Ügyfélszolgálati munkatárs
Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán.
A FEOR meghatározás szerint fogadja az ügyfelek megkereséseit, kezeli, továbbítja azokat. Segítséget nyújt, problémát kezel, tájékoztat az adott termék(ek)kel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
Az ügyfelekkel foglalakozó munkatársak legfontosabb készségei:
- kedvesség,
- türelem,
- empátia,
- problémamegoldó készség,
- jó kommunikációs készség,
- helyzetekhez jól alkalmazkodik,
- váratlan helyzeteket jól kezel,
- hajlandó tanulni.
Ügyfélszolgálati pozíciókat ITT talál.
- 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése.
Részletek
Jegyek
- 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BME
Részletek
Jegyek
- 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban.
Részletek
Jegyek
- 2025.03.27 recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.
Részletek
Jegyek
A munkaerőpiac folyamatosan változóban van, egyes munkakörök eltűnnek miközben újak jelennek meg. A technológiai fejlődés döntő szerepet játszik... Teljes cikk
Így kezdődött Tánczos Dorina pályafutása, aki néptáncosoknak készít egyedi mintás dresszeket. “Fantasztikus érzés, amikor a színpadon a... Teljes cikk
Egy tavaly október óta hatályos kormányrendelet értelmében január 15-től minden építőipari tervezőnek és kivitelezőnek kötelezően rendelkeznie... Teljes cikk
- Fontos kimondani: a digitális világ még több láthatatlan munkát hárít a nőkre 5 hónapja
- Ezért nem veszik fel a cégek a telefont decemberben 6 hónapja
- "Nehéz eset" emberekkel dolgozik? - ezt a 7 dolgot tartsa szem előtt 6 hónapja
- Tanulmány: ezért egyre több a csendes felmondás a magyar cégeknél 6 hónapja
- Változik a NAV ügyfélszolgálatainak nyitvatartása 7 hónapja
- Service Desk munkatárs 7 hónapja
- Így hat a dolgozókra a munkahelyi konfliktus 9 hónapja
- A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval 10 hónapja
- Munkahelyi alumni élethosszig: stratégiai fontosságú a jó kapcsolat fenntartása a volt kollégákkal 10 hónapja
- Nagy baj, ha nem világos a munkavállalók számára, hogy mi kell az előléptetéshez 10 hónapja
- Felmérés: a vállalatvezetők nem állnak készen a változások menedzselésére 11 hónapja