Kényelmi szolgáltatások, pontosság és élmény a humánügyvitelben. Munkaidő- és költségmegtakarítás érhető el NEXON_PORT dolgozói és vezetői önkiszolgáló portállal akár mobileszközökről is hozzáférhetők a legfontosabb adatok, kimutatások.
A NEXON szeptember 15-16-án rendhagyó interaktív előadás keretében mutatta be a HR-szakma képviselőinek legújabb fejlesztését, a NEXON_PORT alkalmazást. A program képes egyszerűsíteni, pontosabbá és papírmentessé tenni az adminisztrációt úgy, hogy közben új lehetőségeket teremt a céges belső kommunikációban is. Innovatív módon segít bevonni a munkatársakat a HR-folyamatokba. Használatával jelentős munkaidő- és költségmegtakarítás érhető el, miközben erősödik a HR üzleti partneri szerepe.
Az új generációs szoftver olyan funkciókkal szolgálja a felhasználói élményt, mint például az animált szervezetábrázolás és beosztás-tervezés. Az önkiszolgáló rendszer része a személyes adatok és a változási kérelmek, valamint a különböző juttatáscsomagok, a munkavállalói adatokkal kitöltött megszemélyesített formanyomtatványok, az elektronikus bérjegyzék, és a cafeteria nyilatkozatok látványos kezelése.
Kedves Olvasónk!
Úgy tapasztaljuk, hogy Ön hirdetésblokkoló rendszert használ. Kérjük az oldal zavartalan olvasása érdekében kapcsolja ki ezt a funkciót,
majd kattintson ide!
Köszönjük!
Amennyiben nem kívánja vagy tudja kikapcsolni a hirdetésblokkoló rendszert, akkor is elérheti oldalunkat, de a felhasználói élmény sérülhet.
Kattintson ide, ha így folytatná a böngészést.
Köszönjük együttműködését.