Ügyfélkiszolgálásban a Provident call centere a legjobb
Objektív felmérés-sorozat és az ügyfelek véleménye alapján Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat nyert személyes és telefonos ügyfélszolgálat kategóriában a Provident Pénzügyi Zrt.
Professzionális és minőségi szolgáltatásáért 2010 után immár másodszor ismerték el Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjjal a Provident Pénzügyi Zrt. call centerét, ráadásul a pénzügyi vállalat idén a személyes ügyfélszolgálat kategóriában is első helyezést ért el a nagyvállalatok között.
A ClientFirst Consulting Kft. harmadszor meghirdetett kiválósági versenyén az elismerést olyan vállalatok nyerhették el, amelyek folyamatosan törekednek az ügyfélkezelés színvonalának fejlesztésére. A versenyben a banki, biztosítási, a távközlési és a közműszolgáltatók több vezető szereplője vett részt. A díjakat - az ügyfelek véleményét is számításba véve - egy objektív és egységes minősítési szempontrendszer alapján, több hónapos felmérés-sorozatot követően ítélték oda.
A témához kapcsolodó hír, hogy október 18-án nyit az ügyfélszolgálati szakma kétnapos nemzetközi szakkiállítása, a Budapest Calling (www.budapestcalling.hu), ahol idén az iparági innovációk és a legjobb nemzetközi gyakorlatok kerülnek a fókuszba.
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A Mercedes-Benz több tízmilliárd forint értékű beruházással létrehozza az első magyarországi kutatás-fejlesztési központját, amelynek a nyomán... Teljes cikk
Kelet-Közép-Európa legnagyobb kapacitású sütőüzemét építi fel a Ceres Sütőipari Zrt. 24 milliárd forintos beruházással a Tatai Ipari Parkban -... Teljes cikk
Megkezdte a termelést a kanadai Magna International magyarországi vállalatának vecsési üzeme – közölte a társaság pénteken az MTI-vel. Teljes cikk
- Call Center Agent 3 hónapja
- Fókuszban a külföldi munkavállalók alkalmazása 7 hónapja
- 2025: Drasztikus változások a külföldiek foglalkoztatásában - HR-esek, felkészültetek? 7 hónapja
- 1 év tapasztalatai az idegenrendészeti törvénnyel: a relokációs szakember szemével- Cziczárdi Györgyit kérdeztük. 8 hónapja
- 5 fontos változás a külföldiek foglalkoztatásában 9 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 11 hónapja
- Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos 1 éve
- Online marketing tippek vállalkozóknak 1 éve
- Idegenrendészeti törvény: első tapasztalatok - szakmai tájékoztató reggelit szervez az Expat Center 2 éve
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 2 éve
- Új vezérigazgató a Provident Pénzügyi Zrt. élén 2 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?