kapubanner for mobile
Megjelent: 1 hónapja

Új piacra tört be a vezető HR szolgáltató - az ügyfélélmény magasabb szintjét kívánja elhozni a WHC

Új területen veti meg a lábát Közép- és Kelet-Európa vezető HR szolgáltatója, a hazai székhelyű WHC Csoport: a CX Services nemzetközi üzleti folyamatok kiszervezését (BPO) végzi, és élvonalbeli ügyfélélmény-megoldásokat kínál partnereinek.

Új piacra tört be a vezető HR szolgáltató-
images

images

A fotón Simone Olivo és Matteo Ferrari

A különböző területeken tevékenykedő ügyfelek változó igényeire reagálva, a CX Services olyan átfogó szolgáltatást tud kínálni partnereinek, amelynek célja az ügyfelek elégedettségének növelése és üzleti sikerük előmozdítása. Ezek a szolgáltatások jelenthetnek összcsatornás ügyféltámogatást, technikai segítségnyújtást, vagy akár további testre szabott BPO-megoldásokat. A CX Services megbízható üzleti partnerként empátiával és emberközpontú interakciókkal nyújt kivételes ügyfélélményt.

„Elkötelezettek vagyunk, hogy a kiválóság új mércéjét teremtsük meg a BPO-ágazatban. Magasan képzett szakemberekből álló csapatunk olyan kiváló szolgáltatást nyújt, amely felülmúlja ügyfeleink elvárásait” – mondta el Matteo Ferrari, a CX Services ügyvezető igazgatója a piacralépés kapcsán. „Budapesti központunkból több mint 30 nyelven támogatunk vezető márkákat 10 európai országban. Emellett azon is aktívan dolgozunk, hogy stratégiai partnerségek révén kiterjesszük nemzetközi jelenlétünket Afrikára és Dél-Amerikára” – tette hozzá Simone Olivo, a CX Services operatív igazgatója.

A WHC Csoport megalakulása óta a humánközpontú kezdeményezéseket helyezi előtérbe, és nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek és a munkavállalók elégedettségére. CX szolgáltatásuk bevezetése egy gyorsan növekvő, emiatt vonzó piacon tipikus példa a HR szolgáltató portfóliójának organikus bővülésére.

A WHC Csoport részeként a CX Services nemzetközi menedzsmentjével, szakértelmével és erőforrásaival fogja erősíteni a BPO-szektort. A meglévő ügyfélbázisunkat és az emberi interakcióban gyökerező ügyfélélményt kihasználva, új cégünk készen áll arra, hogy kiszolgálja a piac vezető vállalatait” – tette hozzá Berta Péter, a WHC Csoport társtulajdonosa.

A CX Services személyre szabott megoldásaival a különböző típusú vállalatok – például kiskereskedelmi, e-kereskedelmi vagy logisztikai szolgáltatók – eltérő igényeire reagál, elsődleges célja pedig, hogy a piacon elérhető legjobb teljesítményt hozza ki belőlük.

A WHC Csoportról

A 100 százalékban magyar tulajdonú WHC 1990-es indulása óta a közép-európai régió egyik legjelentősebb HR szolgáltatójává vált. Tevékenysége folyamatos bővítésének köszönhetően immár 10 országban van jelen, 35 irodával. Szakemberei teljeskörű szolgáltatást nyújtanak az ügyfeleknek, melynek része a munkaerő-közvetítés, a munkaerő-kölcsönzés, valamint a diák-, nyugdíjas- és kismama-szövetkezeti foglalkoztatás, a HR outsourcing és bérszámfejtés is. A cégcsoport célja, hogy a munkaerőpiac szereplőinek összekötésével magas színvonalú, innovatív HR szolgáltatásokat kínáljon a vállalatok számára, a munkavállalóknak pedig gyors segítséget nyújtson a számukra legmegfelelőbb álláslehetőségek megtalálásában. A WHC Családbarát Munkahely-, valamint négyszeres Kincentric Legjobb Munkahely díjas nagyvállalat.

  • 2024.11.13A legnagyobb probléma az ember? HR és Bérszámfejtés 2025 | 2024.11.13. Fluktuációcsökkentés, jogi megfelelés, bérstruktúrák optimalizálása – készítse fel vállalatát a jövő HR kihívásaira! Csatlakozzon ingyenes webináriumunkhoz, és ismerje meg a jól működő HR stratégiákat!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.15CSR HUNGARY SUMMIT’24 2024.11.15. Gundel Palota A CSR Hungary konferenciák 2006-tól a CSR Hungary vállalati felelősség és fenntarthatóság döntéshozóinak vezető szakmai rendezvényei. Ahol jó lenni! Ahol jó fejlődni! Elmélet és valóság együtt! ESG, CSRD, CSR, fenntarthatóság... KATTINTSON, REGISZTRÁLJONinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.15Így számolhatjuk fel közösen a bérszakadékot! Gyere el és ismerd meg, mit tehetünk közösen a nemek közötti munkaerőpiaci egyenlőség megteremtéséért! Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.192024.11.19–12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Iskolapélda a dolgozói jóllét területén - interjú Adonicsné Püski Katával, a Semmelweis Egyetem stratégiai szervezetfejlesztési főigazgatójával

A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos-egészségügyi felsőoktatási intézménye, mely szakegyetemként... Teljes cikk

Korábbi nyertesből zsűritag: 2024-ben is a dm Magyarország képviseli a Családbarát szakmai kategóriát a beneFit Prize zsűrijében

A dm Magyarország már régóta elkötelezett a dolgozói jóllét és egészségkultúra támogatása mellett. 2019-ben nyertek a beneFit Prize pályázaton... Teljes cikk

BeneFit Prize díjas példaértékű gigavállalat: interjú Szalai Enikővel, a Yettel Magyarország HR vezérigazgató-helyettesével

A Yettel a beneFit Prize 2023 pályázatán a mentál-wellness és pénzügyi tudatosság szakmai kategóriában is különdíjat vihetett haza. Szalai... Teljes cikk