Megjelent: 5 éve

Ügyfélszolgálati munkatárs

Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán.

Az ügyfélszolgálati munkatárs közvetlen kapcsolatba kerül az ügyféllel munkája során. A munkáját végezheti személyesen, telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközökön keresztül.

A FEOR meghatározás szerint fogadja az ügyfelek megkereséseit, kezeli, továbbítja azokat. Segítséget nyújt, problémát kezel, tájékoztat az adott termék(ek)kel vagy szolgáltatással kapcsolatban.

Az ügyfelekkel foglalakozó munkatársak legfontosabb készségei:

  • kedvesség,
  • türelem,
  • empátia,
  • problémamegoldó készség,
  • jó kommunikációs készség,
  • helyzetekhez jól alkalmazkodik,
  • váratlan helyzeteket jól kezel,
  • hajlandó tanulni.


Ügyfélszolgálati pozíciókat ITT talál.


  • 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BMEinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.03.27 recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezek a munkakörök tűnnek el a süllyesztőben és ezek virágoznak fel 2030-ra

A munkaerőpiac folyamatosan változóban van, egyes munkakörök eltűnnek miközben újak jelennek meg. A technológiai fejlődés döntő szerepet játszik... Teljes cikk

Elvállaltam egy irodai állást, délutánonként a varrodában dolgoztam, éjszaka pedig az albérletben varrtam

Így kezdődött Tánczos Dorina pályafutása, aki néptáncosoknak készít egyedi mintás dresszeket. “Fantasztikus érzés, amikor a színpadon a... Teljes cikk

Eltiltással is szankcionálhatják azokat a tervezőket és a kivitelezőket, akik erre nem figyelnek

Egy tavaly október óta hatályos kormányrendelet értelmében január 15-től minden építőipari tervezőnek és kivitelezőnek kötelezően rendelkeznie... Teljes cikk