kapubanner for mobile
Megjelent: 5 hónapja

A növekedés nemcsak az üzleti eredményekről szól, hanem a munkavállalók fejlődéséről is

Jelentős növekedésen ment keresztül a DSV szállítmányozási és logisztikai vállalatcsoport, amely jelenleg csak Magyarországon több mint 600 főt foglalkoztat. Egy ilyen nagyvállalat működése folyamatos egyensúlyozást igényel a hatékonyság és a rugalmasság, valamint az emberek és az üzleti célok között. "Hiszünk abban, hogy a növekedés nemcsak az üzleti eredményekről szól, hanem a munkavállalók fejlődéséről is" - fejti ki Horváth Judit, a DSV magyarországi HR-igazgatója a cég sajtóközleményében.

„A sikeres növekedés alapja a tervezés és a rugalmasság egyensúlyának megtartása” – mondta Horváth Judit, a DSV magyarországi HR-igazgatója. Hozzátette:

a gyors létszámnövekedés során elengedhetetlen volt, hogy új pozíciókat, vagy vezetői szintet hozzanak létre, de közben megőrizték a struktúra stabilitását is.

horváth judit dsv
Horváth Judit, a DSV HR-igazgatója

A DSV-nél az akvizíciók utáni integráció kulcsfontosságú lépése volt, hogy a különböző vállalati kultúrákat összehangolják. Eközben megőrizték az esélyegyenlőséget és támogatták a diverzitást, valamint az inklúzivitást, hiszen a különböző vállalati kultúrák összeolvadása mindig érzékeny folyamat a munkavállalók számára.

„A DSV-nél hiszünk abban, hogy a növekedés nemcsak az üzleti eredményekről szól, hanem a munkavállalók fejlődéséről is. Az érzelmi biztonság, a transzparencia és a fejlődési lehetőségek együttesen alapozzák meg sikereinket. Fontos az is, hogy az egyéni karrierutak és az üzleti célok összhangban legyenek. Ezzel nemcsak a dolgozók elégedettségét növeljük, hanem hosszú távon a vállalat céljait is szolgáljuk” – tette hozzá Horváth Judit a cég sajtóközleményében. 

A DSV A/S egy 1976-ban Dániában alapított szállítmányozási és logisztikai vállalat, amely globális közúti, légi és tengeri szállítási, valamint raktárlogisztikai szolgáltatásokkal. Mindhárom divíziónak megvan a maga funkcionális szerepe és autonómiája, ugyanakkor az üzleti célok érdekében szinergiában működnek. A DSV magyarországi története 1995-ben kezdődött a Frans Maas Hungária Kft.-vel, amely 2006-ban csatlakozott a dán logisztikai vállalat portfóliójához. A növekedés hajtóereje nemcsak a piac bővítése és az új üzleti lehetőségek kiaknázása, hanem a sikeres akvizíciók is voltak. 2016-ban a már akkor DSV néven ismert cég felvásárolta az UTi-t, 2019-ben összeolvadt a Panalpina vállalattal, majd 2021-ben az Agility Global Integrated Logistics felvásárlásával tovább erősödött. Az akvizíciók lehetőséget kínáltak arra, hogy két vállalat legjobb gyakorlatait egyesítve egy még befogadóbb, sokszínűbb környezetet hozzanak létre.

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Itt vannak az Év Irodái

2025-ben már tizenötödik alkalommal hirdettek győzteseket Az Év Irodája versenyen. Ráadásul idén nem csak magyarországi, hanem külföldi irodák is... Teljes cikk

5G-távirányítású járművek és autókamrás tesztelés a holnap női mérnökeivel

Mérnök leszel vagy kutató? Sajnos, ez a kérdés még mindig ritkán hangzik el a pályaválasztás előtt álló fiatal lányok körében. A Lányok Napja... Teljes cikk

Kiderült: az ügyfélélmény fejlesztése a munkavállalók lojalitását is növeli

A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb cég azonban mégsem rendelkezik erre vonatkozó átfogó stratégiával; az... Teljes cikk