Megjelent: 11 hónapja

Te tudod, mit csinálsz az irodában?

Ellenőrzés vagy átláthatóság? Nem a home office-szal van a gond, ha az is homályos, hogy mit csinálnak a munkatársak az irodában a munkaidőben. A HR Blogon jelent meg a Restart MOM Project írása.

images

images

A napokban a közösségi média néhány HR-es szakmai csoportjában végigsöpört egy kérdés: hogyan ellenőrizhető (milyen szoftverrel, alkalmazással) a home office-ban dolgozó munkavállaló?

Gondolom, most többen dörzsölik a tenyerüket, hogy végre, akkor most a jól bevált tippek következnek. Írták a „kis” közvélemény-kutatásban, hogy vpn elérhetőségnél mérhető az online jelenlét. Azonban, én ezt máshonnan közelítem meg. Gondolkodjunk olyan rendszerben, ami az irodában ülő és távolról dolgozó kollégát is „ellenőrzi”.

Több, mint 100 munkaügyi iratminta és szabályzat a HR Portaltól. Előfizetőinknek küldjük a munkajogász által rendszeresen frissített módosításokat is.


Ilyen például egy feladatkezelő rendszer, mint például a Trello, Asana vagy a Monday. Online felületen, vagy okostelefonra letöltött applikációban a szervezeti egység tagjainak a feladatait lehet rendszerezni, átlátni. Timecamp a felhasznált időt tartja nyilván és az előbb említett programok nagy részével integrálható is.

A csapatban vagy egyénileg dolgozó kollégák feladatai ezekkel a rendszerekkel jól beoszthatóak és minden nyomon követhetőek. Nem ellenőrzésről van szó, hanem átláthatóságról.

A teljes blog bejegyzés ittolvasható.

Fotó: Pexels.com
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Még több home office-t akarnak a dolgozók

A karantén idején szerzett munkatapasztalatokra kérdezett rá a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom legújabb, Home & Office című kutatása. Teljes cikk

Miért menjünk vissza az irodába?

Már javában zajlik a cégeknél az irodai visszatérés előkészítése, sőt, valahol a kollégák egy része újra bejár. Az Év irodája című online... Teljes cikk

HR vezetők rendkívüli helyzetben (8.) - Mihók Krisztina, Erste Bank

“Jó néhány tabu ledőlt most” - summázza az utóbbi két hónapot Mihók Krisztina. Az Erste Bank két nap alatt állította át online működésre... Teljes cikk