A Samsung élen az ügyfélkiszolgálásban
A Samsung a ClientFirst "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyén második helyezést ért el a nagyvállalatok között a telefonos ügyfélkiszolgálás (Call Center) kategóriában, míg az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a harmadik helyet szerezte meg - tájékoztatta portálunkat a cég.
A Samsung elektronikus ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chaten is az ügyfelek rendelkezésére állnak. Ezenfelül az úgynevezett Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatás keretében a prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. A Samsung okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre Remote Management szolgáltatás is igényelhető, azaz az ügyfélszolgálat munkatársa az interneten keresztül az ügyfél előzetes engedélyével belép a készülék menüjébe és frissíti annak szoftverét, vagy kezeli az egyéb problémát - áll a közleménybn.
Az ügyfelek még gyorsabb és emberközpontúbb kiszolgálását teszi lehetővé a Samsung új, XXI. századi megoldásai, így például az úgynevezett Live Video-Chat szolgáltatás is, amely néhány hónapja érthető el a Samsung.com oldalon. A Samsung a Smart TV-vel rendelkező ügyfeleknek további kiemelt szolgáltatást biztosít, így a DTV alkalmazáson keresztül a felhasználó át tudja adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken.
A vállalat jelenlegi és jövőbeni ügyfelei természetesen továbbra is fordulhatnak az ingyenes, 06-80-SAMSUNG számon elérhető telefonos ügyfélszolgálathoz is a hét minden napján bármely, termékkel, szolgáltatással, sales és marketing tevékenységgel, továbbá szervizeléssel kapcsolatos kérésükkel, kérdésükkel.
A "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat hat éve alapította a ClientFirst Consulting azon cégek számára, amelyek a kiváló ügyfélkiszolgálást tűzték ki célul. Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk
A kormány javaslatára az Országgyűlés megkezdi a 14. havi nyugdíj bevezetéséről szóló törvénytervezet tárgyalását - közölte a... Teljes cikk
A multinacionális vállalatcsoport vagy a nagyméretű belföldi vállalatcsoport belföldi csoporttagjaira vonatkozó, elismert belföldi kiegészítő adó... Teljes cikk
- Már tízből hat webáruházban dolgozik AI munkatárs 1 hónapja
- Az AI sírva fakad? Szkennelő munkatársat keres Újbuda jegyzője 2 hónapja
- Külföldi kollégák felvétele egyszerűbben, gyorsabban, biztonságosabban 2 hónapja
- Public Relations Specialist 2 hónapja
- Éleslátás adómentesen: így juthat a munkához szükséges szemüveghez a munkavállaló 2 hónapja
- Erre figyelj, ha Z generációsokat veszel fel a csapatodba 3 hónapja
- Embertelen leépítés a magánkórházban: a dolgozók tíz százalékát elküldték 3 hónapja
- Call Center Agent 3 hónapja
- Használják, időt spórolnak, de félnek tőle: munkavállalók és a mesterséges intelligencia 5 hónapja
- Bejelentették: mérnöki nagyhatalommá tenné Magyarországot ez az új beruházás 6 hónapja
- Fókuszban a külföldi munkavállalók alkalmazása 7 hónapja

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?