Megjelent: 6 éve

Add a személyiséged a cégmárkához!

Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni. Használjuk ki a trendet, engedjünk teret a dolgozók és vezetők magánkezdeményezéseinek, és zsebeljük be az emiatt járó bónuszpontokat a munkáltatói márkánk részére!

A fejétől bűzlik a hal, azaz a vezető személyisége a cég munkáltatói márkájának legfontosabb pillére. Mindannyian találkoztunk már olyan vezetővel, aki miatt menekültünk egy helyről, és remélhetőleg olyannal is, akinek a személyisége, vezetési stílusa, tudása maradásra bírt minket. Ez nem véletlen: hiába a profi csapat által megkonstruált értékmátrix, hangzatosan munkáltatói márkastratégiának hívott sok évre szóló terv - ha a definiált értékek, ígéretek nem jelennek meg a vezetők viselkedésében, ott ette meg a fene az egészet.

Éppen ezért fordítva jól működik a dolog: ha a vezető személyisége szimpatikus, felelős, úgy akaratlanul is épülhet, fejlődhet a munkáltatói márka. Egy cég életében pedig a legkézenfekvőbb, hogy egyszerűen hagyjuk a vezetőket kibontakozni. (Ehhez nyilván feltételezzük, hogy olyan vezetőket alkalmazunk, akik illeszkednek a céges kultúrába, olyan emberek, akikhez hasonlóakat szeretnénk magunk között tudni mentalitásban, intellektusban, munkabírásban!)

Meglovagolva a kivételesen jó ügyekből váló trendeket, engedjünk teret a személyes kezdeményezéseknek!

1. Hordjunk színest, álljunk ki a tettek és teljesítmény értékelése mellett!

Közeledik a Pride szombat, amely idén is azt jelenti, színes ruhákba bújva, hatszínű zászlót lengetve lehetőségünk nyílik a tettek és teljesítmény alapján történő megítélés mellett kiállni - ezzel pedig elengedve az olyan lényegtelen külsőségek szerinti ítéletalkotást, mint a nem, a bőrszín vagy a szexuális identitás. Ha a vezetők és a dolgozók között akadnak, akik szívvel-lélekkel kiállnak az ügy mellett, legyünk rájuk büszkék!

2. Védjük a fókákat, teknősöket, jegesmedvéket és a többieket!

Klímaváltozás helyett időszerű lassan klímakatasztrófáról beszélni - ehhez mérten lassan átlép a társadalmunk is az üres méltatlankodás és értetlen pislogás állapotából a tettek mezejére. Ezt mutatja a műanyagmentes július kihívás is, amely futótűzként terjed a közösségi médiában. Jó ügy, jó üzenet, és nincs az a cég, amely ne tehetné ki büszkén az ablakába: vezetői és dolgozói élen járnak a környezettudatosságban!

3. A nyár a sportkihívások időszaka, ismerjük el a kollégák teljesítményét!

Lássuk be, legyen szó maratonfutásról, extrém sportversenyekről vagy tóátúszásról, a sportteljesítmények mind lenyűgözőek, sokat elárulnak az egyénekről, kitartásukról, célorientáltságukról. Ezek mind olyan tulajdonságok, amelyek fontosak a munka szempontjából is, így ha a vezetőink vagy dolgozóink örömmel áldoznak időt és energiát a saját fizikumuk fejlesztésére, motiváljuk őket!

Ha láttatjuk, hogy jó ügyért, erős értékek mentén, aktívan cselekvők a vállalatnál dolgozók, nagyban erősítjük a munkáltatói márkát. Ez nekünk nem kerül semmibe, viszont a vezetőknek és dolgozóknak jó megerősítés, erős motivációt jelenthet, hogy tiszteletben tartjuk a személyes preferenciáikat, érdemeiket.

Szabó Virág
Hive Creative Kft.

  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nő a kockázat, nő az igény a látható megbízhatóságra – így szerezd meg az OPTEN Cégminősítést

Nyílik az olló a hazai cégek között – a legmegbízhatóbbak köre bővül, de a legkockázatosabbaké is látványosan nő. Most különösen... Teljes cikk

Nézz be, így néz ki az Autówallis új irodája

Három telephely helyett egy cégre szabott székház. A költözés számos HR kihívást is tartogatott. Az új munkakörnyezet nemcsak a vállalat... Teljes cikk

Új korszak a munkahelyeken: a dolgozók és a főnökök is csak túlélni akarnak

A munkahelyi kapcsolatok világszerte átalakulóban vannak: a kölcsönös bizalom gyengül, a korábbi biztonság és hosszú távú ígéretek helyett egyre... Teljes cikk