kapubanner for mobile
Megjelent: 9 hónapja

Új piacra tört be a vezető HR szolgáltató - az ügyfélélmény magasabb szintjét kívánja elhozni a WHC

Új területen veti meg a lábát Közép- és Kelet-Európa vezető HR szolgáltatója, a hazai székhelyű WHC Csoport: a CX Services nemzetközi üzleti folyamatok kiszervezését (BPO) végzi, és élvonalbeli ügyfélélmény-megoldásokat kínál partnereinek.

Új piacra tört be a vezető HR szolgáltató-
images


A fotón Simone Olivo és Matteo Ferrari

A különböző területeken tevékenykedő ügyfelek változó igényeire reagálva, a CX Services olyan átfogó szolgáltatást tud kínálni partnereinek, amelynek célja az ügyfelek elégedettségének növelése és üzleti sikerük előmozdítása. Ezek a szolgáltatások jelenthetnek összcsatornás ügyféltámogatást, technikai segítségnyújtást, vagy akár további testre szabott BPO-megoldásokat. A CX Services megbízható üzleti partnerként empátiával és emberközpontú interakciókkal nyújt kivételes ügyfélélményt.

„Elkötelezettek vagyunk, hogy a kiválóság új mércéjét teremtsük meg a BPO-ágazatban. Magasan képzett szakemberekből álló csapatunk olyan kiváló szolgáltatást nyújt, amely felülmúlja ügyfeleink elvárásait” – mondta el Matteo Ferrari, a CX Services ügyvezető igazgatója a piacralépés kapcsán. „Budapesti központunkból több mint 30 nyelven támogatunk vezető márkákat 10 európai országban. Emellett azon is aktívan dolgozunk, hogy stratégiai partnerségek révén kiterjesszük nemzetközi jelenlétünket Afrikára és Dél-Amerikára” – tette hozzá Simone Olivo, a CX Services operatív igazgatója.

A WHC Csoport megalakulása óta a humánközpontú kezdeményezéseket helyezi előtérbe, és nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek és a munkavállalók elégedettségére. CX szolgáltatásuk bevezetése egy gyorsan növekvő, emiatt vonzó piacon tipikus példa a HR szolgáltató portfóliójának organikus bővülésére.

A WHC Csoport részeként a CX Services nemzetközi menedzsmentjével, szakértelmével és erőforrásaival fogja erősíteni a BPO-szektort. A meglévő ügyfélbázisunkat és az emberi interakcióban gyökerező ügyfélélményt kihasználva, új cégünk készen áll arra, hogy kiszolgálja a piac vezető vállalatait” – tette hozzá Berta Péter, a WHC Csoport társtulajdonosa.

A CX Services személyre szabott megoldásaival a különböző típusú vállalatok – például kiskereskedelmi, e-kereskedelmi vagy logisztikai szolgáltatók – eltérő igényeire reagál, elsődleges célja pedig, hogy a piacon elérhető legjobb teljesítményt hozza ki belőlük.

A WHC Csoportról

A 100 százalékban magyar tulajdonú WHC 1990-es indulása óta a közép-európai régió egyik legjelentősebb HR szolgáltatójává vált. Tevékenysége folyamatos bővítésének köszönhetően immár 10 országban van jelen, 35 irodával. Szakemberei teljeskörű szolgáltatást nyújtanak az ügyfeleknek, melynek része a munkaerő-közvetítés, a munkaerő-kölcsönzés, valamint a diák-, nyugdíjas- és kismama-szövetkezeti foglalkoztatás, a HR outsourcing és bérszámfejtés is. A cégcsoport célja, hogy a munkaerőpiac szereplőinek összekötésével magas színvonalú, innovatív HR szolgáltatásokat kínáljon a vállalatok számára, a munkavállalóknak pedig gyors segítséget nyújtson a számukra legmegfelelőbb álláslehetőségek megtalálásában. A WHC Családbarát Munkahely-, valamint négyszeres Kincentric Legjobb Munkahely díjas nagyvállalat.

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk