Megjelent: 6 hónapja

Ügyfélszolgálati munkatárs

Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán.

images

images

Az ügyfélszolgálati munkatárs közvetlen kapcsolatba kerül az ügyféllel munkája során. A munkáját végezheti személyesen, telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközökön keresztül.

A FEOR meghatározás szerint fogadja az ügyfelek megkereséseit, kezeli, továbbítja azokat. Segítséget nyújt, problémát kezel, tájékoztat az adott termék(ek)kel vagy szolgáltatással kapcsolatban.

Az ügyfelekkel foglalakozó munkatársak legfontosabb készségei:

  • kedvesség,
  • türelem,
  • empátia,
  • problémamegoldó készség,
  • jó kommunikációs készség,
  • helyzetekhez jól alkalmazkodik,
  • váratlan helyzeteket jól kezel,
  • hajlandó tanulni.


Ügyfélszolgálati pozíciókat ITT talál.


  • 2020.04.09Online workshopok és E-learning képzések április 9-től Válassza online workshopjainkat fix időben, vagy az e-learning alapú, rugalmas tanulási formát, amelyben bárhol és bármikor, önállóan, a saját időbeosztása szerint sajátíthatja el a tananyagot! Részletek Jegyek
  • 2020.06.127 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz. A júniusi tréningünkre első sorban a B1+/B2 szintű jelentkezőket várjuk. Részletek Jegyek
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter