Megjelent: 8 hónapja

Ezért fontos a profi kép- és hangtechnika az irodában

A hibrid munkaforma terjedésével előtérbe került a vállalatoknál az audiovizuáltechnika fejlesztése. A Randstad munkaerő-közvetítő új irodájában már egy, a távinterjúztatást is támogató rendszert épített, melynek szállítója az AV Spring Kft. volt. Simonics-Dél Eszter operációs vezető mutatja be, milyen megoldásokat alkalmaznak azért, hogy élmény legyen a hibrid meeting, az online állásinterjú vagy a belsős rendezvény.

Januárban költözött új irodába, a Budapest XIII. kerületében található Green Court Office-ba, a legnagyobb hazai munkaerő-közvetítő cég, a holland hátterű Randstad. Az új irodát már olyan szemmel keresték és úgy alakították ki, hogy megfeleljen a hibrid munkavégzés elvárásainak. Ez lett ugyanis a Covid egyik következménye a vállalati világban. A személyzeti szolgáltató már átállt a hibrid működésre, heti két napot kell a munkatársaknak az irodában tölteniük, a többi napot maguk alakíthatják, akár heti három napot is home office-ban dolgozhatnak. Sok az olyan meeting, amelyre a résztvevők egy része az irodából, másik része home office-ból jelentkezik be. A több résztvevős online állásinterjúkon is előfordul, hogy az interjúztatók nincsenek egy térben.

A vállalat az új irodában modern audiovizuális rendszert építtetett ki, hogy jó felhasználói élményt adjon a munkatársaknak, az ügyfeleknek, hogy csak az üzletre kelljen fókuszálni. 

“A korábbi irodánkban azt tapasztaltuk, hogy a hibrid megbeszélések első percei technikai nehézségekkel telnek. Az irodában ülők nem hallottak mindent, visszhangzott a beszéd, a távolról becsatlakozók nem láttak mindenkit. Az új rendszerünket úgy terveztettük meg, hogy a tárgyalókban elhelyezett érintőképernyőn egy gombnyomással elindítható a meeting, több videókonferencia-rendszer fut, vezeték nélküli eszközökön is be lehet csatlakozni” - mondja Simonics-Dél Eszter. A teremben a kamera érzékeli, hol ülnek a résztvevők és csak őket mutatja, a mennyezeti mikrofonok az éppen beszélő hangját erősíti fel és kiszűrik a háttérzajokat.

A munkaerő-közvetítőnél az állásinterjúkra használt összes kisebb tárgyalót is felszerelték ezzel a rendszerrel. Ez különösen akkor hatékony, amikor többen vesznek részt a cégtől a kiválasztásban és nincsenek egy térben. Jól látják és hallják egymást, a jelöltek nonverbális kommunikációját is jobban érzékelik a nagy kivetítőn. Az új technológia az adminisztrációt is könnyíti. A tárgyalók külső falára elhelyezett érintőképernyős panelen fény jelzi, ha foglalt a helyiség, illetve látható, mely időközökben az. A panelen a tárgyaló le is foglalható, amiről a központi informatikai rendszerbe értesítés megy.

A Randstad esetében a Logitech legújabb videokonferencia és kamera megoldásait telepítette az AV Spring. A Logitech professzionális portfóliójával lehetséges az általánosan használt Google Meet konferencia mellett egyéb platformokról is hívást szervezni. Ezzel biztosítják, hogy a tanácsadó kollégák rugalmasan szervezhessenek interjúkat és megbeszéléseket. A gyártó megoldásai egyéb AV rendszerekkel integrálva egy teljes körű felhasználó élményt adnak minden teremtípus és méret esetén.

Iroda Galéria nyitókép

További képek az irodáról a galériában. Kattintson a képre!

Vendégfogadás a recepción

Ügyfélforgalommal járó tevékenységeknél nagy a szerepe a recepciónak. Itt szerzi meg az első benyomást az üzleti partner vagy az állásinterjúra érkező jelölt, és a munkaadói márkaépítésben is jelentős a szerepe. A Randstad bejáratához az AV Spring egy egyedi formátumú videófalat tervezett, ahol a cég üzenetei, imázsfilmjei futnak. Ezek a tartalmak könnyen változtathatóak, időzíthetők egy egyszerű alkalmazás segítségével.

A recepciós pultnál egy érintőképernyős kijelzőn pedig az érkező vendég jelentkezhet be. Csak be kell írnia, hogy kihez érkezett, a vendéglátó erről értesítést kap, és máris fogadhatja őt a recepción. Persze nem személytelen a recepció. Ott is ül egy kolléga, aki köszönti a vendéget és segít neki, ha gondot okoz a bejelentkezés.

Multifunkcionális konyha: közösségi tér is

A hibrid irodákban egyre fontosabb szerepet kap a konyha. Nemcsak étkeznek itt a kollégák, hanem a találkozások, a közös gondolkodás és kisebb rendezvények helyszíne is. A munkaerőközvetítő cég ennek jegyében alakította ki az audiovizuáltechnikát. Összenyitható a tér, mely alap esetben több szekcióból áll, a megjelenítők segítségével az előadótól távol helyet foglalók is jól látják (és hallják) a prezentációt.  A teljes térben lehetőség van nagy létszámú videokonferencia hívások bonyolítására, melyek során a mennyezeti és mobil mikrofonok, valamint a hangszórók garantálják a minőségi hangzás élményét, a Logitech Tap rendszerével pedig mindez egyszerűen kezelhető.

A Randstad rendszerét a tárgyaló-, előadótermek audiovizuális felszerelésével foglalkozó AV Spring szolgáltatócég alakította ki. “Integrátorok vagyunk, napi szinten számos gyártóval állunk kapcsolatban. Az ügyfelek igényeire hangoljuk össze a megoldásokat. Sok hónapos beszélgetés után alakult ki a koncepció, készültek el a tervek. A legfontosabb az, hogy jó felhasználói élményt és a profi üzleti környezet érzését nyújtsa a rendszer. Egyszerű, könnyen kezelhető legyen jó kép- és hangminőséggel” - fogalmaz Keresztes Gábor, az AV Spring Kft. értékesítési managere.

Nyitókép: a Randstad új irodájának közösségi tere

(Támogatott tartalom)

  • 2022.10.11HR Fest 22 - Forgatókönyvek sűrűjében Újra jön a HR-világ legmeghatározóbb szakmai eseménye. Ősszel újra vár a HR Fest az Akvárium Klubban, ahol ezúttal a gyors változásokra és a közeledő sötét felhőkre fókuszálunk. Neked van már forgatókönyved? Részletek Jegyek
  • 2022.10.11XIX. Magyar Munkajogi Konferencia Atipikus munkajogviszonyok, munkaszerződés és munkajogviszony tartalma, határozott idejű jogviszony sajátosságai. Milyen kihívásokkal kell a cégeknek jelenleg szembenézniük munkaügyi kérdésekben? Nem érdemes hiányoznia a XIX. Munkajogi Konferenciáról. Részletek Jegyek
  • 2022.10.13TÉR workshop - Legyél a teljesítményértékelés szakértője! Miről lesz szó? TÉR bevezetés lépései, szakmai újdonságok, legjobb gyakorlatok, működtetéssel kapcsolatos szakmai titkok. A rendezvény ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Részletek Jegyek
  • 2022.11.09Új EU-s irányelvek a Munka Törvénykönyvében Jelentős munkaügyi adminisztratív feladat ősz elején - két irányelv átültetésével módosul a munka törvénykönyve. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Elavult a hagyományos back office modell

A digitális transzformáció, a fenntarthatóság felértékelődése, valamint a szervezetek fokozódó igénye arra, hogy a szolgáltató központok... Teljes cikk

Közel 400 új munkahely - újabb BSC érkezett Magyarországra

Októberben, a városligeti Átrium Parkban nyitja meg a német, családi tulajdonú KOSTAL–cégcsoport története első, a globális vállalatcsoportot... Teljes cikk

Új szintre lép a tehetségekért folyó verseny az SSC-szektorban

Az elmúlt évtizedben gyökeresen megváltozott a nagyvállalatok globális, illetve regionális szolgáltatóközpontjainak (SSC-k) szerepe. Már nem csupán... Teljes cikk