Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 12 hónapja

Employer Branding Award 2018

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek - írják sajtóközleményükben.

images

images

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója.

Az Employer Branding Award 2018 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon.

A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek és igényesebbek legyenek. A nagy érdeklődést az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 130 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát. Az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban nevezhetnek a munkáltatók. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2018-as évből.

„A hazai piacot tekintve egyre inkább kijelenthető, hogy az új toborzás a megtartás, ugyanis a munkaerőpiac hazai korlátaihoz ért. Ezt egyre több vállalat ismeri fel és fordítanak egyre nagyobb figyelmet arra, hogy munkatársaik valóban szeressenek munkahelyükre bejárni. Ezt az örömteli folyamatot segíti az Employer Branding Award. A toborzásban nagyobb szerep jut a pályázói élménynek, a megtartásban pedig a munkavállalói élményeknek. A mesterséges intelligencia és a különböző digitális megoldások a HR-t is elérték. Sok esetben nem működnek az eddigi „bevált” módszerek, szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és-megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, tartva tükröt a magyar munkáltatók többségének” - mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

Employer Branding Award nyertesek 2017-ben


A Díj rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható: http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/

Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.
A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2019. január 10-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2019 tavaszán várható.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Még egy hónapig lehet jelentkezni Az Év Családbarát Vállalata pályázatra

Szeptember 16-ig lehet jelentkezni a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom pályázatára. Teljes cikk

Megjelent „Az Év Felelős Foglalkoztatója 2019” pályázati felhívás

Megjelent „Az Év Felelős Foglalkoztatója 2019” pályázati felhívás. Az OFA Nonprofit Kft. 2016 óta hirdeti meg pályázatát, melynek célja, hogy... Teljes cikk

Még egy hétig lehet jelentkezni a Design Terminal őszi Mentorprogramjába

A Design Terminal őszi szemeszterén a csapatok fejlesztik vállalkozásukat és azt is elsajátítják, hogyan tudnak együttműködni vállalati partnerekkel. Teljes cikk