Megjelent: 2 éve

Először belül tegyünk rendet! Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!

Ha folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án megrendezendő Ügyviteli trendek - 2019 workshopja.


Az okos vezetés először belül tesz rendet

, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.

A cégügyvitel legfontosabb területeit: a integrált irányítási rendszereinket, a
dokumentumkezelésünket, akár papír alapon, akár digitálisan, az informatikai hátteret, a könyvelési, számlázási, adminisztrációs, kommunikációs rendszereinket, az irodai technikát, eszközöket és szoftvereket folyamatosan fejlesztenünk kell. Ez a digitalizációs kor egyetlen hátránya. De előnye az, hogy rendkívül felgyorsul a cég hatékonysága, lecsökkennek a költségek.

Aranyszabály, hogy egy új projekt bevezetését mindig meg kell előzze a cég működőképességét alapvetően meghatározó ügyviteli folyamatok átszervezésének. Különben káosz lesz a fejlődésből.

Az Ügyviteli trendek - 2019 című Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!

A WORKSHOP



Időpontja:

2019. április 3., szerda 9.30-16.00

Helyszíne:

Budapest, Sugár Mozi Rendezvénykomplexum
Részletes programról és regisztrációról itt olvashat:
https://piacesprofit.hu/konferenciakozpont/ugyviteli-trendek-2019/
  • 2021.06.23Visszatérés az irodába, de hogyan? Visszacsöppenni az irodai forgatagba kihívásokkal teli feladat, tudatosan megtervezett lépések mentén azonban viszonylag zökkenőmentessé tehetjük a folyamatot. Részletek Jegyek
  • 2021.06.28Minőségellenőr képzés A minőségellenőrök felkészítése a minőségellenőrzési és fejlesztési tevékenységek eredményes elvégzésére. A minőségellenőrzéshez szükséges alapvető ismeretek és módszerek készségszintű elsajátítása, a résztvevők minőségirányítási kompetenciájának fejlesztése. Részletek Jegyek
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Szempontok a bérszámfejtés kiszervezésénél

Az idei év több jogszabályváltozással érkezett a bérszámfejtés területén is, további feladatokat téve azokra, akik a folyamatokat a... Teljes cikk

Tovább erősíti piacvezető pozícióját a MELÓ-DIÁK

A lassan 40 éve piacvezető MELÓ-DIÁK a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt egyaránt erősítő innovatív megoldásokkal készült fel a... Teljes cikk

Hogyan vigyáz a cégek alkalmazottjaira az ózongenerátor?

A kellemetlen szagokkal, baktériumokkal, vírusokkal és a penésszel folyamatosan ádáz küzdelmet vívunk nem csak otthonainkban, hanem munkahelyünkön is. Teljes cikk