Megjelent: 4 éve

Szolgáltató központjába toboroz a BP

2017 első negyedévében kezdi meg a toborzást a BP Szegeden épülő új szolgáltató központjába. A cég a magyar államtól 1,9 milliárd forintnyi támogatást kap, amelynek feltétele, hogy 2020-ig 500 főt felvesznek, írja a Napi.hu.

images

A cég budapesti központjában 1200-an dolgoznak, akik az európai üzletet segíti, a pénzügyek, a könyvelés, az adózás, a HR és a tőzsdei kereskedés támogatásával, illetve az ügyfélszolgálattal foglalkoznak, mondta el a lapnak Jamie Andersonnal, a BP GBS Europe vezetője.

Mint mondta hatalmas a verseny az országok közt a szolgáltató központokért, ők azért döntöttek úgy, hogy Magyarország építik fel a második központot is, mert fontos volt, hogy az ügymenet miatt maradjon az azonos időzóna, és nem kell feltétlenül minden középvezetői menedzsment pozícióra új embert felvenni mert a központok között megoszlik majd a munka.

A bérköltségek nyugat-európaihoz képest alacsonyabb volta, valamint a fellelhető munkaerő képzettsége is kulcskérdés volt, mert az ssc-ben 15 nyelven kell tárgyalni az ügyfelekkel.

Szegeden az egyetemen külön képzés is indult, kifejezetten ssc-kre (még a cég odatelepülése előtt). A városban cél, hogy az ott végző egyetemistáknak egy részét ott tudják tartani. A toborzást jövő év első negyedévében megkezdik.

Napi.hu
  • 2020.12.10Vezetői képzés - Emberek vezetése modul (C) A vezetői képzés célja az elméleti és gyakorlati vezetői tudás és kompetenciák fejlesztése. A résztvevők a képzésen megismerik a csapat és szervezetépítés és a munkatársak fejlesztésének, vezetésének és értékelésének alapvető vezetői eszközeit. A képzés résztvevői elsajátítják azokat a gyakorlatban alkalmazható technikákat, amelyek segítségével javítható a munkatársak elkötelezettsége és teljesítménye. Részletek Jegyek
  • 2020.12.10Fókuszban a megélhetési juttatások! A koronavírus-járvány a vállalatoknál talán a HR-es szakembereknek adta a legtöbb megoldandó feladatot. Olyan nehézségekkel kellett szembenézniük, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Nem maradt ki a kihívások sorából a dolgozói juttatások témája sem: a tapasztalat azt mutatta, hogy a pandémiás időszak alatt a cégek jelentős része nem tudta kiadni a juttatásokat a korábban megszokottak szerint. Egy gyorsan változó, bizonytalan piaci és jogi környezet komoly rugalmasságot igényelt és igényel a mai napig a munkáltatók részéről. A cégek számára elengedhetetlenné vált, hogy újragondolják korábban alkalmazott, bevált megoldásaikat, és olyan rendszert hozzanak létre, amelyet – az igények igen dinamikus, folyamatos változása okán – a későbbiekben is viszonylag könnyen tudnak alakítani, módosítani. Részletek Jegyek
  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Nyertesei lehetünk a COVID-válságnak - jön az újabb SSC boom?

Az üzleti szolgáltató központok (SSC/BSC) világában a koronavírus-helyzetben felértékelődhet a kelet-közép-európai régió, több nyugati anyacég... Teljes cikk

Felfutóban az irodai albérletek, nehéz helyzetben a co-working

A nagyobb bérleményt fenntartó vállalatok a járvány hatására átgondolják ingatlanhasználatukat, s akár 15-20 százaléknyi területre is beengednek... Teljes cikk

Bértámogatás vagy a munkaidőkeret kiterjesztése? Íme, az ágazati válaszok!

Az idegenforgalom és a kiskereskedelem bértámogatással, az ipar elsősorban a munkaidőkeret kiterjesztésével reagál a koronavírusra - áll a Process... Teljes cikk