Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 1 hónapja

Először belül tegyünk rendet! Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!

Ha folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án megrendezendő Ügyviteli trendek - 2019 workshopja.


Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.

A cégügyvitel legfontosabb területeit: a integrált irányítási rendszereinket, a
dokumentumkezelésünket, akár papír alapon, akár digitálisan, az informatikai hátteret, a könyvelési, számlázási, adminisztrációs, kommunikációs rendszereinket, az irodai technikát, eszközöket és szoftvereket folyamatosan fejlesztenünk kell. Ez a digitalizációs kor egyetlen hátránya. De előnye az, hogy rendkívül felgyorsul a cég hatékonysága, lecsökkennek a költségek.

Aranyszabály, hogy egy új projekt bevezetését mindig meg kell előzze a cég működőképességét alapvetően meghatározó ügyviteli folyamatok átszervezésének. Különben káosz lesz a fejlődésből.

Az Ügyviteli trendek - 2019 című Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!

A WORKSHOP

Időpontja: 2019. április 3., szerda 9.30-16.00
Helyszíne: Budapest, Sugár Mozi Rendezvénykomplexum
Részletes programról és regisztrációról itt olvashat:
https://piacesprofit.hu/konferenciakozpont/ugyviteli-trendek-2019/
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Rossz főnök voltam, változnom kellett

Ma már nem menő a kiabáló, az alkalmazottakon basáskodó, kiskirály módjára parancsokat osztogató főnök. Sőt maga a főnök kifejezés is egyre... Teljes cikk

Fehéredő fővárosi éttermek?

Bár a fővárosban működő éttermi, mozgó vendéglátással foglakozó vállalkozások száma továbbra is csökken, az alkalmazotti létszám jelentős... Teljes cikk

Egy sikeres HR sztori: stratégiai partnerség a Raiffeisen Banknál

A tavalyi évben a Raiffeisen Bank HR osztálya jelentős átalakuláson esett át. Stratégiai HR business partneri vonalat és agilis toborzást építettek... Teljes cikk