Megjelent: 7 éve

Szolgáltató központjába toboroz a BP

2017 első negyedévében kezdi meg a toborzást a BP Szegeden épülő új szolgáltató központjába. A cég a magyar államtól 1,9 milliárd forintnyi támogatást kap, amelynek feltétele, hogy 2020-ig 500 főt felvesznek, írja a Napi.hu.

images

A cég budapesti központjában 1200-an dolgoznak, akik az európai üzletet segíti, a pénzügyek, a könyvelés, az adózás, a HR és a tőzsdei kereskedés támogatásával, illetve az ügyfélszolgálattal foglalkoznak, mondta el a lapnak Jamie Andersonnal, a BP GBS Europe vezetője.

Mint mondta hatalmas a verseny az országok közt a szolgáltató központokért, ők azért döntöttek úgy, hogy Magyarország építik fel a második központot is, mert fontos volt, hogy az ügymenet miatt maradjon az azonos időzóna, és nem kell feltétlenül minden középvezetői menedzsment pozícióra új embert felvenni mert a központok között megoszlik majd a munka.

A bérköltségek nyugat-európaihoz képest alacsonyabb volta, valamint a fellelhető munkaerő képzettsége is kulcskérdés volt, mert az ssc-ben 15 nyelven kell tárgyalni az ügyfelekkel.

Szegeden az egyetemen külön képzés is indult, kifejezetten ssc-kre (még a cég odatelepülése előtt). A városban cél, hogy az ott végző egyetemistáknak egy részét ott tudják tartani. A toborzást jövő év első negyedévében megkezdik.

Napi.hu
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk

Felesleges harcolni ellene: Balogh Petya az MI-forradalomról

Tavaly novemberben a ChatGPT berúgta az ajtót. Már nem lehet a szellemet visszagyömöszölni a palackba, harcolni sem érdemes ellene, inkább... Teljes cikk