Megjelent: 3 éve

Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT

A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja.

A CEE Shared Services and Outsourcing Awards zsűrije idén 172 cég közül választott ki a régió legjobbjait az SSC szektorban, vagyis azokat a vállalatokat, amelyek valamilyen területen kiemelkedő teljesítményt nyújtottak az elmúlt évben. A régió legjelentősebb szereplőit felvonultató megmérettetésen a British Telecommunication 2007-ben megnyitott magyarországi szolgáltató központja (BT ROC) a legjobb munkáltatónak járó elismerést érdemelte ki.

A multicég hazánkba kihelyezett Regionális Operációs Központja 2016-ban kezdte felépíteni munkáltatói márka stratégiáját. A projekt alapjait egy, a dolgozók több, mint a felét bevonó felmérés segítségével fektették le, amely rávilágított a vállalat versenyképes értékeire és a valós munkavállalói igényekre. Az eredmények mentén megfogalmazott célokat a cég 10. születésnapjának apropóján kezdték el kommunikálni a a #next10 elnevezésű kampány során. Ahhoz, hogy minél tágabb lehetőségeket nyithassanak jelenlegi és jövőbeli dolgozóik előtt, arra kérték a kollégákat és a cég iránt érdeklődő fiatalokat, hogy osszák meg velük az ötleteiket és álmaikat a karrierrel, a közösséggel és az életükkel kapcsolatban, mert ebből egy közös jövő születhet. Az egy évet felölelő kommunikációs kampány felütéseként egy sokakat megmozgató felhívás keretében választottak ki azt a 10 kollégát, akik személyiségük és egyéni látásmódjuk alapján a leghatékonyabban közvetíthetik a BT értékeit a jövő
munkavállalói felé.

Mivel a stratégia egyik nem titkolt célja a toborzás, a projekt részeként szoros együttműködés alakult ki több egyetemmel és középiskolával, ahol a diákok többek közt üzleti készségfejlesztő tréningeken és üzleti nyelvtanfolyamokon készülhettek fel a pályaválasztásra. Mivel a BT naprakészen kíván reagálni a jövő munkavállalóinak elvárásaira és problémáira, egy, a piacon egyedülálló Z-generációs felmérés alapján mérték fel fiatalok oktatásról és a munkahelyről alkotott véleményét.

Bár a kampány még nem ért véget, eredményei már most mérhetőek. Az egyetemi és iskolai programokon közel 2000 diák vett részt a tanév során, a rendezvény megjelenésekkel pedig több, mint 120 ezer diák találkozhatott személyesen is a BT-vel. A kampány hatására a karrieroldalon meghétszereződött a látogatók száma, a vállalati microsite-ot tízszer annyian nézték meg havonta, mint korábban, a Facebook oldal újabb 1400 követővel bővült, és másfélszer annyian jelentkeztek a BT álláshirdetéseire is.
  • 2020.11.17Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon 1 napos workshopon délelőtt kérdést kaphat LinkenInnel kapcsolatos kérdéseire, szó lesz továbbá a vállalati oldal fontos elemeiről, karrieroldalról és oldal-analitikákról. Délután példákkal színesítve ismerkedhet meg a kampánykezeléssel, kapcsolati háló felépítésének kérdéseivel és egyéb, Facebookkal kapcsolatos funkcióval. Részletek Jegyek
  • 2020.11.23Művezető képzés A művezetők szakmai továbbképzése a vezetői feladataik eredményes és hatékony ellátására. A résztvevők vezetői, problémamegoldási és termelékenységfejlesztési készségeinek fejlesztése konkrét feladatokon, szituációs játékokon, esettanulmányokon keresztül. Részletek Jegyek
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Feltenné a szolgáltatószektort a pályaválasztási térképre az AmCham és a HIPA

A Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) is támogatja a BSS Hungary (Business Services Sector Hungary) elnevezésű kezdeményezést, amelyet az Amerikai... Teljes cikk

Kincsvadászok az álláspiacon - Employer Branding Award 2019

Megoldásszállítók és kincsvadászok. Ötödik alkalommal adta át a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő... Teljes cikk

Átadták az Employer Branding Award 2019 díjait

Ötödik alkalommal hirdette meg és adta át a a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázó... Teljes cikk