kapubanner for mobile
Megjelent: 21 éve

Miként használjuk az Internetet toborzásra? - I.rész

Az internetes toborzás népszerűségének növekedésével egyre több internetes állásoldal jelenik meg, ami a toborzási szakember számára olykor komoly fejtörést okozhat: Miként biztosíthatjuk, hogy a pozíció meghirdetésével a legmegfelelőbb jelölteket célozzuk meg?

images

Számos olyan kulcstényező van, melyet figyelembe kell vennünk az internetes állásoldal kiválasztása folyamán, ha a hirdetés megjelentetésével az elvárt sikert szeretnénk elérni. Kiindulásként alapvetően két szempontot kell tisztáznunk:

Elsőként fel kell mérnünk, hogy cégünk az elkövetkező 12 hónap folyamán várhatóan hány pozíciót szeretne megjelentetni, valamint a tervezett pozíciók mennyire specializáltak vagy mennyire általános jellegűek?

A következő 12 hónapra vonatkozó toborzási terv részeként meg kell határoznunk a meghirdetni kívánt pozíciók számát és típusát, továbbá a toborzásra szánt pénzügyi keretet. Mindezen információk birtokában tudjuk kiválasztani a cégünk számára leghatékonyabb internetes megjelenési lehetőségeket.

Álláshirdetés és önéletrajzi adatbázis

Miután kiválasztottuk a számunkra legmegfelelőbb állásoldalt, a következő lépésként bizonyosodjuk meg arról, hogy az álláshirdetés vonzó formában jelenjen meg, mert ilyen módon tudjuk a legjobb pályázókat elérni.

Minden egyes állásoldal más és más típusú többletszolgáltatás keretében támogatja az álláshirdetés kiemelését, ezért érdemes részletesen áttekinteni a szolgáltató általános szerződési feltételeit.

Az önéletrajzi adatbázis használata kitűnő módszer a proaktív jelöltkeresés lebonyolítására. Ahelyett, hogy az álláshirdetés elhelyezését követően passzívan várakozunk a pályázók jelentkezésére, a toborzási szakember is böngészhet a több ezernyi aktív álláskereső Interneten elhelyezett önéletrajza között.

Tovább >>
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Jégkorszak a munkaerőpiacon: se elbocsátás, se felvétel, se előléptetés

Mintha jégpáncél borítaná az amerikai munkaerőpiacot: hónapok óta alacsony a toborzás és az elbocsátások száma, a dolgozók pedig úgy érzik,... Teljes cikk

Közel 1000 pályázót hozott be ez a toborzási kampány - esettanulmány

„Százból öt! Te benne vagy?” Ezzel a címmel indított tavaly októberben toborzási kampányt a HungaroControl. A cél legalább 700 jelentkező... Teljes cikk