Ügyfélkiszolgálásban a Provident call centere a legjobb
Objektív felmérés-sorozat és az ügyfelek véleménye alapján Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat nyert személyes és telefonos ügyfélszolgálat kategóriában a Provident Pénzügyi Zrt.
Professzionális és minőségi szolgáltatásáért 2010 után immár másodszor ismerték el Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjjal a Provident Pénzügyi Zrt. call centerét, ráadásul a pénzügyi vállalat idén a személyes ügyfélszolgálat kategóriában is első helyezést ért el a nagyvállalatok között.
A ClientFirst Consulting Kft. harmadszor meghirdetett kiválósági versenyén az elismerést olyan vállalatok nyerhették el, amelyek folyamatosan törekednek az ügyfélkezelés színvonalának fejlesztésére. A versenyben a banki, biztosítási, a távközlési és a közműszolgáltatók több vezető szereplője vett részt. A díjakat - az ügyfelek véleményét is számításba véve - egy objektív és egységes minősítési szempontrendszer alapján, több hónapos felmérés-sorozatot követően ítélték oda.
A témához kapcsolodó hír, hogy október 18-án nyit az ügyfélszolgálati szakma kétnapos nemzetközi szakkiállítása, a Budapest Calling (www.budapestcalling.hu), ahol idén az iparági innovációk és a legjobb nemzetközi gyakorlatok kerülnek a fókuszba.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Átadták a 32. Magyar Innovációs Nagydíjat kedden a Parlamentben, a díjat az idén az Egis Gyógyszergyár Zrt. kapta az érelmeszesedés kockázatát... Teljes cikk
Az Eve Power megkezdte a munkavállalók toborzását a tervek szerint 2025 végére felépülő debreceni akkumulátorcella-üzemébe - közölte a projekt... Teljes cikk
A Schedl német autóipari vállalat 40 milliárd forintos beruházása nyomán 160 új munkahely jön létre Debrecenben és Kecskeméten - jelentette be... Teljes cikk
- Minden, amit az új idegenrendészeti törvényről tudni kell - szakmai tájékoztatót szervez az Expat-Center 1 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 3 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 4 hónapja
- A 10 leggyorsabban növekvő HR toborzási szolgáltató: itt a HR Portál - OPTEN listája 6 hónapja
- Munkaerőpiaci kilátások és karrierlehetőségek a 21. században: egy átfogó áttekintés 9 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 10 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 10 hónapja
- Fejlődniük kell a BSC-knek munkaerő-megtartásban 11 hónapja
- Átadták, így néz ki a Kostal új budapesti irodája - képekkel 1 éve
- Önálló vállalatot alapít az Audi Hungaria a Shared Competence Center szolgáltatásai számára 1 éve
- The business service sector offers long-term career paths 2 éve