Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 12 éve

A társadalmi felelősségvállalás egyre fontosabb a cégeknek

Magyarországon még csak gyerekcipőben jár a CSR, vagyis a cégek társadalmi felelősségvállalása. Nagy József, a PriceWaterHouse Coopers vezető menedzsere azt mondta: a CSR fő üzenete, hogy a cégek működésükkel - a profitorientáltság mellett - ne terheljék a környezetet, azaz a hosszú távú üzleti siker része legyen a környezeti felelősség is.

Egy környezetbarát terméknek és a környezettudatos cégek működésének is van szemléletformáló hatása a társadalomra nézve - mondta Nagy József, aki szerint a magyarországi vállalatoknak több módjuk is van arra, hogy erősítsék a környezettudatosságot mind a munkavállalókban, mind pedig a vevőikben, például környezettudatos terméket kínálnak, elektronikus csatornákat használnak, vagy a szállítóktól csak környezetbarát termékeket vásárol.

Egy tavaly májusi felmérés szerint az emberek többsége azt gondolja, a cégek nem fordítanak elég figyelmet a társadalmi hasznosságra vagy a fenntartható fejlődésre. A többség véleménye az, hogy ha csinál is ilyesmit a cég, az csak imidzsjavítás, nem komoly cél.

Pedig a CSR-rel foglalkozó hazai tanácsadó cégek megerősítik, hogy a vállalatok ma már a stratégiájukban feltüntetnek társadalmi hasznossági, a fenntarthatóság felé mutató célokat.

Info Rádió
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A munkavállaló nélkül nincs környezettudatosság

Július volt a műanyagmentesség hónapja, amikor kampányszerűen sokan igyekeztek felhívni a figyelmet a minket elborító műanyag mennyiségére, sokan... Teljes cikk

Ismét akciózott a Suzuki-gyárnál az MSZP

Csütörtök reggel Komjáthi Imre, az MSZP alelnöke ismét az esztergomi Suzuki-gyárhoz vonult, ahol át akarta adni a cégvezetésnek a Munka... Teljes cikk

15 százalékos béremelést követelnek a buszsofőrök

Kevésnek tartja a költségvetésben szereplő 8,5 százalékos béremelést, 2020-ban legalább 15 százalékos növekedést akar elérni a Közlekedési... Teljes cikk