Megjelent: 11 éve

Kiszervezve egységben van a céges kommunikáció ereje

Telefon és internet, közösségi oldal és céges kommunikációs csatorna, magán- és üzleti tartalmak tárhelye olvadhat egybe a nagyobb hatékonyság érdekében a közeljövőben.

images

Egy vállalkozásnak akár a sikere vagy bukása is múlhat a megfelelően vagy épp rosszul használt infokommunikációs szolgáltatásokon, de ha ez túl drasztikusnak tűnik is, az biztos, hogy jelentős veszteségeket vagy megtakarítást generálhat a terület a cégeknek. Hatékony megoldásnak bizonyulhat az integráció - a távközlési és a vállalati informatikai szolgáltatások összeolvadása -, amely egyszerűsíti a vállalat életét, miközben költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszi a működésüket.

Egységesen, kiszervezve

A vezetékes és mobiltelefonok, táblagépek, laptopok és asztali számítógépek mind fontos részét képezik a cégek mindennapi működésének. Ezek egységes kommunikációs rendszerként való kezelése jelentősen növelheti a mindennapi munka hatékonyságát. A távközlési szolgáltatók is az integrált, felhő alapú szolgáltatások irányába mozdulnak el, ami egyszerűsíti az információkhoz való hozzáférést, és segít megvalósítani az irodai kommunikációs eszközök valóban összehangolt működését. Ha az egész rendszer egy kézben van, a számítógépek, hálózati eszközök, tűzfalak, szoftverek, telefonkészülékek, alközpontok beszerzésével, telepítésével, karbantartásával és fejlesztésével nem kell többé foglalkozni, illetve nincs szükség belső erőforrásokra ahhoz, hogy az adatainkat rendszerezzük, védjük, és komplex módon elérjük. Azért is érdemes egy kézben - alapvetően kiszervezett rendszerben - működtetni a céges kommunikációt, mert így hozhatjuk ki a legtöbbet az egységesség kínálta előnyökből. A menedzselt szolgáltatások esetében az előkészítés, bevezetés és üzemeltetés is a szolgáltató felelőssége, ezáltal a cég belső munkatársai a saját üzleti célokra fókuszálhatnak. A kiszervezéssel a vállalat rugalmassága és a szolgáltatás biztonsága is nő.

Kényszer lesz az egységesség

Bár az integrált megoldások több előrejelzés szerint is egyértelműen vezető szerepet töltenek majd be, egyelőre a hazai kis- és középvállalatok inkább a mobilalkalmazásokat és a határozott költségcsökkentést jelentő megoldásokat keresik. Egy felmérés szerint azért nem nyitottak az új technológiai megoldásokra, mert úgy gondolják, kis méretük miatt nem profitálnának a használatukból. Szerintük műveleteik nem annyira bonyolultak, hogy komolyabb technológiákra legyen szükségük - áll a Nimbus Ninety Market Trend riportban. Az Enterprise Group szakértői viszont azt mondják: a régóta üzemelő kommunikációs rendszerek elérték határaikat. Képtelenek megfelelni a vállalatok és az alkalmazottak mobilitási és rugalmassági elvárásainak.

A szolgáltatók közötti harc Magyarországon egyelőre a mobilinternet területén zajlik in
Mitől lesz sikeres a kiszervezés?

Az outsourcing (kiszervezett szolgáltatások) megoldások segítségével egyre több vállalat éri el, hogy a bizonytalan, változó piaci környezetben is biztosítsa kiszámítható, nyereséges működését. Az outsourcing alapelve világos: a vállalat csak a profiljába vágó legfontosabb tevékenységeket végezze el, minden mást külső cégekre bízhat. Miközben folyamatosan nő a kiszervezett szolgáltatásokat igénybevevők száma, kevesen döntenek megfontoltan. Pedig a leggyakoribb kockázat a rossz szolgáltató kiválasztása.
kább, nem a hangpiacon. Van, hogy az ügyfelek az eddigi tarifáért nagyobb csomagot kapnak, vagy a hang-, SMS- és MMS-előfizetés mellé jár ingyenes adatcsomag. Bár a Strand Consult dán kutatócég idénre már az ingyenes mobiltelefonok trendjének végét jósolja, ennek Magyarországon még nincs nyoma. Valamennyi szolgáltató számos ingyenes vagy jelentős kedvezménnyel értékesített készülékkel csalogatja előfizetőit. Az ingyenes készülékek eltűnése amúgy jelentős hatással lehet a gyártókra is, mivel az újdonságok értékesítésekor főképp erre a csatornára építenek.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk

Felesleges harcolni ellene: Balogh Petya az MI-forradalomról

Tavaly novemberben a ChatGPT berúgta az ajtót. Már nem lehet a szellemet visszagyömöszölni a palackba, harcolni sem érdemes ellene, inkább... Teljes cikk