Népszerű, de nem hatékony a kávéházi munkavégzés
Bár a legújabb trend szerint egyre többen használják a kávézókat arra, hogy onnan intézzék munkahelyi feladataikat, ez a helyszín alkalmatlan a tartós munkavégzésre - derül ki a Regus globális felméréséből. A magyar válaszadók szerint a dokumentumok adatainak védelme, a személyes tárgyak biztonsága és a zajos vendégek a kávéház-irodák" legnagyobb hátrányai.
A válaszok azt mutatják, hogy az idősebbek nehezebben tudnak egy ilyen típusú környezetben koncentrálni, mint a fiatalabbak. A baby boom generáció ('50-es, '60-as években születettek) tagjai nagyobb arányban gondolják úgy, hogy a kávézók nem alkalmasak megbeszélésekre, mint az Y-generáció ('70-es, '80-as években születettek). A kíváncsi hallgatózók viszont minden korosztály szerint problémát jelentenek.
- dokumentumok és beszélgetések során elhangzó információk védelme (72 százalék)
- személyes tárgyak állandó felügyelete (70 százalék)
- a koncentrációt zavaró zajos vendégek (67 százalék)
"Néha jól jön, hogy útközben betérhetünk egy kávézóba, és elküldhetünk pár e-mailt vagy gyorsan megbeszélhetünk valamit a kollégánkkal. A felmérés azonban rávilágít, hogy a kávézók hosszú távon nem helyettesíthetik az irodát, mivel nem biztosítanak hatékony, biztonságos és professzionális környezetet. Korábbi felmérésünk alapján az emberek 72 százaléka vélekedett úgy, hogy a rugalmas munkavégzés növeli a hatékonyságot, de ez csak professzionális irodai környezet esetén igaz. Gyakran keresnek meg bennünket olyan ügyfelek, akik már meggyőződtek róla, hogy ezek a divatos alternatívák számukra nem működőképesek" - jegyezte meg a felmérés kapcsán Christoph Volni, a Regus magyarországi vezetője.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Miközben egyre több cég visszaterelné dolgozóit az irodába, milliók keresnek olyan munkahelyet, ahova nem kell bejárni. A rugalmas időbeosztás, a... Teljes cikk
Óvatosabbak lettek a cégek a szellemi munkavállalók felvételében: kivárnak vagy sokszor csak projekt alapon alkalmaznak, a hirdetések száma is... Teljes cikk
Miközben világszerte egyre több vállalat próbálja visszarendezni a munkavégzést az irodai keretek közé, a Grant Thornton Magyarország... Teljes cikk
- Az e-mail és az ingázás halála? - Erre számít alfa generáció a munka világában 1 hónapja
- Luxusfizetés, nulla bejárás, szabad délutánok – így dolgozik a jövő embere? 2 hónapja
- A fenntartható karrier mint új HR-trend 2 hónapja
- Lebuktat a WIFI: mostantól pontosan lehet tudni, ki honnan dolgozik 2 hónapja
- Dolgozz bárhonnan 30 napot, több hónapos apaszabi, élethelyzethez alkalmazkodó rugalmas munkavégzés 2 hónapja
- Távmunka vagy home office? Akár több tízezer forint múlhat a helyes besoroláson 2 hónapja
- Miért bukhatnak el a cégek, ha erőltetik az irodai visszatérést? 3 hónapja
- Kiderült, mitől lesz ideális egy iroda 2025-ben 3 hónapja
- A távmunkát támogató vállalatok nagy része magas termelékenységről számol be 3 hónapja
- A flexibilis irodáké a jövő? 3 hónapja
- Sok részmunkaidős dolgozó visszatérne a munkába a hibrid munkarend miatt 3 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja