Fordítsd a javadra - szervezz üzleti reggelit!
Kellemes légkörben, egy finom reggeli mellett könnyedebben megy a bemutatkozás és az ismerkedés is, kötetlenebb, felszabadultabb, talán azért, mert kevésbé hivatalos. A 21. század egyik leghatékonyabb módszere vállalkozásunk, cégünk bemutatására vagy egy szakági dilemma feloldására, ha egy tökéletesen megszervezett üzleti reggelire invitáljuk meg leendő és már meglévő partnereinket. Maga a szervezés sem bonyolult, de mivel ez is egy szakma tele buktatóval, érdemes gyakorlott és hozzáértő kezekbe adni a rendezvényünket.
Az üzleti reggeli – ahol célba ér az információ
Az üzleti reggelik elsődleges célja az, hogy új kapcsolatok alakuljanak, a szervezők tudást, innovációt, az adott piaci helyzetre megfelelő válaszokat adjanak, és ezt közösen tegyék az adott szegmens meghatározó szereplőivel. Csakhogy ezt sokkal kellemesebb egy kötetlen, kevésbé hivatalos környezetben, finom falatok, kávé, tea mellett megtenni, mint egy rideg tárgyalóban. A digitalizáció és a felgyorsult világ összes kütyüje sem tudja kenterbe verni a személyes programokat: az üzleti kapcsolatépítés soha nem megy ki a „divatból”, hiszen az emberek szeretik látni, kivel kötnek üzletet, igénylik a személyes találkozót, fontos és meghatározó az első benyomás és persze a bizalom, amit csak így lehet megszerezni.
Miért éppen reggeli?
A reggeli órák igen hasznosak ilyen jellegű üzleti események megrendezésére, hiszen a napi rutin, illetve a nap aktív része csak ez után kezdődik, ám az üzleti reggeli részvevői magukkal viszik az információt, esetleg azonnali cselekvésre ösztönzik őket az eseményen elhangzottak. Ráadásul egy kiadós, ám teljes értékű reggelivel kezdeni a napot és emellett magunkévá tenni az információt, meglehetősen kellemes és hatékony kombináció. Az Eventrend Group jónéhány olyan helyszínnel rendelkezik, amely reggeli kínálatával szervesen be tud kapcsolódni a megélt élmény fokozásába és amely garantáltan a megrendelő előnyére válik.
A cél
Az üzleti reggelik általában egy, a szegmensre jellemző problémakört és ezek lehetséges megoldásait taglalják, esetleg innovációs megoldásokat nyújtva egyidejűleg. Idehaza jellemzően humán menedzser, marketing, sales-kollégák terepe, egy-egy helyzetre, ismeretség bővítésre alkalmas esemény. Network jellegű rendezvényként is igen elterjedt. Egy kellemes és jól megszervezett üzleti reggeli alkalmával olyanok is kapcsolatba tudnak lépni egymással, akiknek esetleg korábban erre nem volt lehetőségük.
A szervezés
Sok cégnél általában HR-es kollégák kapják meg a feladatot, hogy hozzanak össze egy üzleti reggelit. Aki már rendelkezik némi rutinnal, már meglévő és bejáratott megoldásokkal, viszonylag kis erőfeszítéssel teljesíti a rá bízott feladatot, ám aki még sohasem szervezett ilyen eseményt, érezhet némi zavart. Az Eventrend cégcsoport tapasztalt rendezvényszervezőit viszonylag nehéz meglepni, ezért aztán bármilyen tapasztalattal is érkezik a megrendelő, minden kérésükre, igényükre választ kapnak. A rengeteg tapasztalat a megrendelt és sikeresen zárult rendezvényekből származik, az Eventrend Group cégcsoportos szinten évi 4000-4500 eseményt szervez meg mindennel, mondhatni: tokkal-vonóval együtt. Ez a gyakorlat és rugalmasság felbecsülhetetlen érték a hazai piacon.
Helyszín
Olyan helyszínt érdemes választani, amely kínálatában, színvonalában megüti az elvárt mércét, de legalább ennyire sokat nyom a latban, hogy tömegközlekedéssel jól megközelíthető legyen vagy a parkolásra megfelelő megoldás kínálkozzon. Érdemes központi helyen lévő éttermet, kávéházat választani, ami mindenki számára elérhető. A kiválasztott helyszínnek rendelkeznie kell technikai felszerelésekkel, például hangosítással, kivetítővel, amelyek adott esetben nélkülözhetetlenek az esemény élvezetes és érthető megrendezéséhez. Például a New York Café, a Centrál Kávéház, a Gundel Étterem, a Városliget Café, a MÜPA P’Art Café, a Főőrség Étterem és Kávéház, az Akadémia Klub vagy a Spoon the Boat mind eleget tesznek ezeknek a feltételeknek.
Eventrend rendezvényhelyszínek
A vendégek
Az üzleti reggelik általában korlátozott létszámmal bírnak, legfeljebb 40 érintettet érdemes meghívni. A vendéglistát előnyös sávosra készíteni, vagyis ha az elsőként meghívottak esetében valaki nem tud részt venni az eseményen, legyen alternatíva a második listáról feltölteni a helyeket. A diszkréció és tapintatosság itt is fontos, ha tudjuk két lehetséges ügyfélről, hogy súlyos érdekellentétek feszülnek közöttük, nem célszerű mindkettőt egy eseményre invitálni.
Visszajelzés
Az üzleti reggeliről távozókat vagy a helyszínen, vagy e-mailben érdemes megkérdezni, mennyire tartották hasznosnak a rendezvényt, milyen témák érdeklik, amelyen legközelebb szívesen részt vennének. Így a szervezéssel megbízott kolléga máris rendelkezik egy ütőkártyával, amelyet alkalmas időben elő tud húzni és javaslatot tud tenni egy lehetséges következő üzleti reggeli fókuszáról.
A megoldás: Eventrend Group
Az Eventrend Group több mint 3 évtizednyi tapasztalattal rendelkezik nemcsak kávéházak, hanem éttermek, szállodák üzemeltetésében és rendezvényszervezésben is. Ez utóbbi területen évi 4000-4500 megrendelés érkezik, ezek a megkeresések nagyrészt a rendelkezésre álló mintegy 30 helyszín, megközelítőleg 100 rendezvénytermében válnak valósággá. A cégcsoporthoz kötődik többek között a Gundel Étterem, a New York Kávéház, a Spoon the boat, a Főőrség Kávéház, a Városliget Café, a Séf Asztala, a Symbol, a Groupama Aréna vagy a Müpa catering szolgáltatása. Jelenleg Magyarországon és Csehországban vannak jelen a vendéglátás piacán. Kapcsolat: [email protected]
Ez az írás támogatott tartalom, nem a HR Portál szerkesztőségi anyaga. Az itt szereplő információk a cikk megrendelőjétől származnak.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A megváltozott munkaerőpiaci trendek mindkét felet kihívás elé állítják: a munkaadók egyik legnehezebb feladata a kollégák megtartása hosszú... Teljes cikk
Egy friss tudományos vizsgálat kimutatta, hogy a bizonytalan eredetű ízesített e-cigaretták rákkeltő és toxikus fémeket tartalmazhatnak, amelyek... Teljes cikk
Világszerte több millió munkaképes korú ember él cukorbetegséggel – közülük sokan még mindig előítéletekkel, diszkriminációval vagy... Teljes cikk
- Minimálbér-emelés: több, mint bérváltozás – így hat az egész ügyviteli rendszerre 2 hónapja
- Növekedést ért el a Pensum Group, ekkora nyereséggel zárta a félévet 3 hónapja
- Kutatás: ez az ideális időpont az első kávé elfogyasztására 3 hónapja
- Éleslátás adómentesen: így juthat a munkához szükséges szemüveghez a munkavállaló 3 hónapja
- 3000 alkalmazottját figyelmezteti a brit bankcég, hogy alulteljesítés miatt elbocsátás vár rájuk 3 hónapja
- Itt vannak a legnagyobb hazai üzleti szolgáltató központok 5 hónapja
- Mennyit lehet keresni az üzleti szolgáltatóközpontokban? 5 hónapja
- Különleges eseményhez különleges helyszín dukál 5 hónapja
- Amikor a zenén múlik szinte minden… 5 hónapja
- Milyen egy jó céges rendezvényhelyszín Budapest szívében? 5 hónapja
- Használják, időt spórolnak, de félnek tőle: munkavállalók és a mesterséges intelligencia 6 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja