Ezért fontos a profi kép- és hangtechnika az irodában
A hibrid munkaforma terjedésével előtérbe került a vállalatoknál az audiovizuáltechnika fejlesztése. A Randstad munkaerő-közvetítő új irodájában már egy, a távinterjúztatást is támogató rendszert épített, melynek szállítója az AV Spring Kft. volt. Simonics-Dél Eszter operációs vezető mutatja be, milyen megoldásokat alkalmaznak azért, hogy élmény legyen a hibrid meeting, az online állásinterjú vagy a belsős rendezvény.

Januárban költözött új irodába, a Budapest XIII. kerületében található Green Court Office-ba, a legnagyobb hazai munkaerő-közvetítő cég, a holland hátterű Randstad. Az új irodát már olyan szemmel keresték és úgy alakították ki, hogy megfeleljen a hibrid munkavégzés elvárásainak. Ez lett ugyanis a Covid egyik következménye a vállalati világban. A személyzeti szolgáltató már átállt a hibrid működésre, heti két napot kell a munkatársaknak az irodában tölteniük, a többi napot maguk alakíthatják, akár heti három napot is home office-ban dolgozhatnak. Sok az olyan meeting, amelyre a résztvevők egy része az irodából, másik része home office-ból jelentkezik be. A több résztvevős online állásinterjúkon is előfordul, hogy az interjúztatók nincsenek egy térben.
A vállalat az új irodában modern audiovizuális rendszert építtetett ki, hogy jó felhasználói élményt adjon a munkatársaknak, az ügyfeleknek, hogy csak az üzletre kelljen fókuszálni.
“A korábbi irodánkban azt tapasztaltuk, hogy a hibrid megbeszélések első percei technikai nehézségekkel telnek. Az irodában ülők nem hallottak mindent, visszhangzott a beszéd, a távolról becsatlakozók nem láttak mindenkit. Az új rendszerünket úgy terveztettük meg, hogy a tárgyalókban elhelyezett érintőképernyőn egy gombnyomással elindítható a meeting, több videókonferencia-rendszer fut, vezeték nélküli eszközökön is be lehet csatlakozni” - mondja Simonics-Dél Eszter. A teremben a kamera érzékeli, hol ülnek a résztvevők és csak őket mutatja, a mennyezeti mikrofonok az éppen beszélő hangját erősíti fel és kiszűrik a háttérzajokat.
A munkaerő-közvetítőnél az állásinterjúkra használt összes kisebb tárgyalót is felszerelték ezzel a rendszerrel. Ez különösen akkor hatékony, amikor többen vesznek részt a cégtől a kiválasztásban és nincsenek egy térben. Jól látják és hallják egymást, a jelöltek nonverbális kommunikációját is jobban érzékelik a nagy kivetítőn. Az új technológia az adminisztrációt is könnyíti. A tárgyalók külső falára elhelyezett érintőképernyős panelen fény jelzi, ha foglalt a helyiség, illetve látható, mely időközökben az. A panelen a tárgyaló le is foglalható, amiről a központi informatikai rendszerbe értesítés megy.
A Randstad esetében a Logitech legújabb videokonferencia és kamera megoldásait telepítette az AV Spring. A Logitech professzionális portfóliójával lehetséges az általánosan használt Google Meet konferencia mellett egyéb platformokról is hívást szervezni. Ezzel biztosítják, hogy a tanácsadó kollégák rugalmasan szervezhessenek interjúkat és megbeszéléseket. A gyártó megoldásai egyéb AV rendszerekkel integrálva egy teljes körű felhasználó élményt adnak minden teremtípus és méret esetén.
További képek az irodáról a galériában. Kattintson a képre!
Vendégfogadás a recepción
Ügyfélforgalommal járó tevékenységeknél nagy a szerepe a recepciónak. Itt szerzi meg az első benyomást az üzleti partner vagy az állásinterjúra érkező jelölt, és a munkaadói márkaépítésben is jelentős a szerepe. A Randstad bejáratához az AV Spring egy egyedi formátumú videófalat tervezett, ahol a cég üzenetei, imázsfilmjei futnak. Ezek a tartalmak könnyen változtathatóak, időzíthetők egy egyszerű alkalmazás segítségével.
