cikk a(z) euDIÁKOK Iskolaszövetkezet címkével:

Így pontozzák magukban a diákok a munkahelyeket

7 hónapja A tanulók főként a rugalmasságáért kedvelik a diákmunkát, és egyre többen adnak „próbaidőt” a munkahelyüknek: egy-két műszakban tesztelik a körülményeket, és akkor kezdenek heti rendszerességgel dolgozni, ha a hely és a feladat valóban elnyeri a tetszésüket. Teljes cikk...


A diákok a munkát használták az izoláció ellen

1 éve A diákok döntő többségét megviselte a járvánnyal járó bezártság, közel kétharmaduk keresett enyhülést abban, hogy dolgozott. Bár ezáltal ki is mozdulhattak otthonról, a munkavállalás legmeghatározóbb motívumaként továbbra is az önálló kereset lehetőségét jelölték meg az euDiákok Iskolaszövetkezet által végzett felmérésben résztvevők. Teljes cikk...


A fizetés a legjobbnak tartott motiváló eszköz, de tényleg eredményes?

3 éve Összeültünk Pataki Zoltánnal, az euCSOPORT egyik alapítójával, hogy a munkaerőpiac mai helyzetéről beszélgessünk. A cégcsoport idén ünnepelte 15. születésnapját. A cég 2004-ben az euDIÁKOK Iskolaszövetkezettel kezdte, majd bővült az euJOBS Kft.-vel, ami a felnőtt dolgozóknak segít a munkavilágában eligazodni, később pedig a nyugdíjasokat is felkarolták, és elindult a Nyugdíjtöbblet Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezet. Teljes cikk...


Külföldi diákmunka - önállóan vagy diákszövetkezettel?

4 éve Küszöbön a hazai és nemzetközi fesztiválszezon: a nyári diákmunkák paradicsoma. A nyári időszakban 30-40%-kal nő a diákmunkát vállalók aránya. A kérdés: önállóan vagy diákmunka közvetítővel éri meg leginkább a külföldi nyári munka? Mindkét lehetőségnek vannak előnyei, bár a mérleg egyértelműen a biztonság oldalára billen. Teljes cikk...


Legnépszerűbb diákmunkák

5 éve Az iskolaszövetkezetekbe idén sokkal több, majdnem kétszer annyi 18 év alatti jelentkezett, mint tavaly. A legnépszerűbb foglalkozások: a hostess, az animátor és a turisztikai referens - írja az eduline. Teljes cikk...


euDIÁKOK roadshow 2017

5 éve 22 város, 70 intézmény 1 hónap alatt. Az euDIÁKOK Iskolaszövetkezet idén tavasszal országos roadshowba kezdett, amelynek célja, hogy szolgáltatásukat eljuttassák a célcsoportjukhoz, vagyis a diákokhoz és a munkaadókhoz. A roadshowról Rumpf Nikoletta, az euCSOPORT marketing és kommunikációs vezetője beszélt. Teljes cikk...


Tanulópénz nélkül a diákmunkáról

5 éve Mel Gibsontól tudjuk, hogy „Mi kell a nőnek?”. Vajon munkaadóként - különös tekintettel arra, ha nyári munkában fiatalokat is szeretnénk foglalkoztatni - azzal is tisztában vagyunk, hogy mi kell a diáknak? Teljes cikk...