kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Mit viszel ma haza? - ha egy dologra emlékszel, akkor jó tréningen jártál

Vannak cégek, melyeknél ciki kérdezni és vannak olyanok, ahol dicséret jár érte. Vannak cégek, ahol be lehet vallani, ha nem tudsz valamit és van, ahol már veheted is a kabátod. A Trendtollnokok trénerei általában olyan cégeket látnak testközelből, ahol van fejlődési vágy, ahol a vezető időt, energiát és pénzt feccöl abba, hogy fejlődjenek a munkavállalói. És ha mindez a kollégák lelkesedésével is társul, akkor a trénereknek nyert ügye van.

Adj egyszerű emlékeztetőt a tanultakról!

Azt mondják, ha évek után egyetlen dologra emlékszel egy tréningnapból, akkor az a tréning sikeres volt. Ha ez igaz, akkor e sorok írója életében egy jó tréningen járt, mindjárt két dolgot is használ a mindennapjaiban azok közül, amit ott tanult. A többi (pedig nem kevés volt) gyakorlatilag felesleges időpocsékolás volt. A tréningek végén feltett „Mit viszel ma haza?” kérdésre adott válasz így nyer új értelmet: hazaviszünk ezer dolgot, de szépen le is tesszük otthon és többet nem visszük sehová.

A jó trénerek általában tisztában vannak ezzel: ezért adnak olyan egyszerű és gyakorlati tudást, melyhez könnyen vissza lehet nyúlni. Ha a képzés résztvevőinek még olyan emlékeztetőket is átadnak, melyeket a monitorra tűzve minden nap többször tudatosítani lehet a legfontosabb trükköket, akkor jó eséllyel épülnek a legfontosabb fogások a napi rutinba. Mert sokszor ennyin múlik, hogy eszünkbe jut-e alkalmazni a tanultakat vagy örökre egy ppt vagy egy word mélyén lapulva marad a tudás.

Ma már mindenki ír, mindenki valamilyen hatást kíván elérni szövegeivel, ezért olyanoknak is szüksége lett írással kapcsolatos skillekre, akik korábban sose vettek billentyűzetet a kezükbe. Posztolnak, blogolnak, hírleveleket írnak a legváltozatosabb pozíciókban dolgozó emberek: coachok, fejvadászok, állami nagyvállalati dolgozók is tanultak már írástrükköket. Most pedig a Brandfizztől érkezett felkérés: a rendszerszerűen gyártott közösségi média posztokhoz szeretnének új inputot, motivációt kapni.

Mitől lesz egy tréning személyre szabott?

A Brandfizz Employer Branding csapata jellemzően Y-generációsokból áll, pörgős, pezsgő csapat, akik bár folyamatosan készítenek posztokat, simán vállalták, hogy ebben szeretnének tovább fejlődni. Vezetőiktől is támogatást kaptak, hiszen ők maguk kerestek lehetőséget arra, hogy a csapat íráskészségei még jobbak legyenek. A tréningnapot megelőzően rengeteg korábbi írását küldte el a csapat, hiszen egy nem igényekre szabott, általános tréning jellemzően nem szolgálja a megrendelők érdekeit, enélkül nem lehet hatékony tudásanyagot összerakni. Ha a tréningnap előtt a trénerek elmélyednek a cég felületeiben, közösségi oldalában, akkor olyan képet kapnak, melynek alapján már átadható releváns tudás - és bizony a képzés során tükröt is tartanak a céges csapatok elé: ez a kép/tartalom a ti oldalatokról való, vajon elérte a célját?

Csakis építő kritikát!

„Mindenkiből a saját maga legjobbját hozzuk ki, nincs egymás leszólása” - mondta Viniczai Andrea, a Trendtollnokok egyik trénere. „Az erősségekre még inkább ráerősíteni, hogy a-ha élmény legyen a tanulási folyamat vége. Egy tréningnek csak így van értelme.”

„Nekünk, a BrandFizznél azért volt fontos egy írásképzéses nap beillesztése employer branding offizzereink számára, mert minden ügyfelünknek napi szinten segítünk belső kommunikációs tartalmakat, social employer branding és online recruitment kreatív szövegeket létrehozni” - mondta Horváth Ádám, a BrandFizz egyik alapítója. „A workshop óta izgalmasabb szöveges tartalmaink keletkeznek, ráadásul rövidebb idő alatt. Az eredmény: több jelentkező az álláshirdetésekre, 60% feletti megnyitási arány toborzási eDM-eken és rekord engagement számok social employer brandingben.”

  • 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Az üzleti gondolkodás fejlesztése a HR-ben

Az HR és az üzleti gondolkodás összekapcsolása kiemelkedő fontosságú a vállalatok sikere szempontjából. A humán erőforrás szakembernek ugyanakkor... Teljes cikk

Net-Coach ösztöndíjas felnőttképzést indít tavasztól az NMHH

Új felnőttképzési program indul tavasztól a váci Apor Vilmos Katolikus Főiskola és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) együttműködésében. Teljes cikk

Több mint 50 ezer "akkumulátor szakembert" képeztek ki

Több mint 50.000 munkavállaló számára fejeződött be az a szakképzés, amelyen a résztvevők a gyorsan fejlődő akkumulátoripari értékláncban... Teljes cikk