Megjelent: 4 hónapja

Add a személyiséged a cégmárkához!

Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni. Használjuk ki a trendet, engedjünk teret a dolgozók és vezetők magánkezdeményezéseinek, és zsebeljük be az emiatt járó bónuszpontokat a munkáltatói márkánk részére!

A fejétől bűzlik a hal, azaz a vezető személyisége a cég munkáltatói márkájának legfontosabb pillére. Mindannyian találkoztunk már olyan vezetővel, aki miatt menekültünk egy helyről, és remélhetőleg olyannal is, akinek a személyisége, vezetési stílusa, tudása maradásra bírt minket. Ez nem véletlen: hiába a profi csapat által megkonstruált értékmátrix, hangzatosan munkáltatói márkastratégiának hívott sok évre szóló terv - ha a definiált értékek, ígéretek nem jelennek meg a vezetők viselkedésében, ott ette meg a fene az egészet.

Éppen ezért fordítva jól működik a dolog: ha a vezető személyisége szimpatikus, felelős, úgy akaratlanul is épülhet, fejlődhet a munkáltatói márka. Egy cég életében pedig a legkézenfekvőbb, hogy egyszerűen hagyjuk a vezetőket kibontakozni. (Ehhez nyilván feltételezzük, hogy olyan vezetőket alkalmazunk, akik illeszkednek a céges kultúrába, olyan emberek, akikhez hasonlóakat szeretnénk magunk között tudni mentalitásban, intellektusban, munkabírásban!)

Meglovagolva a kivételesen jó ügyekből váló trendeket, engedjünk teret a személyes kezdeményezéseknek!

1. Hordjunk színest, álljunk ki a tettek és teljesítmény értékelése mellett!

Közeledik a Pride szombat, amely idén is azt jelenti, színes ruhákba bújva, hatszínű zászlót lengetve lehetőségünk nyílik a tettek és teljesítmény alapján történő megítélés mellett kiállni - ezzel pedig elengedve az olyan lényegtelen külsőségek szerinti ítéletalkotást, mint a nem, a bőrszín vagy a szexuális identitás. Ha a vezetők és a dolgozók között akadnak, akik szívvel-lélekkel kiállnak az ügy mellett, legyünk rájuk büszkék!

2. Védjük a fókákat, teknősöket, jegesmedvéket és a többieket!

Klímaváltozás helyett időszerű lassan klímakatasztrófáról beszélni - ehhez mérten lassan átlép a társadalmunk is az üres méltatlankodás és értetlen pislogás állapotából a tettek mezejére. Ezt mutatja a műanyagmentes július kihívás is, amely futótűzként terjed a közösségi médiában. Jó ügy, jó üzenet, és nincs az a cég, amely ne tehetné ki büszkén az ablakába: vezetői és dolgozói élen járnak a környezettudatosságban!

3. A nyár a sportkihívások időszaka, ismerjük el a kollégák teljesítményét!

Lássuk be, legyen szó maratonfutásról, extrém sportversenyekről vagy tóátúszásról, a sportteljesítmények mind lenyűgözőek, sokat elárulnak az egyénekről, kitartásukról, célorientáltságukról. Ezek mind olyan tulajdonságok, amelyek fontosak a munka szempontjából is, így ha a vezetőink vagy dolgozóink örömmel áldoznak időt és energiát a saját fizikumuk fejlesztésére, motiváljuk őket!

Ha láttatjuk, hogy jó ügyért, erős értékek mentén, aktívan cselekvők a vállalatnál dolgozók, nagyban erősítjük a munkáltatói márkát. Ez nekünk nem kerül semmibe, viszont a vezetőknek és dolgozóknak jó megerősítés, erős motivációt jelenthet, hogy tiszteletben tartjuk a személyes preferenciáikat, érdemeiket.

Szabó Virág
Hive Creative Kft.

  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A stabil munkahely fontosabb a fizetésnél

A stabil, biztonságos munkakörnyezet a fizetésnél is fontosabb a magyar kékgalléros munkavállalók számára. Szakmai tréningre és karácsonyi bulira... Teljes cikk

Az irodán belüli márkaépítésről kutatnak Az Év Irodája verseny szervezői

Online kutatásba kezd az idén 10 éves Az Év Irodája verseny, melynek célja, hogy felmérje az irodán belüli márkaépítés (Office Branding)... Teljes cikk

Csak a cégek ötöde számára stratégiai fontosságú a munkavállalói élmény

23 millió dolgozó munkavállalói élményét vizsgálta világszerte a Kincentric a második, 2019-ben indított #dolgozniélmény kutatásában. Itthon 19... Teljes cikk