A társadalmi felelősségvállalás egyre fontosabb a cégeknek
Magyarországon még csak gyerekcipőben jár a CSR, vagyis a cégek társadalmi felelősségvállalása. Nagy József, a PriceWaterHouse Coopers vezető menedzsere azt mondta: a CSR fő üzenete, hogy a cégek működésükkel - a profitorientáltság mellett - ne terheljék a környezetet, azaz a hosszú távú üzleti siker része legyen a környezeti felelősség is.
Egy tavaly májusi felmérés szerint az emberek többsége azt gondolja, a cégek nem fordítanak elég figyelmet a társadalmi hasznosságra vagy a fenntartható fejlődésre. A többség véleménye az, hogy ha csinál is ilyesmit a cég, az csak imidzsjavítás, nem komoly cél.
Pedig a CSR-rel foglalkozó hazai tanácsadó cégek megerősítik, hogy a vállalatok ma már a stratégiájukban feltüntetnek társadalmi hasznossági, a fenntarthatóság felé mutató célokat.
Info Rádió