Új piacra tört be a vezető HR szolgáltató - az ügyfélélmény magasabb szintjét kívánja elhozni a WHC
Új területen veti meg a lábát Közép- és Kelet-Európa vezető HR szolgáltatója, a hazai székhelyű WHC Csoport: a CX Services nemzetközi üzleti folyamatok kiszervezését (BPO) végzi, és élvonalbeli ügyfélélmény-megoldásokat kínál partnereinek.
A fotón Simone Olivo és Matteo Ferrari
A különböző területeken tevékenykedő ügyfelek változó igényeire reagálva, a CX Services olyan átfogó szolgáltatást tud kínálni partnereinek, amelynek célja az ügyfelek elégedettségének növelése és üzleti sikerük előmozdítása. Ezek a szolgáltatások jelenthetnek összcsatornás ügyféltámogatást, technikai segítségnyújtást, vagy akár további testre szabott BPO-megoldásokat. A CX Services megbízható üzleti partnerként empátiával és emberközpontú interakciókkal nyújt kivételes ügyfélélményt.
„Elkötelezettek vagyunk, hogy a kiválóság új mércéjét teremtsük meg a BPO-ágazatban. Magasan képzett szakemberekből álló csapatunk olyan kiváló szolgáltatást nyújt, amely felülmúlja ügyfeleink elvárásait” – mondta el Matteo Ferrari, a CX Services ügyvezető igazgatója a piacralépés kapcsán. „Budapesti központunkból több mint 30 nyelven támogatunk vezető márkákat 10 európai országban. Emellett azon is aktívan dolgozunk, hogy stratégiai partnerségek révén kiterjesszük nemzetközi jelenlétünket Afrikára és Dél-Amerikára” – tette hozzá Simone Olivo, a CX Services operatív igazgatója.
A WHC Csoport megalakulása óta a humánközpontú kezdeményezéseket helyezi előtérbe, és nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek és a munkavállalók elégedettségére. CX szolgáltatásuk bevezetése egy gyorsan növekvő, emiatt vonzó piacon tipikus példa a HR szolgáltató portfóliójának organikus bővülésére.
„A WHC Csoport részeként a CX Services nemzetközi menedzsmentjével, szakértelmével és erőforrásaival fogja erősíteni a BPO-szektort. A meglévő ügyfélbázisunkat és az emberi interakcióban gyökerező ügyfélélményt kihasználva, új cégünk készen áll arra, hogy kiszolgálja a piac vezető vállalatait” – tette hozzá Berta Péter, a WHC Csoport társtulajdonosa.
A CX Services személyre szabott megoldásaival a különböző típusú vállalatok – például kiskereskedelmi, e-kereskedelmi vagy logisztikai szolgáltatók – eltérő igényeire reagál, elsődleges célja pedig, hogy a piacon elérhető legjobb teljesítményt hozza ki belőlük.
A WHC Csoportról
A 100 százalékban magyar tulajdonú WHC 1990-es indulása óta a közép-európai régió egyik legjelentősebb HR szolgáltatójává vált. Tevékenysége folyamatos bővítésének köszönhetően immár 10 országban van jelen, 35 irodával. Szakemberei teljeskörű szolgáltatást nyújtanak az ügyfeleknek, melynek része a munkaerő-közvetítés, a munkaerő-kölcsönzés, valamint a diák-, nyugdíjas- és kismama-szövetkezeti foglalkoztatás, a HR outsourcing és bérszámfejtés is. A cégcsoport célja, hogy a munkaerőpiac szereplőinek összekötésével magas színvonalú, innovatív HR szolgáltatásokat kínáljon a vállalatok számára, a munkavállalóknak pedig gyors segítséget nyújtson a számukra legmegfelelőbb álláslehetőségek megtalálásában. A WHC Családbarát Munkahely-, valamint négyszeres Kincentric Legjobb Munkahely díjas nagyvállalat.
- 2024.11.13A legnagyobb probléma az ember? HR és Bérszámfejtés 2025 | 2024.11.13. Fluktuációcsökkentés, jogi megfelelés, bérstruktúrák optimalizálása – készítse fel vállalatát a jövő HR kihívásaira! Csatlakozzon ingyenes webináriumunkhoz, és ismerje meg a jól működő HR stratégiákat! Részletek Jegyek
- 2024.11.15CSR HUNGARY SUMMIT’24 2024.11.15. Gundel Palota A CSR Hungary konferenciák 2006-tól a CSR Hungary vállalati felelősség és fenntarthatóság döntéshozóinak vezető szakmai rendezvényei. Ahol jó lenni! Ahol jó fejlődni! Elmélet és valóság együtt! ESG, CSRD, CSR, fenntarthatóság... KATTINTSON, REGISZTRÁLJON Részletek Jegyek
- 2024.11.15Így számolhatjuk fel közösen a bérszakadékot! Gyere el és ismerd meg, mit tehetünk közösen a nemek közötti munkaerőpiaci egyenlőség megteremtéséért! Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Részletek Jegyek
- 2024.11.192024.11.19–12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808 Részletek Jegyek
A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos-egészségügyi felsőoktatási intézménye, mely szakegyetemként... Teljes cikk
A dm Magyarország már régóta elkötelezett a dolgozói jóllét és egészségkultúra támogatása mellett. 2019-ben nyertek a beneFit Prize pályázaton... Teljes cikk
A Yettel a beneFit Prize 2023 pályázatán a mentál-wellness és pénzügyi tudatosság szakmai kategóriában is különdíjat vihetett haza. Szalai... Teljes cikk
- Kutatás: az új munkatársak felvétele a legnagyobb kihívás a pénzügyi vezetők szerint 4 hónapja
- Hogyan szervezzük ki a toborzási folyamatot? Mi fán terem az RPO? 4 hónapja
- Lezárult a Kelly, a Gi Group és a Grafton HR szolgáltatók összeolvadása Magyarországon 5 hónapja
- Ki és hogyan kezelheti a GDPR adatokat kiszervezett bérszámfejtés esetén? 5 hónapja
- Új trend: bérszámfejtés mellett a HR-folyamatok kiszervezése 8 hónapja
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 9 hónapja
- Kelet-Magyarországon erősít a Prohuman 10 hónapja
- Aldi: magas képzettséget igénylő munkahelyek jönnek létre 1 éve
- Ügyfélélmény a Nagy Bazárban 1 éve
- A covid alatt sem épített le, hanem értékesítőket vett fel, új piacokat keresett: Feleki Attila, HR-Rent Kft. 1 éve
- Ki a jó HR Business Partner? Kiválasztás és beillesztési terv 1 éve