Megjelent: 2 hónapja

ÚJ ÉV, ÚJ KÖNYVELÉSI SZOFTVER?

A cégvezetők, gazdasági szakemberek sokszor az év végi üzleti záráskor szembesülnek azzal, hogy az egész éven át használt könyvelési szoftverük számos támogatása vagy nem működik, vagy nem pontos, vagy a mentések nem elérhetők rugalmasan, vagy épp nem nyújt kellő információt a gazdasági folyamatok gyors és egyszerű összegzésére.

Épp ezért alakult ki az a trend, hogy az év végi tapasztalatok váltásra késztetik a döntéshozókat a gazdasági folyamatokat integráltan menedzselő, megbízható informatikai megoldások beszerzésére az új esztendő beköszöntével.


Miklósy Miklós
SALDO Zrt. - informatikai üzletág igazgató


SALDO CREATOR - ADÓTANÁCSADÓI TÁMOGATÁSSAL

Ha már megszületett a döntés egy új könyvelési szoftver megvásárlása mellett, érdemes olyan megoldást választani, amelynek kifejlesztésében professzionális adótanácsadók vettek részt, s ami napi szinten frissül a folyton változó gazdasági szabályozásnak megfelelően. A SALDO Zrt. által kifejlesztett informatikai szoftver épp ilyen, így az ügyfelek az általánosan elvárt képességek mellett magas szintű adótanácsadói háttértámogatást is kapnak az informatikai megoldás mellé. Természetesen ez a rendszer is tudja a piacon elvárt funkciókat, vagyis moduláris, felhőalapú, rugalmasan specifikálható, magas szintű adatbiztonsággal ellátott.

Miklósy Miklós, a SALDO Zrt. Informatikai Üzletágának vezetője a kezdetektől fogva részt vett és irányította a szoftver kifejlesztését, melynek ma már több ezer felhasználója van: „Olyan megoldást nyújtunk a hazai piac szereplőinek cégmérettől függetlenül, mely képes az egyszerű üzleti folyamatok rögzítésére éppúgy, mint összetett gazdasági aktivitások menedzselésére, legyen szó készletgazdálkodásról, bérügyintézésről, ügyviteli szolgáltatásokról. Sőt, jogosultsági szintek beállításával alkalmas vezető-, és döntéstámogató rendszerként is funkcionálni.”

Az informatikai megoldás legfőbb értéke, hogy automatikusan frissül az épp érvénybe lépő új adójogszabályoknak megfelelően, így jelentősen tudja fokozni a vállalati hatékonyságot, a napi szintű gazdálkodást. A rendszer kialakítása lehetővé teszi a cash-flow tervezést éppúgy, mint a menedzsmentek, tulajdonosok, állami ellenőrző intézmények felé szükséges riportok, elemzések összeállítását is.

Miklósy Miklós hozzátette: „Minden hazai mikro-, kis-közép-, és nagyvállalatának tudunk megbízható, magas rendelkezésre állás mellett futó, egyedi ügyféligényekre szabható IT megoldást nyújtani gazdasági folyamataik nyomon követésére. Legfőbb versenyelőnyünk a professzionális adótanácsadói háttér, ezért tudunk kimagasló ügyfél lojalitási mutatót felmutatni és azonnal reagálni az igényekre, változásokra. Egy aktualitást említve, a NAV 3.0 adatszolgáltatáson túl képes a szoftverünk a NAV-tól beérkező számlákat is fogadni, mely egy újabb nagyobb lépés a könyvelés automatizálása felé vezető úton!
A SALDO Zrt. kiváló és napi szintű szakmai kapcsolatot ápol a Nemzeti Adó-és Vámhivatallal, illetve szinte az összes szakmai szervezettel, mely garanciája a legmagasabb szakmai színvonalnak.

https://saldocreator.hu
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A szervezeti kultúra, amely túléli a vezetőket

Az Ecolab már akkor készen állt a pandémiára, mikor még sejtelmük sem volt a COVID-ról. Teljes cikk

Munkavégzés és motiváció

Érdemes feltennünk a kérdést, hogy a puszta megélhetésen kívül mi az, ami motivál bennünket munkavégzésünk során? Ha sikerül megtalálnunk a... Teljes cikk

Játék és csapatépítés online - nagy sikert aratott a Flinkit

A virtuális céges rendezvények egyik slágerévé vált tavaly év végén az online csapatépítést izgalmas játékkal ötvöző Flinkit. A cég most egy... Teljes cikk