Megjelent: 6 éve

A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban

A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég.

A sajtóközleményből kiderül, hogy az ügyfelek elégedettsége érdekében számos olyan új, jövőbe mutató megoldást vezetett be a vállalat, amelyek időt, pénzt és energiát takarítanak meg az ügyfeleknek. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás egyre növekvő térnyerésének köszönhetően pedig a samsung.com honlapon ma már szinte teljes körű ügyfélszolgálat érhető el non-stop.

A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chaten is az ügyfelek rendelkezésére állnak. Ezenfelül az úgynevezett Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatás keretében a prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát - áll a közleménybn.

Az ügyfelek még gyorsabb és emberközpontúbb kiszolgálását teszi lehetővé a Samsung új, XXI. századi megoldásai, így például az úgynevezett Live Video-Chat szolgáltatás is, amely néhány hónapja érthető el a Samsung.com oldalon. A Samsung a Smart TV-vel rendelkező ügyfeleknek további kiemelt szolgáltatást biztosít, így a DTV alkalmazáson keresztül a felhasználó át tudja adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken.

A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel.

A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat hat éve alapította a ClientFirst Consulting azon cégek számára, amelyek a kiváló ügyfélkiszolgálást tűzték ki célul. Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek.
  • 2021.01.17Adatvédelmi alapismeretek Ha szeretné rövid idő alatt elsajátítani az adatvédelmi alapismereteket vagy nem találkozott még a GDPR-ral, de szeretne ezen változtatni, akkor e-learning tananyagunkat Önnek ajánljuk. Videónk segítségével megismerkedhet az alapfogalmakon kívül az adatkezelési jogalapok rendszerével, valamint az adatkezelés alapelveivel is. Fél napos konzultációs lehetőségünk segítségével a videóval kapcsolatos kérdéseit vagy egyéb problémáit megbeszélheti a téma szakértőjével, dr. Sepsi Tiborral. Részletek Jegyek
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Országosan nem állnak át digitális munkarendre az általános iskolák és az óvodák

Csak ott rendelik el a digitális munkarendet az iskolákban és óvodákban, ahol megbetegedés történik. A kormány veszélyeztetettségi és életkori... Teljes cikk

Meglepő adatok: csökkent a munkanélküliségi ráta az euróövezetben

Tavaly novemberben 15 millió 933 ezren kerestek munkát az Európai Unióban. Teljes cikk

ÁSZ: 2020 áttörést jelentett a táv- és otthoni munkavégzés elterjedésében

Az Állami Számvevőszék az otthonról végzett munka mentálhigiénés kihívásaira is felhívta a figyelmet. Teljes cikk