Megjelent: 9 éve

Ügyfélkiszolgálásban a Provident call centere a legjobb

Objektív felmérés-sorozat és az ügyfelek véleménye alapján Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat nyert személyes és telefonos ügyfélszolgálat kategóriában a Provident Pénzügyi Zrt.

Az idén harmadik alkalommal meghirdetett versenyen a Provident ügyfeleinek 98 százaléka ítélte jónak vagy kiválónak a telefonon kapott tájékoztatást, és 96 százalékuk volt elégedett a személyes ügyfélkezeléssel.

Professzionális és minőségi szolgáltatásáért 2010 után immár másodszor ismerték el Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjjal a Provident Pénzügyi Zrt. call centerét, ráadásul a pénzügyi vállalat idén a személyes ügyfélszolgálat kategóriában is első helyezést ért el a nagyvállalatok között.

A ClientFirst Consulting Kft. harmadszor meghirdetett kiválósági versenyén az elismerést olyan vállalatok nyerhették el, amelyek folyamatosan törekednek az ügyfélkezelés színvonalának fejlesztésére. A versenyben a banki, biztosítási, a távközlési és a közműszolgáltatók több vezető szereplője vett részt. A díjakat - az ügyfelek véleményét is számításba véve - egy objektív és egységes minősítési szempontrendszer alapján, több hónapos felmérés-sorozatot követően ítélték oda.

A témához kapcsolodó hír, hogy október 18-án nyit az ügyfélszolgálati szakma kétnapos nemzetközi szakkiállítása, a Budapest Calling (www.budapestcalling.hu), ahol idén az iparági innovációk és a legjobb nemzetközi gyakorlatok kerülnek a fókuszba.
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Az elmúlt 20 év legnagyobb elbocsátására készül a Nissan

Dolgozóinak 15 százalékát, több mint 20 ezer alkalmazottját készül elbocsátani világszerte a japán Nissan Motor Co. autóipari konszern a csökkenő... Teljes cikk

Építőipari szakemberek ezrei tértek haza külföldről, ötödük maradna is

Mintegy 5 ezer építőipari szakember érkezett haza külföldről a koronavírus miatt, ötödük maradna is. Ehhez azonban bérfelzárkóztatás, a... Teljes cikk

Felsorakoztak a legjobb munkaadók: a LEGO, a Samsung és az Audi az élen

Egy helyet előrelépve tavalyi eredményéhez képest a LEGO lett a legvonzóbb hazai munkáltató. A második helyet a Samsung nyerte el, míg a bronzérem... Teljes cikk