Megjelent: 5 éve

Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja.

images

images

A CEE Shared Services and Outsourcing Awards zsűrije idén 172 cég közül választott ki a régió legjobbjait az SSC szektorban, vagyis azokat a vállalatokat, amelyek valamilyen területen kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az elmúlt évben. A régió legjelentősebb szereplőit felvonultató megmérettetésen a British Telecommunication 2007-ben megnyitott magyarországi szolgáltató központja (BT ROC) a legjobb munkáltatónak járó elismerést érdemelte ki.

A multicég hazánkba kihelyezett Regionális Operációs Központja 2016-ban kezdte felépíteni munkáltatói márka stratégiáját. A projekt alapjait egy, a dolgozók több, mint a felét bevonó felmérés segítségével fektették le, amely rávilágított a vállalat versenyképes értékeire és a valós munkavállalói igényekre. Az eredmények mentén megfogalmazott célokat a cég 10. születésnapjának apropóján kezdték el kommunikálni a a #next10 elnevezésű kampány során. Ahhoz, hogy minél tágabb lehetőségeket nyithassanak jelenlegi és jövőbeli dolgozóik előtt, arra kérték a kollégákat és a cég iránt érdeklődő fiatalokat, hogy osszák meg velük az ötleteiket és álmaikat a karrierrel, a közösséggel és az életükkel kapcsolatban, mert ebből egy közös jövő születhet. Az egy évet felölelő kommunikációs kampány felütéseként egy sokakat megmozgató felhívás keretében választottak ki azt a 10 kollégát, akik személyiségük és egyéni látásmódjuk alapján a leghatékonyabban közvetíthetik a BT értékeit a jövő
munkavállalói felé.

Mivel a stratégia egyik nem titkolt célja a toborzás, a projekt részeként szoros együttműködés alakult ki több egyetemmel és középiskolával, ahol a diákok többek közt üzleti készségfejlesztő tréningeken és üzleti nyelvtanfolyamokon készülhettek fel a pályaválasztásra. Mivel a BT naprakészen kíván reagálni a jövő munkavállalóinak elvárásaira és problémáira, egy, a piacon egyedülálló Z-generációs felmérés alapján mérték fel fiatalok oktatásról és a munkahelyről alkotott véleményét.

Bár a kampány még nem ért véget, eredményei már most mérhetőek. Az egyetemi és iskolai programokon közel 2000 diák vett részt a tanév során, a rendezvény megjelenésekkel pedig több, mint 120 ezer diák találkozhatott személyesen is a BT-vel. A kampány hatására a karrieroldalon meghétszereződött a látogatók száma, a vállalati microsite-ot tízszer annyian nézték meg havonta, mint korábban, a Facebook oldal újabb 1400 követővel bővült, és másfélszer annyian jelentkeztek a BT álláshirdetéseire is.
  • 2022.10.11HR Fest 22 - Forgatókönyvek sűrűjében Újra jön a HR-világ legmeghatározóbb szakmai eseménye. Ősszel újra vár a HR Fest az Akvárium Klubban, ahol ezúttal a gyors változásokra és a közeledő sötét felhőkre fókuszálunk. Neked van már forgatókönyved? Részletek Jegyek
  • 2022.10.11XIX. Magyar Munkajogi Konferencia Atipikus munkajogviszonyok, munkaszerződés és munkajogviszony tartalma, határozott idejű jogviszony sajátosságai. Milyen kihívásokkal kell a cégeknek jelenleg szembenézniük munkaügyi kérdésekben? Nem érdemes hiányoznia a XIX. Munkajogi Konferenciáról. Részletek Jegyek
  • 2022.10.13TÉR workshop - Legyél a teljesítményértékelés szakértője! Miről lesz szó? TÉR bevezetés lépései, szakmai újdonságok, legjobb gyakorlatok, működtetéssel kapcsolatos szakmai titkok. A rendezvény ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Részletek Jegyek
  • 2022.11.09Új EU-s irányelvek a Munka Törvénykönyvében Jelentős munkaügyi adminisztratív feladat ősz elején - két irányelv átültetésével módosul a munka törvénykönyve. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Kerékpár cafeteria: ezért éri meg a bringa, mint adómentes juttatás

2022. januártól a munkáltató adómentesen adhat hagyományos és elektromos kerékpárt munkavállalóinak magán célú használatra is. Miért éri meg... Teljes cikk

Munkavállalói részvények és extra szabadság - interjú Mihók Krisztinával, az Erste Bank HR-vezetőjével

Lojalitást növelő munkavállalói részvényprogram, a banknál eltöltött idő mérföldköveihez kötött akár négy hétig terjedő extra fizetett... Teljes cikk

Mitől vonzó egy munkaadó?

A telekommunikációs szektor “Legvonzóbb munkaadója” címet nyerte el a Yettel Magyarország Zrt. (még az előző márkanéven) a Randstad... Teljes cikk