Megjelent: 5 éve

Először belül tegyünk rendet! Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!

Ha folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án megrendezendő Ügyviteli trendek - 2019 workshopja.


Az okos vezetés először belül tesz rendet

, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.

A cégügyvitel legfontosabb területeit: a integrált irányítási rendszereinket, a
dokumentumkezelésünket, akár papír alapon, akár digitálisan, az informatikai hátteret, a könyvelési, számlázási, adminisztrációs, kommunikációs rendszereinket, az irodai technikát, eszközöket és szoftvereket folyamatosan fejlesztenünk kell. Ez a digitalizációs kor egyetlen hátránya. De előnye az, hogy rendkívül felgyorsul a cég hatékonysága, lecsökkennek a költségek.

Aranyszabály, hogy egy új projekt bevezetését mindig meg kell előzze a cég működőképességét alapvetően meghatározó ügyviteli folyamatok átszervezésének. Különben káosz lesz a fejlődésből.

Az Ügyviteli trendek - 2019 című Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!

A WORKSHOP



Időpontja:

2019. április 3., szerda 9.30-16.00

Helyszíne:

Budapest, Sugár Mozi Rendezvénykomplexum
Részletes programról és regisztrációról itt olvashat:
https://piacesprofit.hu/konferenciakozpont/ugyviteli-trendek-2019/
  • 2024.07.10GDPR A HR-BEN: ADATVÉDELEM A MUNKAHELYEN Programunkon gyakorlati oldalról tekintjük át a munkaviszonnyal összefüggésben leggyakrabban előforduló kérdéseket, tipikus buktatókat és lehetséges hibákat, melyek az elmúlt 6 év során a GDPR szabályozás létrejöttét követően felmerültek.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Sajnáljuk, az ön munkaereje hiányos!

A hazai gazdaság másfél évtized alatt megszokta, hogy vagy a szükségesnél kevesebb, vagy alacsonyabb minőségű munkaerővel kell gazdálkodnia.... Teljes cikk

Ki és hogyan kezelheti a GDPR adatokat kiszervezett bérszámfejtés esetén?

Ki és hogyan kezelheti az általam gyűjtött és tárolt adatokat, ha cégként szolgáltatást veszek igénybe? Hogyan válasszam ki az erre legmegfelelőbb... Teljes cikk

Megbízható Munkaadó díjat nyert a Rossmann

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) éves taggyűlésének keretében május 16-án 37 vállalat vehette át a „Megbízható Munkaadó... Teljes cikk