Megjelent: 1 éve

Te tudod, mit csinálsz az irodában?

Ellenőrzés vagy átláthatóság? Nem a home office-szal van a gond, ha az is homályos, hogy mit csinálnak a munkatársak az irodában a munkaidőben. A HR Blogon jelent meg a Restart MOM Project írása.

images

A napokban a közösségi média néhány HR-es szakmai csoportjában végigsöpört egy kérdés: hogyan ellenőrizhető (milyen szoftverrel, alkalmazással) a home office-ban dolgozó munkavállaló?

Gondolom, most többen dörzsölik a tenyerüket, hogy végre, akkor most a jól bevált tippek következnek. Írták a „kis” közvélemény-kutatásban, hogy vpn elérhetőségnél mérhető az online jelenlét. Azonban, én ezt máshonnan közelítem meg. Gondolkodjunk olyan rendszerben, ami az irodában ülő és távolról dolgozó kollégát is „ellenőrzi”.

Több, mint 100 munkaügyi iratminta és szabályzat a HR Portaltól. Előfizetőinknek küldjük a munkajogász által rendszeresen frissített módosításokat is.


Ilyen például egy feladatkezelő rendszer, mint például a Trello, Asana vagy a Monday. Online felületen, vagy okostelefonra letöltött applikációban a szervezeti egység tagjainak a feladatait lehet rendszerezni, átlátni. Timecamp a felhasznált időt tartja nyilván és az előbb említett programok nagy részével integrálható is.

A csapatban vagy egyénileg dolgozó kollégák feladatai ezekkel a rendszerekkel jól beoszthatóak és minden nyomon követhetőek. Nem ellenőrzésről van szó, hanem átláthatóságról.

A teljes blog bejegyzés ittolvasható.

Fotó: Pexels.com
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
  • 2020.10.16XIII. LEAN FÓRUM - KONFERENCIA A Fórum fókuszai: Lean Vezetés - Lean coaching Ipar 4.0. és a Lean a gyakorlatban Lean Quality – Lean Six Sigma Lean Office - Folyamatfejlesztés Részletek Jegyek
  • 2020.10.22 HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment A képzésen összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter