kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

ÚJ ÉV, ÚJ KÖNYVELÉSI SZOFTVER?

A cégvezetők, gazdasági szakemberek sokszor az év végi üzleti záráskor szembesülnek azzal, hogy az egész éven át használt könyvelési szoftverük számos támogatása vagy nem működik, vagy nem pontos, vagy a mentések nem elérhetők rugalmasan, vagy épp nem nyújt kellő információt a gazdasági folyamatok gyors és egyszerű összegzésére.

Épp ezért alakult ki az a trend, hogy az év végi tapasztalatok váltásra késztetik a döntéshozókat a gazdasági folyamatokat integráltan menedzselő, megbízható informatikai megoldások beszerzésére az új esztendő beköszöntével.


Miklósy Miklós
SALDO Zrt. - informatikai üzletág igazgató


SALDO CREATOR - ADÓTANÁCSADÓI TÁMOGATÁSSAL

Ha már megszületett a döntés egy új könyvelési szoftver megvásárlása mellett, érdemes olyan megoldást választani, amelynek kifejlesztésében professzionális adótanácsadók vettek részt, s ami napi szinten frissül a folyton változó gazdasági szabályozásnak megfelelően. A SALDO Zrt. által kifejlesztett informatikai szoftver épp ilyen, így az ügyfelek az általánosan elvárt képességek mellett magas szintű adótanácsadói háttértámogatást is kapnak az informatikai megoldás mellé. Természetesen ez a rendszer is tudja a piacon elvárt funkciókat, vagyis moduláris, felhőalapú, rugalmasan specifikálható, magas szintű adatbiztonsággal ellátott.

Miklósy Miklós, a SALDO Zrt. Informatikai Üzletágának vezetője a kezdetektől fogva részt vett és irányította a szoftver kifejlesztését, melynek ma már több ezer felhasználója van: „Olyan megoldást nyújtunk a hazai piac szereplőinek cégmérettől függetlenül, mely képes az egyszerű üzleti folyamatok rögzítésére éppúgy, mint összetett gazdasági aktivitások menedzselésére, legyen szó készletgazdálkodásról, bérügyintézésről, ügyviteli szolgáltatásokról. Sőt, jogosultsági szintek beállításával alkalmas vezető-, és döntéstámogató rendszerként is funkcionálni.”

Az informatikai megoldás legfőbb értéke, hogy automatikusan frissül az épp érvénybe lépő új adójogszabályoknak megfelelően, így jelentősen tudja fokozni a vállalati hatékonyságot, a napi szintű gazdálkodást. A rendszer kialakítása lehetővé teszi a cash-flow tervezést éppúgy, mint a menedzsmentek, tulajdonosok, állami ellenőrző intézmények felé szükséges riportok, elemzések összeállítását is.

Miklósy Miklós hozzátette: „Minden hazai mikro-, kis-közép-, és nagyvállalatának tudunk megbízható, magas rendelkezésre állás mellett futó, egyedi ügyféligényekre szabható IT megoldást nyújtani gazdasági folyamataik nyomon követésére. Legfőbb versenyelőnyünk a professzionális adótanácsadói háttér, ezért tudunk kimagasló ügyfél lojalitási mutatót felmutatni és azonnal reagálni az igényekre, változásokra. Egy aktualitást említve, a NAV 3.0 adatszolgáltatáson túl képes a szoftverünk a NAV-tól beérkező számlákat is fogadni, mely egy újabb nagyobb lépés a könyvelés automatizálása felé vezető úton!
A SALDO Zrt. kiváló és napi szintű szakmai kapcsolatot ápol a Nemzeti Adó-és Vámhivatallal, illetve szinte az összes szakmai szervezettel, mely garanciája a legmagasabb szakmai színvonalnak.

https://saldocreator.hu
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk