Megjelent: 3 éve

Add a személyiséged a cégmárkához!

Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni. Használjuk ki a trendet, engedjünk teret a dolgozók és vezetők magánkezdeményezéseinek, és zsebeljük be az emiatt járó bónuszpontokat a munkáltatói márkánk részére!

A fejétől bűzlik a hal, azaz a vezető személyisége a cég munkáltatói márkájának legfontosabb pillére. Mindannyian találkoztunk már olyan vezetővel, aki miatt menekültünk egy helyről, és remélhetőleg olyannal is, akinek a személyisége, vezetési stílusa, tudása maradásra bírt minket. Ez nem véletlen: hiába a profi csapat által megkonstruált értékmátrix, hangzatosan munkáltatói márkastratégiának hívott sok évre szóló terv - ha a definiált értékek, ígéretek nem jelennek meg a vezetők viselkedésében, ott ette meg a fene az egészet.

Éppen ezért fordítva jól működik a dolog: ha a vezető személyisége szimpatikus, felelős, úgy akaratlanul is épülhet, fejlődhet a munkáltatói márka. Egy cég életében pedig a legkézenfekvőbb, hogy egyszerűen hagyjuk a vezetőket kibontakozni. (Ehhez nyilván feltételezzük, hogy olyan vezetőket alkalmazunk, akik illeszkednek a céges kultúrába, olyan emberek, akikhez hasonlóakat szeretnénk magunk között tudni mentalitásban, intellektusban, munkabírásban!)

Meglovagolva a kivételesen jó ügyekből váló trendeket, engedjünk teret a személyes kezdeményezéseknek!

1. Hordjunk színest, álljunk ki a tettek és teljesítmény értékelése mellett!

Közeledik a Pride szombat, amely idén is azt jelenti, színes ruhákba bújva, hatszínű zászlót lengetve lehetőségünk nyílik a tettek és teljesítmény alapján történő megítélés mellett kiállni - ezzel pedig elengedve az olyan lényegtelen külsőségek szerinti ítéletalkotást, mint a nem, a bőrszín vagy a szexuális identitás. Ha a vezetők és a dolgozók között akadnak, akik szívvel-lélekkel kiállnak az ügy mellett, legyünk rájuk büszkék!

2. Védjük a fókákat, teknősöket, jegesmedvéket és a többieket!

Klímaváltozás helyett időszerű lassan klímakatasztrófáról beszélni - ehhez mérten lassan átlép a társadalmunk is az üres méltatlankodás és értetlen pislogás állapotából a tettek mezejére. Ezt mutatja a műanyagmentes július kihívás is, amely futótűzként terjed a közösségi médiában. Jó ügy, jó üzenet, és nincs az a cég, amely ne tehetné ki büszkén az ablakába: vezetői és dolgozói élen járnak a környezettudatosságban!

3. A nyár a sportkihívások időszaka, ismerjük el a kollégák teljesítményét!

Lássuk be, legyen szó maratonfutásról, extrém sportversenyekről vagy tóátúszásról, a sportteljesítmények mind lenyűgözőek, sokat elárulnak az egyénekről, kitartásukról, célorientáltságukról. Ezek mind olyan tulajdonságok, amelyek fontosak a munka szempontjából is, így ha a vezetőink vagy dolgozóink örömmel áldoznak időt és energiát a saját fizikumuk fejlesztésére, motiváljuk őket!

Ha láttatjuk, hogy jó ügyért, erős értékek mentén, aktívan cselekvők a vállalatnál dolgozók, nagyban erősítjük a munkáltatói márkát. Ez nekünk nem kerül semmibe, viszont a vezetőknek és dolgozóknak jó megerősítés, erős motivációt jelenthet, hogy tiszteletben tartjuk a személyes preferenciáikat, érdemeiket.

Szabó Virág
Hive Creative Kft.

  • 2022.05.26Connect Konferencia Egy szakmai fórum azoknak, akik a vállalaton belül a belső kommunikáció és kultúra fejlesztésért felelnek. Tartalom, csatorna, kultúra és engagement témában mutatja be jó gyakorlataikat és tapasztalatait 45 HR, kommunikációs és marketing vezető. Részletek Jegyek
  • 2022.05.27Lean Fórum – Digitális Transzformáció Konferencia A program kialakítás alatt. A képzésre jelentkezés a jegyek menüpont alatt, vagy a következő telefonszámon: 06-1-201-1237 Részletek Jegyek
  • 2022.05.30AmCham HR Dream Day – motiváció és megtartás Találkozzunk a Kopaszin, ahol a Gallup londoni partnere beszél a nemzetközi HR trendekről, a legelismertebb hazai szakértőkkel együtt gondolkodunk motivációról, megtartásról, produktivitásról és adatvezérelt HR megoldásokról. Részletek Jegyek
  • 2022.07.21 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter