Megjelent: 1 hónapja

Interim menedzser

Az interim menedzser külső szakemberként old meg helyzeteket a cégnél, ahová az interim feladatra szerződtetik.

Az interim menedzsereket általában céges krízishelyzetekben, vagy akkor hívják, amikor nem sikerül betölteni egy-egy vezetői pozíciót valamilyen okból. Ma már nem csak elsőszámú vezetőnek, hanem operatív vezetői pozícióba is keresnek helyetteseket, "problémamegoldókat" a cégek.

Ezeket a vezetőket egyedi feladattal, határozott időre bízzák meg, 3-6 vagy 9 hónapra, rendbe tegyenek egy részleget vagy területet egy szervezetben.

Interim menedzserré általában a versenyszférában eltöltött 10-20 vagy 30 év után, jelentős vezetői tapasztalattal válik valaki. A szakmai tapasztalat ebben az esetben óriási érték, de a külsős munkához az is elengedhetetlen, hogy az illető szeresse a kihívásokat és a vészhelyzeteket, ezekben jól tudjon működni.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ügyfélszolgálati munkatárs

Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs... Teljes cikk

Könyvelő feladatai

A könyvelő pénzügyi szakember, akinek a legfontosabb feladata, hogy a hozzá beérkező számlákat, bizonylatokat a törvénynek megfelelően rögzítse.... Teljes cikk

Adminisztrátor jelentése

Különböző szakterületeken irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatokat lát el, hatáskörébe tartozó szakterület ügyintézési... Teljes cikk