A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban
A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég.
A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chaten is az ügyfelek rendelkezésére állnak. Ezenfelül az úgynevezett Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatás keretében a prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát - áll a közleménybn.
Az ügyfelek még gyorsabb és emberközpontúbb kiszolgálását teszi lehetővé a Samsung új, XXI. századi megoldásai, így például az úgynevezett Live Video-Chat szolgáltatás is, amely néhány hónapja érthető el a Samsung.com oldalon. A Samsung a Smart TV-vel rendelkező ügyfeleknek további kiemelt szolgáltatást biztosít, így a DTV alkalmazáson keresztül a felhasználó át tudja adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken.
A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel.
A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat hat éve alapította a ClientFirst Consulting azon cégek számára, amelyek a kiváló ügyfélkiszolgálást tűzték ki célul. Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A NAV több vármegyében is ellenőrzi a strandokat. Többek között az alkalmazottak bejelentését is vizsgálják majd. Teljes cikk
Dupla béremelést kapnak a kormánytisztviselők: szeptembertől és januártól összesen 30 százalékkal nőhet a fizetésük – jelentette be Navracsics... Teljes cikk
A Nemzetgazdasági Minisztériumtól (NGM) hamarosan a kormány elé kerülhet Magyarország megújított Mesterséges Intelligencia Stratégiája - mondta a... Teljes cikk
- Pályaválasztástól a karrierváltásig - Útkeresés generációkon át 3 hónapja
- 1 év tapasztalatai az idegenrendészeti törvénnyel: a relokációs szakember szemével- Cziczárdi Györgyit kérdeztük. 3 hónapja
- Ő lett a BCG integrált energiaközmű szegmensének globális vezetője 3 hónapja
- 5 fontos változás a külföldiek foglalkoztatásában 4 hónapja
- Juttassuk munkához a gyermekvédelemből kikerülő fiatalokat: új program indult 5 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 6 hónapja
- Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos 9 hónapja
- Miért lehet nyerő a gamifikáció munkahelyi környezetben? 9 hónapja
- Felelős mesterséges intelligencia a HR-ben: így kezeld az algoritmus torzítását 9 hónapja
- A kiégés presztízs? A munkamánia egyenlő az elkötelezettséggel? 10 hónapja
- Ezek a legnagyobb kihívások most a munkaerőpiacon - így látják a legbefolyásosabb magyar HR vezetők 10 hónapja