Ügyfélszolgálati munkatárs
Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán.
A FEOR meghatározás szerint fogadja az ügyfelek megkereséseit, kezeli, továbbítja azokat. Segítséget nyújt, problémát kezel, tájékoztat az adott termék(ek)kel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
Az ügyfelekkel foglalakozó munkatársak legfontosabb készségei:
- kedvesség,
- türelem,
- empátia,
- problémamegoldó készség,
- jó kommunikációs készség,
- helyzetekhez jól alkalmazkodik,
- váratlan helyzeteket jól kezel,
- hajlandó tanulni.
Ügyfélszolgálati pozíciókat ITT talál.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A magasan képzett egészségügyi szakdolgozók a jövőben önállóan, saját jogon is elláthatnak olyan tevékenységeket, amelyeket eddig kizárólag... Teljes cikk
Egy 2025-ös felmérés szerint a technológiai újdonságok miatt a meglévő készségek 40 százaléka avulhat el vagy alakulhat át 2030-ig. Egy másik,... Teljes cikk
Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma, ami növekvő tendenciára enged következtetni... Teljes cikk
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 6 hónapja
- Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos 8 hónapja
- Így alakítsuk ki az ember és a technológia optimális együttműködését 9 hónapja
- Fontos kimondani: a digitális világ még több láthatatlan munkát hárít a nőkre 9 hónapja
- Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben 10 hónapja
- "Nehéz eset" emberekkel dolgozik? - ezt a 7 dolgot tartsa szem előtt 10 hónapja
- Tanulmány: ezért egyre több a csendes felmondás a magyar cégeknél 11 hónapja
- Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása 12 hónapja
- Service Desk munkatárs 12 hónapja
- Így hat a dolgozókra a munkahelyi konfliktus 1 éve
- A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval 1 éve