Megjelent: 4 éve

A szolgáltató cégek látják rózsaszínnek a jövőt

Hároméves csúcson van a GKI konjunktúraindexe, ami elsősorban a szolgáltató cégek optimizmusának köszönhető. Náluk a foglalkoztatási szándék is jelentősen erősödött, írja a Napi.hu.

Az ipar, a kereskedelem az építőipar, a szolgáltató szektor, illetve a lakosság várakozásait veszik tekintetbe az index kiszámításakor. Az áprilisi 0,5 pontról 1,7 pontra nőtt a konjunktúraindex, az üzleti bizalmi index 6,4 pontról 7,9 pontra emelkedett, a fogyasztói bizalmi index pedig mínusz 16,4 pontról mínusz 16,1 pontra javult májusban, írja a lap.

Az ipar várakozásai kissé gyengültek, a kereskedelem pedig jelenleg a legpesszimistább ágazatnak bizonyul. A szolgáltatói bizalmi index viszont májusban óriásit ugrott, tizennyolc éves csúcsára került, a várható üzletmenettel és forgalommal kapcsolatban is optimisták a cégek.

A foglalkoztatási szándék az iparban és a kereskedelemben gyengült, az építőiparban kissé, a szolgáltató cégek körében jelentősebben erősödött. Kissé nőtt a lakosság munkanélküliségtől való félelme.

Napi.hu
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Szlovákiában terjeszkedik a WHC

Szlovákiai HR szolgáltató cégben vásárolt tulajdonrészt a magyar WHC Csoport. A felvásárlással a személyzeti szolgáltatásokat nyújtó cégcsoport... Teljes cikk

Globális központot nyitott a Sanofi Budapesten

A tervek szerint 2022 végére már 350-en dolgoznak a Sanofi nemzetközi üzleti szolgáltató központjában, ahonnan 7 nyelven nyújtanak üzleti... Teljes cikk

Nyertesei lehetünk a COVID-válságnak - jön az újabb SSC boom?

Az üzleti szolgáltató központok (SSC/BSC) világában a koronavírus-helyzetben felértékelődhet a kelet-közép-európai régió, több nyugati anyacég... Teljes cikk