89 cikk a(z) közösségi oldal címkével:

A tökéletes LinkedIn profil titka

2 hónapja A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai közösségépítő oldala. Ma már több, mint 400 millió felhasználóval rendelkezik és ez a szám folyamatosan növekszik. Mégis hogyan lehet kihasználni a benne rejlő lehetőségeket? Erre kereste a választ a ShopAlike magyar csapata és összeállítottak egy gyors útmutatót hogyan lehet tökéletes LinkedIn profilt készíteni. Teljes cikk...


Mit csinálnak munkaidőben a dolgozók - a munkán kívül?

1 éve Minden ötödik munkavállaló olvas, játszik és a közösségi oldalakon szörföl munkaidőben, derítette ki a Kutatópont. Ugyanakkor a felmérésből az is kiderült, hogy sokan pihenőidejükben is dolgoznak, írja a Pénzcentrum. Teljes cikk...


Vetkőzz és dolgozz! - szó szerint vették a dolgozók

2 éve Meztelen munkahelyi fotók árasztották el az internetet - írja a 24.hu a Guardian-re hivatkozva. Fehéroroszországban az elnök azt mondta a népnek, hogy vetkőzzenek neki, és dolgozzanak. Teljes cikk...


4 milliárd forintnyi bónuszát adja oda a dolgozóknak egy főnök

2 éve Szétosztja dolgozói között a 4 milliárd forintnyi bónuszát a LinkedIn, szakmai közösségi oldalt üzemeltető vállalat vezetője - adja hírül a Portfolio.hu. Teljes cikk...


Meg kell szólítani azokat is, akik épp nem keresnek állást

3 éve Egyre több cég küzd avval, hogy a meghirdetett, gyakran kulcsfontosságú pozíciókat betöltse és megtalálja az adott állásra a megfelelő szakembert. A legjobb jelöltekért folytatott versenyben felértékelődik, hogy ki tudja megtalálni azokat, akik egyébként maguktól nem keresnének állást. Megtalálásukhoz és aktivizálásukhoz egyre fontosabbá válik, hogy a cégek a közösségi médiát is bevessék. Teljes cikk...


Munkahelyi zaklatás, ha nem a barátom többé a Facebookon?

3 éve Egy munkahelyi zaklatási perben döntő jelentőségűnek bizonyult, hogy egy ausztrál dolgozó törölte egyik kollégáját az ismerősei közül a közösségi oldalon, írja az Origo. Teljes cikk...


Trollok a céges közösségi oldalon

3 éve Mit tegyek, ha van egy vállalati közösségi oldalam, ahol a hivatalos sajtóbejelentéseimet teszem közzé. Fontos eleme ez a vállalati kommunikációnak, és szeretném a toborzásaim során is felhasználni a közösségi koncepció jegyében. Azonban minden bejegyzésemre rengeteg, sok esetben nem is oda tartozó, minősíthetetlen hangvételű, kritikus komment érkezik. A kommentek törlése, moderálása még hevesebb támadásokat generál. Jelenleg rengeteget árt a vállalati imázsnak ez a helyzet. Teljes cikk...


Közösségi oldal a legjobb munkahely megtalálására

3 éve A Munkatarsaim.hu közösségi oldal célja, melyet a Profession.hu indított el, hogy az álláskeresők már idejekorán minél hamarabb megismerhessék a munkakörnyezetet, ahol dolgozni szeretnének. Teljes cikk...


Egymillió követő a LinkedIn-en

3 éve A LinkedIn a világ legnagyobb szakmai hálózata és kikerülhetetlen szereplője a közösségi médiának. Az üzleti élet közösségi platformja egyre erősebb befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays-t, a világ legnagyobb munkaerő-toborzással és kiválasztással foglalkozó vállalatát már egymillió ember követi a Linkedin-en, így a követők számát tekintve olyan illusztris társaságba került, mint a Google, a HP vagy az EY. Teljes cikk...


Már nem csak barátokat, állást is keresünk a közösségi oldalakon

3 éve A világon leginkább a magyarok használják álláskeresésre a közösségi oldalakat, derül ki a Randstad Awardhoz készült reprezentatív felmérésből. Az eredmények azt mutatják, hogy minden negyedik hazai munkavállaló állást váltott az elmúlt egy évben. Teljes cikk...


Miért kell jelen lenni a LinkedIn-en?

3 éve A toborzóknak, fejvadászoknak és cégeknek a hagyományos hirdetési felületeken túl a közösségi oldalakon is jóval aktívabbá kell válniuk, ha szeretnék megszerezni maguknak a fiatal tehetségeket. Ugyanis itt van jelen a célközönségük. Ráadásul a LinkedIn kifejezetten igyekszik erősíteni a profi toborzók felé a szolgáltatásait. A hosszú távú cél pedig az, hogy ebben a rendszerben minden cég és felkínált állás benne legyen, a kereslet és a kínálat a közösségi oldalon keresztül egymásra találjon. Ehhez persze a vállalatoknak, legalábbis itt Magyarországon, komoly szemléletváltásra van szükségük, hiszen egyelőre elenyésző az olyan állásajánlatok száma, ahová LinkedIn profillal lehet jelentkezni, míg ez a világ más országaiban már bevett gyakorlat. Ezt a szemléletváltást szolgálta a Tesk HR szakmai rendezvénye, amely a toborzás új lehetőségeiről szólt. Teljes cikk...


A LinkedIn lehet a toborzásban a jövő?

3 éve Mennyire megkerülhetetlen a toborzásban a LinkedIn? Milyen jelöltekre tehetnek szert a recruiterek a közösségi oldalról? Mennyiben látják ebben az eszközben a toborzás jövőjét? Ezeknek a kérdéseknek járt utána szakdolgozatának "A Toborzás a XXI.században- Közösségi toborzás a linkedinen" kérdőíves felmérésében Bekfi Bettina a Zsigmond Király Főiskola végzős hallgatója. Teljes cikk...


Kevesebb jelentkező az állásokra és máshol kell őket keresni

3 éve 2013-tól a kereslet élénkülésével a jó szakemberek hiánya egyre komolyabb kihívások elé állítja a HR szakembereket, részben azért, mert tartósan külföldön vállalt munkát az a jelölti kör, amiből korábban lehetett meríteni. 2015-ben ez a tendencia várhatóan folytatódik, és a 2017-ig tartó időszakra vonatkozó előrejelzések is hasonló képet festenek. Minden eddiginél jobban felértékelődik, hogy a cégek hogyan tudják a lehetséges munkavállalókat megtalálni és megnyerni maguknak, mindebben pedig a közösségi média megkerülhetetlenné válik. Teljes cikk...


Internetes trollok dolgoznak a kormánynak Oroszországban

3 éve Internetes trollok százait alkalmazza egy oroszországi cég, hogy kormánypropagandát terjesszen, írja a Napi.hu a Guardian című brit lapra hivatkozva. Teljes cikk...


A közösségi média - munkajogi kihívások

3 éve Üzleti titkok, jogosulatlan betegszabadság, sértő megjegyzések - a közösségi oldalak terjedésével a sok olyan dolog kerül nyilvánosságra a munkahelyen is, amely korábban csak pletykaszinten létezett. Ez komoly fejtörést okozhatnak a munkaadónak is. Hol a határa a véleményszabadságnak és a vállalat gazdasági érdekének? Teljes cikk...


Szakmai közösségi oldal indult a szolgáltató központosoknak

4 éve SSC Heroes néven a hazai szolgáltató központok (Shared Service Center) érintettjeit összegyűjtő közösségi portál indult, amely a szektor ismertségét hivatott növelni, és a szakma kommunikációját támogatni. Teljes cikk...


Így használjuk a közösségi oldalakat

4 éve Magyarországon a felnőttek leginkább az ismerőseikkel, családtagjaikkal tartják a kapcsolatot a közösségi oldalakon, az üzleti kapcsolattartás vagy a munkakeresés viszont legtöbbjük számára nem itt zajlik – derül ki a Kutatópont legfrissebb elemzéséből, amelyet kedden hozott nyilvánosságra. Teljes cikk...


L. Simon a Facebooktól is beszedné a reklámadót

4 éve A reklámadóról szóló hétfőn benyújtott törvénytervezet csak a nyitánya egy folyamatnak, a közösségi oldalakat is bevonnák az adózói körbe - mondta L. Simon László fideszes országgyűlési képviselő, a reklámadóról szóló törvényjavaslat előterjesztője kedd reggel a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában. Teljes cikk...


A reménybeli munkáltatók 80 százaléka megguglizza a jelölteket

4 éve Manapság nagy a verseny a munkahelyekért, egy interjúig sem könnyű eljutni. Különösen azért, mert a reménybeli munkáltató mielőtt egyáltalán behívná a jelentkezőt utánakeres az interneten. Ha ott nem talál kellően erős, az életrajzot megtámogató anyagot a jelöltről, bármi is ennek az oka, akkor esetleg be sem hívják beszélgetni, hiába meggyőző az életrajz, írja Susan P. Joyce cikkében a Huffington Poston. Teljes cikk...


Mégsem káros a Facebookon lógni munka közben?

4 éve Korábban elfogadott volt a szemlélet, hogy a közösségi oldalak csak elveszik a figyelmet és az energiát a munkától. Mára azonban kiderült, hogy ezek a rövid kikapcsolódások, ha nem esünk túlzásba, inkább segítik a gondolkozás újrastrukturálását és a hatékonyabb munkavégzést. Teljes cikk...