Megjelent: 5 éve

Kié lett az év magánrendelője cím?

A ’2016-os év magánrendelője’ lett a Budai Egészségközpont! Az abszolút fődíjat a kiemelkedően magas szolgáltatási színvonalának elismeréseként kapta a magánklinika.

A legnagyobb online egészségügyi magazin által harmadik alkalommal megszervezett verseny szavazásán több mint 500 magánintézmény között összesen 8 díjat osztottak ki, a hattagú szakmai zsűri, illetve a weboldalon beérkezett több mint 18.000 szavazat alapján.

Az abszolút fődíjat a Budai Egészségközpont nyerte. Az intézmény orvos igazgatóival, Dr. Lajos Évával és Dr. Nagy Judittal beszélgettünk.

Mit jelent Önöknek ez a díj?

N.J.: Az elismerés intézményünk minden munkatársának közös sikere, fontos pozitív visszajelzés az elmúlt évek következetes és kitartó munkájáról. Különösen örülünk annak, hogy a szakmai zsűri és a közönség véleménye alapján is megmérettettünk és sikeresnek bizonyultunk.

L.É.: Szeretném hangsúlyozni, hogy emögött egy több száz emberből álló csapat munkája áll. Az asszisztensektől kezdve a szakorvosokon át egészen felsővezetőkig, mindenki lelkiismerettel, alázattal és szakértelemmel végzi munkáját, immár 15 éve.

Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?
magánegészségügy

N.J.
: A siker nyilván több tényezős, de ha egy dolgot kellene kiemelnem, akkor az ügyfélközpontúság lenne az: 15 év alatt rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk arról, hogy milyen módon lehet páciensközpontú egészségügyi szolgáltatást nyújtani. Nálunk ez nem csak szlogen, döntő fontosságúnak tartjuk, hogy minél több visszajelzést kapjunk ügyfeleinktől a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagy gondot fordítunk az elégedettségmérésekre, és ezek alapján mindig készek vagyunk változtatni folyamatainkon. A legfrissebb szakmai ajánlások, epidemiológiai adatok figyelembevételével bővítjük rendeléseinket, új műszereket szerzünk be és modern eljárásokat, vizsgálati módszereket alkalmazunk.

L.É.: A siker fontos eleme az is, hogy a Budai Egészségközpontban minden egy helyen megtalálható: nálunk nemcsak a legfontosabb szakterületek, de minden szükséges diagnosztikai vizsgálat is elérhető. A szolgáltatások előzetes időpont egyeztetés alapján, számla ellenében, kulturált körülmények között vehetők igénybe – ma már ez is elvárás a privát egészségügyi szolgáltatókkal kapcsolatban.
Lajos ÉvaLajos Éva

Milyen egyéb elvárásai vannak a pácienseknek?

L.É.:
Az ügyfelek nem kizárólag a szakmai színvonal alapján döntenek – a magas szakmai minőséget általában magától értetődőnek tekintik -, hanem olyan kényelmi szempontokat mérlegelnek, hogy ne kelljen várakozni, lehessen online időpontot foglalni, a leleteiket, számláikat digitálisan kapják meg, és így tovább.Tehát már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők.

N.J.: A mai páciensek, mindenekelőtt a fiatalabbak, már elvárják, hogy megfelelő információt kapjanak arról, hogy mi, hogyan és miért történik velük a rendelőben. Igényük van arra is, hogy a róluk tárolt információkat – akár egészségügyi, akár más jellegű adatokat – az ő érdekükben, személyre szabottan használjuk fel. Nem véletlen, hogy igen nagy sikerrel vezettük be gondozási programunkat, amely során – az ügyfél adatbázisunk elemzése alapján – célzott üzeneteket küldünk pácienseinknek az esedékes vizsgálataikról, oltásaikról.

A díj elnyerése után milyen további célokat fogalmaztak meg?

L. É.:
Nem állunk meg a fejlődésben. Nagy örömünkre évről-évre nő azok száma, akik ránk bízzák egészségüket, ezért a közeljövőben bővítjük kapacitásainkat. Ezzel párhuzamosan szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével szeretnénk tovább növelni ügyfeleink elégedettségét.

Cím: 1126 Budapest, Nagy Jenő u. 8. ; Királyhágó u. 1-3.
Telefon: (+36) 1 489-5200, Fax: (+36) 1 489-5210
Web: www.bhc.hu
E-mail: info@bhc.hu

  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A munkaerő-kölcsönzés ereje a rugalmasság

2020-ban a munkaerő foglalkoztatás rugalmasságának jelentősége és fogalma új értelmezést kapott. Amikor a koronavírus hatása érezhetővé vált a... Teljes cikk

Féléves ICF akkreditált jungiánus coach képzés indul február 4-én

Féléves Jungiánus Coach képzés indul 2021. február 4-től és június 27-ig tart. Vállalatvezetők, coachok, HR, segítő- fejlesztési szakemberek... Teljes cikk

Új fekvőbeteg szolgáltatásokkal jubilál a 20 éves Budai Egészségközpont

A már 70 ágyas privát osztályon tovább bővül az ellátások köre. Teljes cikk