Megjelent: 3 éve

Logisztikus

A logisztikus a vevői kérésekkel, megrendelésekkel foglalkozik, kapcsolatot tart az ügyfelekkel és követi megrendeléseiket a vállalatirányítási rendszerben.

A leírást Gégöl Júlia, a JOB Evolution Nonprofit Kft. pszichológusa, HR tanácsadó, coach készítette.


Feladata:

  • Beérkező vevői megrendelések, előrejelzések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • Napi szintű kommunikáció az ügyfelekkel szóban és írásban
  • Alapanyag készlet nyomon követése és gyártás kezdési időpontjának meghatározása
  • Gyártás indítása, ütemezése
  • Kiszállítási lista napi szintű felügyelete
  • Kapcsolattartás a beszerzéssel, logisztikával és a termelésvezetéssel
  • Logisztikai vezető munkájának teljes körű támogatása
  • Megrendelések, számlák ellenőrzése, előkészítése
  • Kiértékelések, kimutatások, tenderanyagok készítése
  • Folyamatok optimalizálásában való részvétel.


Végzettség: min. középfokú végzettség.

Egyéb elvárás: tárgyalóképes angol és vagy német nyelv ismerete, erős kommunikációs és problémamegoldó készségek, dinamikus személyiség, határozottság, ügyfélközpontúság, precizitás, pontosság.

Előnyt jelent: vállalatirányítási rendszerben szerezett tapasztalat.

Korosztály: jellemzően 25 év felett

Logisztikus állások itt találhatók.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ügyfélszolgálati munkatárs

Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs... Teljes cikk

Könyvelő feladatai

A könyvelő pénzügyi szakember, akinek a legfontosabb feladata, hogy a hozzá beérkező számlákat, bizonylatokat a törvénynek megfelelően rögzítse.... Teljes cikk

Adminisztrátor jelentése

Különböző szakterületeken irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatokat lát el, hatáskörébe tartozó szakterület ügyintézési... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár