kapubanner for mobile

8 cikk a(z) imázs címkével - 1. oldal

Játék a HR-ben - munkaadói imázsépítés és toborzás véresen komoly játékkal

10 éve Az már ismert tény, hogy idén a Multipoly nyerte a HR Oscart, az év legjobb HR projektje lett. Ez az online szimulációs játék, nevével ellentétben nagyon is komoly célokat szolgál, ugyanis már három éve a PwC toborzási stratégiájának része. A játék beépült a munkáltatói márkába és várhatóan a toborzási rendszer szerves része lesz, emellett a tervek szerint más HR-folyamatokra is alkalmazható lehet. Minden évben versenyt is rendeznek a játék használatával - a gamification módszertan (játéktervezési technikák alkalmazása az élet játékon kívüli területein) alkalmazása a HR-ben szintén célja a projektnek. A HR Portál Vendler Balázst, a Multipoly-t kidolgozó és fejlesztő Games for Business alapítóját kérdezte. Teljes cikk...


Lufi-e a munkáltatói márka?

10 éve Tegnap megkeresett LinkedInen az egyik volt kollégám, aki éppen állást keres. Kinézett magának egy céget, ahová szeretne jelentkezni, és most információkat gyűjt róla. Vajon hogyan tudja eladni magát egy cég, és mennyire valós a kép, amit a marketing közvetít? Erről ír a HR Blogon OnlineHR. Teljes cikk...


Toborzási trendek: nagy a pszichológiai tesztek divatja

14 éve Érdekes következtetéseket lehet levonni a toborzási trendek alakulásáról, ha a Világgazdaság-Hewitt Legjobb Munkahely Felmérés több éves eredményeit összehasonlítjuk - olvasható a Világgazdaságban. Teljes cikk...


Márka Kutatás: a munkáltatói hírnév vonzza a tehetséget

14 éve Magyarországon immár harmadik alkalommal indul el a Munkáltatói Márka Kutatás. A munkáltatói márka - egy cégről mint munkaadóról kialakult image - napjainkban egyre inkább felértékelődik, mivel a pályakezdők a munkahelyek között fogyasztói készségekkel felvértezve választanak - írja egy sajtóközlemény. Teljes cikk...


Sok vállalat nem tudja kezelni a tehetséghiányt

15 éve A hazai HR-szakemberek közel nyolcvan százaléka szerint, a tehetségek vonzása és megtartása a legégetőbb kihívás, amellyel vállalatuknak szembe kell néznie az elkövetkező időszakban. Az első számú vezetők kétharmada is osztja ezt a véleményt - derül ki a Hewitt Legjobb Munkahely Felméréséből, amely arra is rávilágított, hogy sok cégnél nem tudják, hogyan kezeljék a tehetséghiányt. Teljes cikk...


A topmenedzsereket sújtja a válság

15 éve A topmenedzserek zömét személyesen érinti a válság, ráadásul érzik imázsuk romlását is - írja a Világgazdaság. A lap a Heidrick and Struggles személyzeti tanácsadó cég kutatását ismertetve azt írja, hogy az idén kevesebbet keres majd a cégvezetők zöme, miközben többet kell dolgozniuk, legalábbis erre számítanak. Teljes cikk...


A vállalat értékének felét a hírnév adja

16 éve A Weber Shandwick a Figyelővel és a Szonda Ipsosszal közösen készített felmérése szerint a magyar cégvezetők átlagosan több mint 50 százalékra becsülik a hírnév hozzájárulását a vállalat értékhez. Teljes cikk...


Idén kevesebbet költünk céges ajándékra

17 éve Üzleti kapcsolatok megerősítésére, a cég image-ének kifejezésére is felhasználható az év végi céges ajándékozás. Ugyan egyre többen jótékonykodnak, még mindig sok vállalat lepi meg tárgyi ajándékkal partnereit. A bor, a pen drive, a különféle szettek a leggyakoribb termékek, bár a kereskedők szerint idén valamivel kevesebbet költenek a cégek partneri ajándékra. Teljes cikk...