Megjelent: 12 hónapja

Interim menedzser

Az interim menedzser külső szakemberként old meg helyzeteket a cégnél, ahová az interim feladatra szerződtetik.

Az interim menedzsereket általában céges krízishelyzetekben, vagy akkor hívják, amikor nem sikerül betölteni egy-egy vezetői pozíciót valamilyen okból. Ma már nem csak elsőszámú vezetőnek, hanem operatív vezetői pozícióba is keresnek helyetteseket, "problémamegoldókat" a cégek.

Ezeket a vezetőket egyedi feladattal, határozott időre bízzák meg, 3-6 vagy 9 hónapra, rendbe tegyenek egy részleget vagy területet egy szervezetben.

Interim menedzserré általában a versenyszférában eltöltött 10-20 vagy 30 év után, jelentős vezetői tapasztalattal válik valaki. A szakmai tapasztalat ebben az esetben óriási érték, de a külsős munkához az is elengedhetetlen, hogy az illető szeresse a kihívásokat és a vészhelyzeteket, ezekben jól tudjon működni.
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
  • 2020.10.16XIII. LEAN FÓRUM - KONFERENCIA A Fórum fókuszai: Lean Vezetés - Lean coaching Ipar 4.0. és a Lean a gyakorlatban Lean Quality – Lean Six Sigma Lean Office - Folyamatfejlesztés Részletek Jegyek
  • 2020.10.22 HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment A képzésen összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter