Az ügyfélkiszolgálás eredménycentrikus fejlesztése
Az ügyfél-elégedettség és elkötelezettség mozgatórugóit térképezte fel a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft., valamint a ClientFirst Consulting Kft. február 24-én közösen tartott üzleti reggelijén - olvasható a portálunkhoz eljuttatott sajtóközleményben.
Mit mérjünk és miért?
"Tényleg szeretik-e a cégek az ügyfeleiket? Tisztában vannak-e azzal, hogy értük, illetve belőlük élnek?" - vetette fel a kérdést, és egyben összegezte az üzleti találkozó tapasztalatait Boros István, a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft. ügyvezetője. A szakember hangsúlyozta, a cégeknek rengeteg kérdésre kell választ találniuk, nehogy ügyfeleik elhagyják őket. Kricska István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető igazgatója, a rendezvény másik házigazdája úgy fogalmazott, a vállalatok többségének ma már a kiszolgálás minőségével kell harcba szállnia az ügyfelek megszerzése vagy megtartása érdekében.
Ügyfélcentrikus hozzáállás
A közös gondolkodást egy gyakorlati példa, a Groupama Garancia Biztosító Zrt. ügykövető ügyfélszolgálati rendszerének részletes bemutatásával alapozta meg a társaság ügyfélszolgálati főosztályvezetője. Komáromy Csaba elmondta, folyamatosan mérik, miként lehetne az ügyfeleket jobban kiszolgálni. Ehhez elengedhetetlennek tartja a dolgozók tudásszintjének időszakos felmérését, valamint fejlesztését. A biztosítótársaság főosztályvezetője elárulta, különös figyelmet fordítanak a rendszeres próbavásárlás eredményeinek értékelésére, az ügyfél-elégedettség mérésére is.
A tréner szemével
A komoly szakmai tartalmat egy kis játékkal ötvözte Tóth Judit, a Cegos Tanácsadó és Tréning Kft. vezető tanácsadója. A tréner egy tét nélküli "kérdezz-felelekbe" vonta be az üzleti reggeli résztvevőit. A különböző területek képviselői egyetértettek abban, hogy hatszor kevesebbe kerül egy ügyfél megtartása, mint egy új szerzése. Tóth Judit megpróbált rávilágítani arra is, hogy az ügyfél-elégedettség alapját elsősorban a vevő által megélt érzelmek jelentik. Az ügyfélorientált szolgáltatók sikeres működését boncolgatva hozzátette, a képzés különböző módon és mértékben, de minden szinten szükséges.
Mérhető a siker!
Mózes István, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere arról beszélt, hogyan lehet mérni az ügyfél-elégedettséget, illetve miként függhet össze a mérés a vállalatok eredményességével. Előadásában úgy fogalmazott, egy vállalatnál sem szabad elfelejteni, hogy a cég legértékesebb vagyona maga az ügyfél. Ennek megőrzése, értékének növelése a legfőbb feladat.
- 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A nyugdíjas-élelmiszerutalványt nemcsak a nyugdíjasok, hanem a más, nyugdíjszerű ellátásban részesülők, így a fogyatékossággal élők is... Teljes cikk
Az elmúlt időszakban megjelent téves állításokkal szemben a teljes foglalkoztatotti létszám csökkenése és a foglalkoztatott harmadik országbeliek... Teljes cikk
Valótlan adatot használt a kormány az orvosi bérekről szóló kampányában – derül ki a Magyar Orvosi Kamara által kikért hivatalos adatokból. A... Teljes cikk
- Több százezer forintot bukhatnak a fiatalok – miért nem élnek a lakhatási támogatással? 1 hónapja
- Coach képzések: ezek az akkreditált üzleti coach képzők 2 hónapja
- 2025: Drasztikus változások a külföldiek foglalkoztatásában - HR-esek, felkészültetek? 3 hónapja
- Pályaválasztástól a karrierváltásig - Útkeresés generációkon át 3 hónapja
- Ő lett a BCG integrált energiaközmű szegmensének globális vezetője 4 hónapja
- Elutasítások, bérszakadék, agyelszívás – ezzel küzd a reklámszakma 5 hónapja
- Nem mindegy, hogy indul a nap! Íme a jó reggeli rutin titkai 5 hónapja
- Juttassuk munkához a gyermekvédelemből kikerülő fiatalokat: új program indult 6 hónapja
- Nem akarok nem-elégedetlen lenni 6 hónapja
- Felmérés: a magyar dolgozók fele elégedetlen a munkahelyével 6 hónapja
- Elégedett munkatársak, stabil csapatok - A munkahelyi boldogság ereje 7 hónapja