kapubanner for mobile

16 cikk a(z) hatékonyságnövelés címkével - 1. oldal

ÉVOSZ: Óriási a szakmunkáshiány, növelni kell a hatékonyságot az építőiparban

2 éve Technológiai fejlesztésekkel, folyamatos képzésekkel, a munkaerő jobb anyagi és erkölcsi megbecsülésével, valamint jobb szervezéssel növelni kell az építőiparban dolgozók hatékonyságát - közölte az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ). Teljes cikk...


Így tervezz és maradj fókuszban 2020-ban is!

4 éve 3 egyszerű évtervező és hatékonyságnövelő applikációt ajánl az Eureka Games blogbejegyzése, hogy felkészülten vágjunk bele az előttünk álló évbe. Teljes cikk...


Miért van szüksége egy HR-esnek a controllingra?

4 éve A cégek legfontosabb vagyontárgyává a szellemi, más szóval intellektuális tőke vált, a versenyképesség megalapozója pedig ma már egyre inkább a munkatársak tudása. HR szakemberként nap mint nap szembesülünk az egyre nehezedő kihívással: megőrizni, sőt fejleszteni a humán tőke értékét, vagyis megőrizni, sőt erősíteni munkatársaink hatékonyságát, munkakedvét, motiváltságát, kreativitását. De honnan tudjuk, hogy amit csinálunk az jó? Hogyan támasszuk alá döntéseinket, és hogyan teremtsük meg a közös nyelvet a vállalatirányítás különböző területei között? Teljes cikk...


Változó világ változó vezetői - váltani és szeretni

5 éve Mondják, hogy aki szereti, amit csinál, azt nem fenyegeti a kiégés veszélye - vagy legalábbis kevésbé. Azonban nem mindig egyszerű rátalálni arra, mit is szeretünk igazán: a szakmánkat, a szektort, az iparágat, a céges kultúrát? Aki azt csinálja, amit szeret, és jó is abban, az megél belőle, harminc- és ötvenéves korában is. Ha mást szeret ötvenkét évesen, mint amit tizenöt évvel azelőtt, akkor vált - és élvezi! Teljes cikk...


Először belül tegyünk rendet! Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!

5 éve Ha folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án megrendezendő Ügyviteli trendek - 2019 workshopja. Teljes cikk...


Automatizálás és vállalati hatékonyságnövelés

6 éve Napjainkban a vállalkozásoknak egyre fontosabb, hogy költséget takarítsanak meg, és a munkafolyamatokat minél hatékonyabban tudják elvégezni. Ehhez hozzátartozik, hogy egyes folyamatokat ki tudjanak szervezni - ehhez ad tippeket a Process Solutions. Teljes cikk...


Lengyelországban bevezetnék a 7 órás munkanapot?

6 éve Lengyelországban országszerte aláírásgyűjtés kezdődött annak érdekében, hogy a 8 órás munkaidőt 7 órára csökkentsék. Az egyik parlamenti párt is segíti az aláírásgyűjtőket - írja a napi.hu. Teljes cikk...


Neked fitt a munkahelyed? 4 jel, ami segít eldönteni

7 éve Életünk jelentős részét a munkahelyen töltjük éppen ezért nem mindegy, hogy mindezt milyen minőségben tesszük. Vannak árulkodó jelek, amik arra figyelmeztetnek, hogy változtatni kellene, hogy az alkalmazottak ne csak dolgozzanak a gépezetben, hanem hasznos és hatékony munkát végezzenek. Teljes cikk...


Amit minden vezetőnek tudnia kell a csoportfejlődésről

8 éve A hatékony csapat vezetői álom – de ide el is kell jutni! Hol tart a csapatod? Mit tudsz tenni vezetőként, hogy minél hamarabb teljesítő csapatod legyen? Milyen csapdák vannak és hogyan kerüld el őket? Erre ad választ a következő cikk. Teljes cikk...


Sokkolóan egyszerű módszerek a hatékonyságnövelésre

9 éve Mit szólna ahhoz, ha a felére csökkenthetné a megbeszélések időtartamát úgy, hogy közben nem sérül a kollégákkal való kapcsolata, sőt, azok egy csapásra motiváltabbak és elkötelezettebbek is lennének a cég és a közös ügy iránt? Azt hiszi, viccelünk? Nem! Kétnapos workshopunkon megtapasztalhatja, hogy mindez lehetséges, sőt, még ennél több is! Teljes cikk...


Százezer munkahely szűnt meg Szlovákiában a válság kezdete óta

11 éve A válság kezdete óta eltelt öt év leforgása alatt legalább százezer munkahelyet számoltak fel Szlovákiában, és a foglalkoztatottság szintje leghamarabb 2020-ra érheti el a 2008-as szintet - közölte az Új Szó szlovákiai magyar nyelvű napilap szerdán. Teljes cikk...


Lassú ütemű leépítés megy a postánál

11 éve Bár a postai liberalizáció nem hozott új riválist a Magyar Postának, a vállalat a hatékonyabb működés érdekében így is jelentősen csökkentette a dolgozói létszámát, írja a Világgazdaság. A cél a hatékonyság növelése és a költségek csökkentése. Teljes cikk...


Hatékonyságnövelés felsőfokon a válság idején

15 éve A tavalyi évben világszerte 7,8 milliárd dollárt költöttek a cégek üzleti intelligencia szoftverekre, amitől a gazdasági válság okozta nehézségek megoldását remélték. Pedig a beruházások ideje közel sincs itt, inkább a gazdaságilag megfontolt döntésekre kellene ráerősíteni, és így meghonosítani a hatékonyságnövelés eszközeit. A DGS Global Research és a Figyelő közös felmérésében arra fókuszál, hogy a cégek hogyan ítélik meg most helyzetüket, és milyen hatékonysági intézkedéseket terveznek a recesszió leküzdésére? Teljes cikk...


Közel száz főt bocsát el az MNB

15 éve Elbocsátja munkaerő-állományának 14 százalékát a Magyar Nemzeti Bank (MNB) - tudta meg az Index. Az MNB szerint a 91 fős létszámleépítés független a gazdasági válságtól, az valójában egy 2008 elején indított hatékonyságjavító program eredménye; ettől évi 1,7 milliárd forint megtakarítást remél a szervezet. Teljes cikk...


Procter & Gamble: Csömörről a tengerentúlra

16 éve A Csömörön lévő üzeméből az amerikai Auburnben található gyárába telepíti át egyes termékek gyártását a Procter & Gamble - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...