HR Fórum keretében. Teljes cikk...
Az 5 legfontosabb HR trend 2017-ben
9 éve Tömény változás a HR-ben. Ezt hozta az elmúlt másfél év, és távolról sincs vége. Ha csak a mindennapi tűzoltással foglalkozunk, és nem figyelünk oda ezekre a trendekre, rövid időn belül nemcsak azt nem fogjuk tudni, hogyan lépjünk tovább, de azt sem fogjuk érteni hogy kerültünk ide egyáltalán. Teljes cikk...
A HR csapat megszakad, de a fluktuáció nem csökken? - Az októberi HR Fórum témái Győrben
9 éve „Nap, mint nap találkozhatunk már extrém fluktuációs adatokkal. Több esetben tapasztalom, hogy a HR csapat folyamatosan dolgozik a megoldáson, akciótervekkel, kreatív ötletekkel, amely megvalósítása részben vagy egészben sikerül, de még így sincs kellő eredmény. Miért nincs? Mit tehetünk ilyenkor? Ebben szeretnénk előre lendíteni, támogatni a HR szakembereket, vezetőket." – nyilatkozza Csikós-Nagy Katalin, a HR Fórum szervezője, és a HR-Evolution Kft ügyvezetője, fluktuációkezelő szakértője. Teljes cikk...
Logisztikus
10 éve A logisztikus a vevői kérésekkel, megrendelésekkel foglalkozik, kapcsolatot tart az ügyfelekkel és követi megrendeléseiket a vállalatirányítási rendszerben. Teljes cikk...
Recruiter/Toborzó
10 éve Az utóbbi években jelentős hangsúlyt kapott a pozíció, dolgozhat a szolgáltatói oldalon tanácsadó, munkaerő-közvetítő cégnél, illetve vállalati oldalon, a HR osztály részeként. Manapság már a legtöbb vállalatnak saját, önálló Recruitere, toborzója, sokszor több főből álló Recruiter csapata van. A Recruiter az, aki azonosítja, értékeli, vonzza, megszólítja és elkötelezi a jelölteket. Teljes cikk...
IT Helpdesk
10 éve A pozíció, megfelelő tájékozottság nélkül csak egy egész napos telefonálgatásból álló harcnak tűnhet az ideges ügyfelekkel szemben, ám erről sokkal pozitívabb a kép, amit valójában jelent ez a típusú pozíció. Dióhéjban egy ügyfélszolgálati segítségnyújtó feladatkörről van szó, ami kulcsfontosságú egy nagy, vagy akár egy kis cég életében is. Teljes cikk...
Facility menedzser
10 éve Irodaházak, pénzintézetek, közintézmények (színházak, kórházak, stb.), szállodák, sportlétesítmények, üzlethálózatok, bevásárlóközpontok, ipari vagy logisztikai parkok üzemeltetési vezetője, magyarul létesítménygazdálkodó üzemeltető. Teljes cikk...
Production Readiness Leader
10 éve Magyarul termelés támogató, más néven estleg NPI (New Product Introduction), azaz új termék bevezetésért felelős ember. Teljes cikk...
Önnek volt már része olyan leépítésben, ami pozitív élménnyel járt?
10 éve A minap beszélgettem egy outplacement, azaz gondoskodó leépítő program résztvevőjével. Szerencsésnek tartja magát, hogy kapott egy lehetőséget, ami hasznos és még ÉLVEZI is. Azóta is gondolkodom a szavain. Teljes cikk...
Lakatos Zsuzsanna, a HR-Evolution Kft. ügyvezető igazgatója
15 éve Lakatos Zsuzsanna másodmagával a HR-Evolution Kft. ügyvezető igazgatója és tulajdonosa. Cégvezetőként elsősorban a vállalkozás szakmai építkezéséért, a szolgáltatási paletta gondozásáért felelős, hogy a folyamatosan szélesedő feladatkört a magasan képzett munkatársak a leghatékonyabb szerkezetben láthassák el, s hogy ezeket a célokat a cég ügyfelei is elérhessék. Teljes cikk...
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja