Megjelent: 10 hónapja

ÚJ ÉV, ÚJ KÖNYVELÉSI SZOFTVER?

A cégvezetők, gazdasági szakemberek sokszor az év végi üzleti záráskor szembesülnek azzal, hogy az egész éven át használt könyvelési szoftverük számos támogatása vagy nem működik, vagy nem pontos, vagy a mentések nem elérhetők rugalmasan, vagy épp nem nyújt kellő információt a gazdasági folyamatok gyors és egyszerű összegzésére.

Épp ezért alakult ki az a trend, hogy az év végi tapasztalatok váltásra késztetik a döntéshozókat a gazdasági folyamatokat integráltan menedzselő, megbízható informatikai megoldások beszerzésére az új esztendő beköszöntével.


Miklósy Miklós
SALDO Zrt. - informatikai üzletág igazgató


SALDO CREATOR - ADÓTANÁCSADÓI TÁMOGATÁSSAL

Ha már megszületett a döntés egy új könyvelési szoftver megvásárlása mellett, érdemes olyan megoldást választani, amelynek kifejlesztésében professzionális adótanácsadók vettek részt, s ami napi szinten frissül a folyton változó gazdasági szabályozásnak megfelelően. A SALDO Zrt. által kifejlesztett informatikai szoftver épp ilyen, így az ügyfelek az általánosan elvárt képességek mellett magas szintű adótanácsadói háttértámogatást is kapnak az informatikai megoldás mellé. Természetesen ez a rendszer is tudja a piacon elvárt funkciókat, vagyis moduláris, felhőalapú, rugalmasan specifikálható, magas szintű adatbiztonsággal ellátott.

Miklósy Miklós, a SALDO Zrt. Informatikai Üzletágának vezetője a kezdetektől fogva részt vett és irányította a szoftver kifejlesztését, melynek ma már több ezer felhasználója van: „Olyan megoldást nyújtunk a hazai piac szereplőinek cégmérettől függetlenül, mely képes az egyszerű üzleti folyamatok rögzítésére éppúgy, mint összetett gazdasági aktivitások menedzselésére, legyen szó készletgazdálkodásról, bérügyintézésről, ügyviteli szolgáltatásokról. Sőt, jogosultsági szintek beállításával alkalmas vezető-, és döntéstámogató rendszerként is funkcionálni.”

Az informatikai megoldás legfőbb értéke, hogy automatikusan frissül az épp érvénybe lépő új adójogszabályoknak megfelelően, így jelentősen tudja fokozni a vállalati hatékonyságot, a napi szintű gazdálkodást. A rendszer kialakítása lehetővé teszi a cash-flow tervezést éppúgy, mint a menedzsmentek, tulajdonosok, állami ellenőrző intézmények felé szükséges riportok, elemzések összeállítását is.

Miklósy Miklós hozzátette: „Minden hazai mikro-, kis-közép-, és nagyvállalatának tudunk megbízható, magas rendelkezésre állás mellett futó, egyedi ügyféligényekre szabható IT megoldást nyújtani gazdasági folyamataik nyomon követésére. Legfőbb versenyelőnyünk a professzionális adótanácsadói háttér, ezért tudunk kimagasló ügyfél lojalitási mutatót felmutatni és azonnal reagálni az igényekre, változásokra. Egy aktualitást említve, a NAV 3.0 adatszolgáltatáson túl képes a szoftverünk a NAV-tól beérkező számlákat is fogadni, mely egy újabb nagyobb lépés a könyvelés automatizálása felé vezető úton!
A SALDO Zrt. kiváló és napi szintű szakmai kapcsolatot ápol a Nemzeti Adó-és Vámhivatallal, illetve szinte az összes szakmai szervezettel, mely garanciája a legmagasabb szakmai színvonalnak.

https://saldocreator.hu
  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
  • 2021.11.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Lehetőség a kisgyermekkel dolgozni és az őket foglalkoztatni vágyók számára

A kormány 2021. 07. 01-én a szövetkezeti törvény módosításával lehetőség adott arra, hogy kisgyermekkel otthon lévők egyfajta speciális... Teljes cikk

Bérszámfejtés kiszervezéshez 5 pontos checklist

Átalakulóban vannak a prioritások a cégek életében, ami természetes folyamat, amikor egyre gazdaságosabb működésre törekszenek. A hatékonyság... Teljes cikk

Mindenkinek elérhető online álláskeresési kurzus indul

Három plusz egy modulból álló e-learning kurzust indít a Karrierszerviz karriertanácsadó cég. A lehetőség azoknak szól, akik a folyamatosan alakuló... Teljes cikk