Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 12 éve

A társadalmi felelősségvállalás egyre fontosabb a cégeknek

Magyarországon még csak gyerekcipőben jár a CSR, vagyis a cégek társadalmi felelősségvállalása. Nagy József, a PriceWaterHouse Coopers vezető menedzsere azt mondta: a CSR fő üzenete, hogy a cégek működésükkel - a profitorientáltság mellett - ne terheljék a környezetet, azaz a hosszú távú üzleti siker része legyen a környezeti felelősség is.

Egy környezetbarát terméknek és a környezettudatos cégek működésének is van szemléletformáló hatása a társadalomra nézve - mondta Nagy József, aki szerint a magyarországi vállalatoknak több módjuk is van arra, hogy erősítsék a környezettudatosságot mind a munkavállalókban, mind pedig a vevőikben, például környezettudatos terméket kínálnak, elektronikus csatornákat használnak, vagy a szállítóktól csak környezetbarát termékeket vásárol.

Egy tavaly májusi felmérés szerint az emberek többsége azt gondolja, a cégek nem fordítanak elég figyelmet a társadalmi hasznosságra vagy a fenntartható fejlődésre. A többség véleménye az, hogy ha csinál is ilyesmit a cég, az csak imidzsjavítás, nem komoly cél.

Pedig a CSR-rel foglalkozó hazai tanácsadó cégek megerősítik, hogy a vállalatok ma már a stratégiájukban feltüntetnek társadalmi hasznossági, a fenntarthatóság felé mutató célokat.

Info Rádió
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Változás: megszeretni, átállni, finomhangolni

A focit mindenki ismeri és szinte mindenki ért is hozzá. Mit kell tenni, ha magasabb ligába akarunk lépni? Kell egy jó edző, egy összetartó csapat és... Teljes cikk

Miért nem teljesítenek a munkatársaid?

Amikor a munkatársaink nem teszik, amit tenniük kellene, gyakran szükség van vezetői tekintélyünk gyakorlására. Időnként nincs meg a megfelelő... Teljes cikk

50-60 évig is tarthat egy karrier

A folyamatos tanulás erősítése, a pénzbeli és nem pénzbeli ösztönző elemek továbbfejlesztése, a HR-t támogató digitális technológiák... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár