Megjelent: 2 éve

Interim menedzser

Az interim menedzser külső szakemberként old meg helyzeteket a cégnél, ahová az interim feladatra szerződtetik.

Az interim menedzsereket általában céges krízishelyzetekben, vagy akkor hívják, amikor nem sikerül betölteni egy-egy vezetői pozíciót valamilyen okból. Ma már nem csak elsőszámú vezetőnek, hanem operatív vezetői pozícióba is keresnek helyetteseket, "problémamegoldókat" a cégek.

Ezeket a vezetőket egyedi feladattal, határozott időre bízzák meg, 3-6 vagy 9 hónapra, rendbe tegyenek egy részleget vagy területet egy szervezetben.

Interim menedzserré általában a versenyszférában eltöltött 10-20 vagy 30 év után, jelentős vezetői tapasztalattal válik valaki. A szakmai tapasztalat ebben az esetben óriási érték, de a külsős munkához az is elengedhetetlen, hogy az illető szeresse a kihívásokat és a vészhelyzeteket, ezekben jól tudjon működni.
  • 2021.10.20Hibrid munkavégzés, távmunka, munkaidő, pihenőidő és egyéb aktuális kérdések a munkajogban Jöjjön el, és tájékozódjon élőben dr. Fodor T. Gábortól a terület egyik jeles szakértőjétől. Részletek Jegyek
  • 2021.10.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter