Megjelent: 1 éve

Employer Branding Award 2018

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek - írják sajtóközleményükben.

images

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója.

Az Employer Branding Award 2018 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon.

A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek és igényesebbek legyenek. A nagy érdeklődést az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 130 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát. Az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban nevezhetnek a munkáltatók. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2018-as évből.

„A hazai piacot tekintve egyre inkább kijelenthető, hogy az új toborzás a megtartás, ugyanis a munkaerőpiac hazai korlátaihoz ért. Ezt egyre több vállalat ismeri fel és fordítanak egyre nagyobb figyelmet arra, hogy munkatársaik valóban szeressenek munkahelyükre bejárni. Ezt az örömteli folyamatot segíti az Employer Branding Award. A toborzásban nagyobb szerep jut a pályázói élménynek, a megtartásban pedig a munkavállalói élményeknek. A mesterséges intelligencia és a különböző digitális megoldások a HR-t is elérték. Sok esetben nem működnek az eddigi „bevált” módszerek, szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és-megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, tartva tükröt a magyar munkáltatók többségének” - mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

Employer Branding Award nyertesek 2017-ben


A Díj rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható: http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/

Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra.
A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2019. január 10-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2019 tavaszán várható.
  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Még lehet jelentkezni az ABB egyetemi női mentorprogramjára

Az ABB Kft. immáron az ötödik egymást követő évben hirdeti meg műszaki egyetemi és főiskolai női hallgatók számára az „ABB mentorprogram női... Teljes cikk

Október közepéig lehet jelentkezni a Magyar Közigazgatási Ösztöndíjprogramra

Két hét múlva zárul a jelentkezési időszak a Magyar Közigazgatási Ösztöndíjprogram 2020-as évfolyamára. A program célja, hogy a pályakezdő,... Teljes cikk

Pályázat segíti a fogyatékossággal élők munkához jutását

Csaknem kétszázmillió forintra pályázhatnak október 31-éig a fogyatékossággal élő és megváltozott munkaképességű emberek munkához jutását... Teljes cikk