Megjelent: 7 éve

Employer Branding Award 2017

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója, továbbá az Employer Branding Award létrehozója. Az MPRSZ harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot.

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A díjazott kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Ezt az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát.

Az Employer Branding Award 2017 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Az idei Díjon is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni.

Employer Branding AwardEmployer Branding Award 2016-os díjazottai
„A speciális hazai munkaerőpiaci helyzet a klasszikustól eltérő HR stratégiát és kommunikációs megoldásokat követel meg. Sok esetben szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő - bevonzás és - megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének. Az érdeklődés jelentős, minden évben egyre többen pályáznak, ami azt jelzi, hogy a téma erőteljesen foglalkoztatja a hazai vállalatokat és döntéshozókat. Ez egyértelmű visszaigazolása annak, hogy jó úton haladunk és az Employer Branding Award egyre nagyobb presztízzsel rendelkezik a vállalatok körében” - mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

A Díj idéntől rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2018 tavaszán várható.
  • 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BMEinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.27 recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Így hozzák helyzetbe a női egyetemistákat: mentorprogram indul immár kilencedik alkalommal

Legalább heti 1 nap home office mindenkinek elérhető. Az elmúlt két évben szinte nem volt példa próbaidő alatti felmondásra. Állásinterjút... Teljes cikk

Nem érzi magát helyén a jelenlegi állásában? Úgy tűnik, nincs egyedül

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a... Teljes cikk

Megvannak az Employer Branding Award nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb... Teljes cikk