A recepciós pultnál egy érintőképernyős kijelzőn pedig az érkező vendég jelentkezhet be. Csak be kell írnia, hogy kihez érkezett, a vendéglátó erről értesítést kap, és máris fogadhatja őt a recepción. Persze nem személytelen a recepció. Ott is ül egy kolléga, aki köszönti a vendéget és segít neki, ha gondot okoz a bejelentkezés.
Multifunkcionális konyha: közösségi tér is
A hibrid irodákban egyre fontosabb szerepet kap a konyha. Nemcsak étkeznek itt a kollégák, hanem a találkozások, a közös gondolkodás és kisebb rendezvények helyszíne is. A munkaerőközvetítő cég ennek jegyében alakította ki az audiovizuáltechnikát. Összenyitható a tér, mely alap esetben több szekcióból áll, a megjelenítők segítségével az előadótól távol helyet foglalók is jól látják (és hallják) a prezentációt. A teljes térben lehetőség van nagy létszámú videokonferencia hívások bonyolítására, melyek során a mennyezeti és mobil mikrofonok, valamint a hangszórók garantálják a minőségi hangzás élményét, a Logitech Tap rendszerével pedig mindez egyszerűen kezelhető.
A Randstad rendszerét a tárgyaló-, előadótermek audiovizuális felszerelésével foglalkozó AV Spring szolgáltatócég alakította ki. “Integrátorok vagyunk, napi szinten számos gyártóval állunk kapcsolatban. Az ügyfelek igényeire hangoljuk össze a megoldásokat. Sok hónapos beszélgetés után alakult ki a koncepció, készültek el a tervek. A legfontosabb az, hogy jó felhasználói élményt és a profi üzleti környezet érzését nyújtsa a rendszer. Egyszerű, könnyen kezelhető legyen jó kép- és hangminőséggel” - fogalmaz Keresztes Gábor, az AV Spring Kft. értékesítési managere.
Nyitókép: a Randstad új irodájának közösségi tere
(Támogatott tartalom)
- 2023.12.31Készüljön fel a külföldön való jelenlétre a Global Mobility modullal! A külföldi üzleti jelenlét komoly versenyelőnyt kínál, ám egyúttal számos jogi kérdést is felvet. Ha a szervezet nincs tisztában a hatályos jogi háttérrel (pl. nemzetközi közjog, közösségi jog, társasági jog, munkajog, adójog, társadalombiztosítási jog, idegenrendészeti jog), akkor számos probléma, kockázati tényező merülhet fel. Az alap szintű modul tartalmazza a szükséges jogi szabályokat, folyamatábrákat (pl. Közvetlen befektetési lehetőségek, Tartózkodási, letelepedési és munkavállalási közjogi szabályok, Munkajogi szabályok, Adózási szabályok). A plusz szint egy online kurzussal egészül ki.
Részletek
Jegyek
- 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig.
Részletek
Jegyek
Előbb egy sajtónyilatkozatban, aztán a Magyar Közlönyben is megjelent, hogy a kormány nem lépteti hatályba november 1-től az új... Teljes cikk
Az üzleti szolgáltatóközpontok komoly gazdasági erőt képviselnek, hiszen a magyar GDP 4,5%-át termelik meg, és jelentős szerepük van munkaadóként... Teljes cikk
Európa-szerte állattartók millióinak és mintegy 16 000 Fressnapf kollégának szóló IT fejlesztések egyik új központja lesz a budapesti Fressnapf... Teljes cikk
- Hibrid munka pro és kontra - kevesebbet költ, aki otthonról dolgozik 2 hónapja
- Időtlen és elegáns megjelenés, ilyen a Hampton stílus 2 hónapja
- Egyre kihasználatlanabbak a budapesti irodák 2 hónapja
- Még nincs minden veszve! 2 hónapja
- Így mentik meg az otthonról dolgozók a Földet 2 hónapja
- Ki lesz sikeres a munkahelyen? Interjú Kotsis Ádámmal a Boston Consulting partnerével 3 hónapja
- Megtörtént a Kutyabarát Munkahely Pályázat ünnepélyes díjátadója 3 hónapja
- Fordítsd a javadra - szervezz üzleti reggelit! 3 hónapja
- Visszatérés az irodába? Egy globális felmérés eredményei 3 hónapja
- Útmutató a Google Ads hirdetésekhez kezdőknek 4 hónapja
- Otthoni munkavégzés: forradalom vagy csalódás? 4 hónapja