kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Először belül tegyünk rendet! Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!

Ha folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án megrendezendő Ügyviteli trendek - 2019 workshopja.


Az okos vezetés először belül tesz rendet

, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.

A cégügyvitel legfontosabb területeit: a integrált irányítási rendszereinket, a
dokumentumkezelésünket, akár papír alapon, akár digitálisan, az informatikai hátteret, a könyvelési, számlázási, adminisztrációs, kommunikációs rendszereinket, az irodai technikát, eszközöket és szoftvereket folyamatosan fejlesztenünk kell. Ez a digitalizációs kor egyetlen hátránya. De előnye az, hogy rendkívül felgyorsul a cég hatékonysága, lecsökkennek a költségek.

Aranyszabály, hogy egy új projekt bevezetését mindig meg kell előzze a cég működőképességét alapvetően meghatározó ügyviteli folyamatok átszervezésének. Különben káosz lesz a fejlődésből.

Az Ügyviteli trendek - 2019 című Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!

A WORKSHOP



Időpontja:

2019. április 3., szerda 9.30-16.00

Helyszíne:

Budapest, Sugár Mozi Rendezvénykomplexum
Részletes programról és regisztrációról itt olvashat:
https://piacesprofit.hu/konferenciakozpont/ugyviteli-trendek-2019/
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Befektetés az egészségbe: amikor a mozgás és a mentális jóllét a munkáltatónak is megtérül

A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk

Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk