kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

euDIÁKOK roadshow 2017

22 város, 70 intézmény 1 hónap alatt. Az euDIÁKOK Iskolaszövetkezet idén tavasszal országos roadshowba kezdett, amelynek célja, hogy szolgáltatásukat eljuttassák a célcsoportjukhoz, vagyis a diákokhoz és a munkaadókhoz. A roadshowról Rumpf Nikoletta, az euCSOPORT marketing és kommunikációs vezetője beszélt.

images

Ez volt az első alkalom, amikor országjárásba kezdett az euDIÁKOK?

Ebben a formájában ez volt az első ilyen alkalom, de bizonyos szempontból előzménynek tekinthető a 2016-ban megrendezett Nemzetközi Munkáink Roadshowja, amely szintén sikeres rendezvény volt.


Hány helyszínen találkozhattunk veletek?



22 várost látogattunk meg, és ezen belül 70 intézménybe - középiskolába, egyetemre, kollégiumba, oktatási és munkaügyi központba látogattunk el. Számításaink szerint mintegy 5000 diákok értünk el most az akciónkkal személyesen.

Érdekes volt látni, hogy az ország keleti felén milyen nyitottan, érdeklődve fogadtak minket. Igaz, itt sok esetben a diákmunka iránt azért érdeklődnek a fiatalok - különösen a hátrányosabb térségekben - mert az így megkeresett pénzzel támogatni tudják a családjukat.


A roadshow célja a brandépítés volt vagy már konkrét munkalehetőségekre is jelentkezhettek az érdeklődők?



A rendezvénynek kettős célja volt. Pontosabban hármas. Egyrészt szerettük volna szervezetünket, az általunk nyújtott szolgáltatást megismertetni a fiatalokkal, a jelentkezőkből adatbázisunkat bővíteni, illetve akár a helyszínen konkrét munkalehetőséget biztosítani nekik. Másrészről legalább ilyen fontos, hogy a másik oldallal - a munkaadókkal - is jó kapcsolatot építsünk ki, ezért partnerbázisunk növelését, a meglévő kapcsolatok ápolását is szolgálta ez az út. A harmadik szempont pedig az volt, hogy egyfajta csapatépítő jelleggel kollégáinkat is még inkább összekovácsoljuk, hiszen számos város összekapcsolása több napos látogatást igényelt, így a munkatársak sokszor aludtak az adott városokban. A munka végeztél rendszeresen szerveztek városnézést és közös programokat.

Különféle munkatípusokat kínáltunk a fiataloknak. A fővárosban jellemzően szakmai munkákra van igény a munkaadók részéről. Vidéken inkább a franchise vállalatok helyi pontjaihoz közvetítünk fiatalokat. Ha ágazatok szerint szeretném meghatározni, akkor a kereskedelem (bolti kisegítő munkák, raktáros, kasszás, eladó stb.) és a telekommunikáció az, ahol nagy igény mutatkozik a diákmunka iránt. Például az egyik telekommunikációs cég így felkínált munkái (mobil tudós, callcenter munkatárs, adminisztrátor) nagyon népszerűek az egyetemisták, főiskolások körében.


A partnerlátogatásoknak mi a célja?



A roadshow másik célja a céges partneri hálózat bővítése volt. Városonként 10-12 vállalatot kerestek fel a HR koordinátoraink. Ők azok a kollégák, akik egy-egy céggel dedikáltan foglalkoznak, és akik napi kapcsolatban vannak az adott céges partnerrel. A találkozó célja a személyes kapcsolatok megerősítése volt. A cégeknél tett látogatás alkalmával a döntéshozók tájékoztattak minket arról, hogy mennyire voltak elégedettek az általunk közvetített diákok munkájával, és arról is, hogy a közeljövőben milyen projektekben számítanak a segítségünkre. A helyi toborzásnak köszönhetően egyébként a partnerek 20%-kal megemelték az eddigi megrendelésszámot.


Milyen visszajelzéseket kaptak a megrendelőktől?



Vidéken az adhoc megrendeléseket nehezebb teljesíteni, mint Budapesten. Az is világos, hogy partnereink a diákokban is a megbízható munkaerőt keresik. Ennek az igénynek teszünk eleget akkor, amikor a hozzánk jelentkezőket többszörösen szűrjük. Az alapos szűrésnek köszönhetően tiszta képet kapunk a munkavállaló diák motivációjáról, érdeklődési köréről, bérigényeiről. E az ismeret garantálja azt, hogy mind céges partnerünk, mind a munkára jelentkező diák elégedett legyen.


Mennyire nyílt a kapcsolat a céges partnerekkel?



Őszintén beszélünk egymással, hiszen az egyenes visszajelzés nemcsak mi, de ügyfelünk érdeke is. Az őszinteséggel érhetjük el a win-win szituációkat. A kommunikáció telefonon és emailben napi szintű egy projekt ideje alatt, de most különösen jó volt személyesen is találkozni a partnerekkel.


Lesz még folytatása az euDIÁKOK Roadshownak?



Minden oldalról nagy volt a sikere, így egészen biztosan lesz valamikor ősszel, de konkrét időpontról még nem tudok beszámolni.
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új cégcsoportos modellek. Cégközösségekben a biztonság!

Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. Teljes cikk

Kihirdették az idei BeneFit PRIZE 2025 – for Happy Employees pályázat győzteseit a Budavári Lovardában

Idén negyedik alkalommal adták át a BeneFit PRIZE 2025 díjakat. A gálával egybekötött díjátadóra november 13-án, a Budavári Palota Lovarda... Teljes cikk

Emelkedik a 2026-os EU Kék Kártya bérminimum – mit jelent ez a munkáltatóknak?

2026-ban változik a Kék Kártyás munkavállalók bérminimuma – a jogszabály már megjelent, a felkészülés most kezdődik. Cziczárdi Györgyi, az... Teljes cikk