16 cikk a(z) belső kommunikáció címkével:

Így élték meg a járványidőszakot a munkavállalók

1 hónapja Belső kommunikációban még van tere a fejlődésnek a hazai cégeknél. Teljes cikk...


Válságkezelés: a belső kommunikáción múlhat a siker

2 hónapja A járvány okozta pánik nemcsak a kék-, hanem a fehérgalléros szektort is megrázza, drámaian felerősítve mások mellett a vállalatok belső kommunikációjának szerepét és fontosságát. Azok a cégek maradnak talpon, amelyek gyorsan reagálnak és hatékonyan tudják újjászervezni önmagukat. A Gyermelyi Vállalatcsoport és az Eisberg Hungary válságkezelő megoldását mutatjuk be. Teljes cikk...


Belső kommunikációról HR-eseknek

6 hónapja A munkavállalóinkkal való párbeszéd az employer branding része. Kiváló eszköz arra, hogy megerősítsük azokat az üzeneteket, amelyeket a külső kommunikációban megfogalmazunk magunkról. Ezért érdemes tudatosan foglalkozni vele, írja Mucsi Boglárka a Fenntartható HR blogjában. Teljes cikk...


A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

2 éve Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. Teljes cikk...


Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC

3 éve 2017 szeptemberétől Kozma Zsolt vállalati kapcsolatok igazgató irányítja a UPC Magyarország külső- és belső kommunikációs tevékenységét. Teljes cikk...


Keresik a legjobb munkahelyi történeteket

5 éve Szinte nincs olyan munkavállaló, aki ne emlékezne legalább egy különleges, megindító, kényes vagy vicces munkahelyi sztorira, amit a kávézás vagy az ebéd során hallott. A Tchibo Munkahelyi Sztoripályázata most ezeket a történeteket várja áprilisban. Teljes cikk...


Kiszervezve egységben van a céges kommunikáció ereje

7 éve Telefon és internet, közösségi oldal és céges kommunikációs csatorna, magán- és üzleti tartalmak tárhelye olvadhat egybe a nagyobb hatékonyság érdekében a közeljövőben. Teljes cikk...


Belső kommunikáció - a kedves mostohagyerek

7 éve A belső kommunikáció ma is mostohagyerek. Egyes vállalatoknál a HR-hez tartozik, másutt a vállalati kommunikáció része, nincs valódi otthona. Egyáltalán szempont-e, hogy hol a helye, amikor stratégiai szinten van rá szükség? Cikkünkből kiderül, milyen változást hoztak ebből a szempontból az elmúlt évek, és mire kell figyelnie, hogyan kell fejlődnie a cégeknek. Teljes cikk...


A világ legjobb munkáltatói között a Provident

7 éve Első magyar vállalatként a Provident Pénzügyi Zrt. is bekerült a világ legjobb munkáltatói közé a neves amerikai Gallup közvélemény- és piackutató intézet értékelése alapján. A Gallup Legjobb Munkahely Díját (Great Workplace Award) idén összesen harminckét cég vehette át az Egyesült Államokban rendezett ünnepélyes díjátadón. Teljes cikk...


A belső kommunikáció még ma is "mostohagyerek"

7 éve „"Fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt" - vallja a munkáltatói márkaépítés egyik brit guruja, Helen Rosethorn. Az alkalmazottak felé irányuló vállalati kommunikáció egy olyan márkázási folyamat, ahol a márka maga a vállalat, a fogyasztó pedig az alkalmazott vagy az alkalmazott jelölt. Sok múlhat tehát rajta. A szakemberrel a Kreatív Online készített interjút. Teljes cikk...


Az employer branding csapdái és lehetőségei

8 éve Magyarországon egyelőre gyerekcipőben jár a munkaadói márkaépítés. És mint minden gyereknek, megvannak a gyerekbetegségei. Ezekről, és a csapdák elkerülésének a lehetőségeiről beszélgettünk Hadi Lászlóval, a Brandjob ügyvezető igazgatójával, aki két cég esetét is bemutatta röviden portálunknak. Teljes cikk...


Blog, wikipédia, Telepresence - a céges kommunikáció új eszközei

10 éve Az elmúlt két-három évben a vállalati kommunikáció erőteljes változáson ment át. A felgyorsult információáramlás megköveteli az üzenetek minél gyorsabb és hatékonyabb célba juttatását, miközben a cég munkatársai is másképp viszonyulnak a kommunikációhoz. A XXI. századi munkavállaló igényli, hogy tájékozott legyen, visszajelzést adhasson és megoszthassa véleményét. Teljes cikk...


A dolgozók véleménye a legjobb reklám a cégnek

10 éve Míg öt-tíz évvel ezelőtt a marketing mostohagyermeke volt a belső PR, addig mára a hatékony belső kommunikáció, azon belül pedig a munkaerő-megtartás egyik fő eszközévé nőtte ki magát. Ehhez hozzájárult a külső környezet változása, valamint az új informatikai eszközökben rejlő lehetőségek is. Teljes cikk...


Pletyka alakítja a vállalati kultúrát

12 éve Negyvenezer éve terjesztünk pletykákat. Egy dolog nem változott az évek során: elítéli a társadalom. Pedig a pletykának egy vállalaton belül kedvező hatásai is lehetnek, ha az adott szervezetnek jó a belső kommunikációja - mondta el a Manager Magazinnak Szvetelszky Zsuzsanna, pletykakutató. Teljes cikk...


Krízishelyzetek kontra HR-kommunikáció

14 éve A nagyobb létszámleépítés, vagy éppen kapacitásbővítés, esetleg az első számú vezető személyének megváltozása komoly krízishelyzet jelent az adott vállalat alkalmazottai számára. Az ilyen helyzeteket jelentősen enyhítheti a dolgozók bevonása, vagyis a megfelelő kommunikáció. Kisházy Gergelyt a Corporate Values Kft. munka- és szervezetpszichológusát és Dr. Szöllősi Ágnes szervezeti tanácsadót kérdeztük a kríziskommunikáció szerepéről. Teljes cikk...