A belső kommunikáció még ma is "mostohagyerek"
"Fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt" - vallja a munkáltatói márkaépítés egyik brit guruja, Helen Rosethorn. Az alkalmazottak felé irányuló vállalati kommunikáció egy olyan márkázási folyamat, ahol a márka maga a vállalat, a fogyasztó pedig az alkalmazott vagy az alkalmazott jelölt. Sok múlhat tehát rajta. A szakemberrel a Kreatív Online készített interjút.
Helen Rosethorn szerint az otthonos légkör kialakítása elsődleges szempont. Ezen túl minden cég próbál kitűnni, és egyéni üzenetet és márkaélményt közvetíteni a különböző célközönségei - beleértve az alkalmazottakat vagy pályakezdőket - felé.
Negatív példaként a Yahoo esetét említette: a cég beszüntetette az otthoni munkát, és elrendelte, hogy mindenkinek az irodában kell dolgoznia. Ez nagyszámú dolgozót érintett, akiknek át kellett szerveznie az életét. A döntés kaotikus állapotokat teremtett. Mégsem az az érdekes, hogy jó vagy rossz lépés volt-e az átszervezés, hanem a bejelentés módja: bizalmasnak szánt lánclevélben értesítették a munkatársakat. A sztori persze egy másodperc alatt kipattant világszerte, és komoly hatással volt a munkáltató jó hírnevére, illetve a márka egészére. Az ügy kapcsán sokakban megkérdőjeleződött, hogy lehet-e még a belső kommunikációt egy izoláltan működő dolognak tekinteni.
Kreatív Online
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
Helyben akarnak interjúzni vagy legalább a szakmai vezetővel beszélni, élményt szeretnének gyűjteni munkakörökről, inspirációt meríteni a... Teljes cikk
Az interaktív kommunikáció és a nyitottság is elengedhetetlen, ha egy el szeretne érni egy Z generációs fiatalt. Teljes cikk
Immár harmadik éve készíti el munkavállalói visszajelzések alapján a legjobb munkahelyek – Top Employers – listáját a Munkahelyeink.hu. A ma... Teljes cikk
- Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok 2 hónapja
- Top Employers Hungary 2024: ők most Magyarország 10 legjobb munkáltatója az alkalmazottak véleménye alapján 2 hónapja
- Céges belső képzések: december 31-e fontos jelentési határidő 4 hónapja
- Vészesen közeledik a határidő! Hogy legyen 2 héten belül visszaélés-bejelentő rendszered? 4 hónapja
- Munkáltatói igazolás 4 hónapja
- Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az "interjúhalál" 4 hónapja
- Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás 5 hónapja
- Amit kínálunk: Karrierlehetőség 5 hónapja
- Országgyűlés előtt az új cafeteria szabályok! 5 hónapja
- Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát 6 hónapja
- Végkielégítés: ezek a szabályok 7 hónapja