logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2017.12.28 - 8 éve
workingdead

2018 legyen az akadálymentes nyaralás éve!

A látássérült és mozgásában korlátozott házaspárt derült égből villámcsapásként érte, hogy a hajdúszoboszlói ingatlant gátfutóknak találták ki, és a szállásadó sem volt megértő, ezért bosszúsan és megrendülve kellett

Derült égből villámcsapásként érte őket, hogy a hajdúszoboszlói ingatlant gátfutóknak találták ki, és a szállásadó egyáltalán nem volt megértő, ezért bosszúsan és megrendülve ment haza a házaspár. Azután a szallas.hu példamutató támogatásával jóra fordultak a dolgok. "Boldog új évet mindenkinek! 2018 legyen az akadálymentes nyaralás éve!" - üzeni a látássérült és mozgásában korlátozott házaspár. Ez elsősorban a szállásadók felelőssége, ezért arra kérik őket, hogy 2018-ban csak akkor állítsák azt, hogy a szálláshelyük akadálymentes, ha ez megfelel a valóságnak.

Egy rosszul sikerült nyaralásról számolt be olvasónk, amit a szallas.hu-n keresztül vásároltak. A látássérült és mozgásában korlátozott házaspárt derült égből villámcsapásként érte, hogy a hajdúszoboszlói ingatlan gátfutóknak találtál ki, és a tulaj sem volt megértő, ezért bosszúsan és megrendülve haza kellett menniük. Azóta sok minden történt: a szallas.hu vezetője azonnal elnézést kért, elismerték a szállásadó partnerük hibáját és a hirdetését kizárták a rendszerükből.

A kínos esetet követően Szigetvári József, a szallas.hu ügyvezetője azonnal reagált:

"Nagyon szomorúan és csalódottan olvastam el a bejegyzést, és szeretnék ezúton a foglalónktól (vendégünktől) a legmélyebb elnézést kérni. Csalódtam magunkban, és abban ahogy ezt az ügyet kezeltük. A Szallas.hu-t nem ilyen “elvek” mentén vezetjük, és nem így bánunk a foglalóinkkal.

Ez az eset sajnos már megtörtént így nem tudom nem megtörténne tenni, csak elnézést, és bocsánatot tudok kérni én és minden kollégám nevében.

Tenném ezt akkor is, ha nem így nyilvánosan, hanem email-ben vagy bármilyen módon szerzek tudomást az esetről. (ezért is van kint az oldalon az én telefonszámom és email címem is, hogyha tudok mindenhonnét tudjak információt és visszajelzést kapni (https://szallas.hu/impresszum)) A családomban több mozgáskorlátozott rokonom is van, így tudom – személyes tapasztalatból is, hogy milyen fontos, hogy az akadálymentesség valódi megjelölése. A hiba esetén pedig (ami sajnos ebben ez esetben is előfordulhat), milyen fontos a megfelelő probléma kezelés. Sajnos most ez sem volt a részünkről megfelelő.

Az bocsánatkérésem mellett a holnapi nap folyamán kolléganőm keresni fogja, hogy megfelelő kárpótlást tudjunk nyújtani.

Köszönettel és bízva a megértésben. Szigetvári József Szallas.hu – ügyvezető"

A szallas.hu ezt követően részletesen leírta, milyen eljárást folytatott le:

"Előzmények röviden:
Portálunkon foglaló vendégeink választása a Darányi Vendégház hajdúszoboszlói szálláshelyre esett, ahová 8 fővel utaztak  4 éjszakára.
Az utazó csapatban látássérült és egy mozgáskorlátozott vendég utazott kísérőikkel, akik előzetesen úgy tájékozódtak a szállásról, hogy a kiválasztott vendégház mozgáskorlátozott vendégek fogadására felkészült.
Ezt az információt azonban a szálláshely üzemeltetője tévesen tüntette fel adatlapján, hiszen a földszintes szálláshely környezete ugyan alkalmas lett volna mozgáskorlátozott vendég fogadására, a szoba - annak berendezése - és a hozzá tartozó mosdóhelyiség már nem volt  szabályszerűen kialakított,
így a kerekesszékkel történő mozgás nehézséget jelentett.
A  szoba megtekintése után a vendégek jelezték  panaszukat a szállásadó felé, aki  -  elmondásuk szerint - nem volt segítségükre alternatív megoldást keresni, sőt annak ellenére, hogy jelezték - a szoba és a mosdóhelyiség alkalmatlan méretei miatt - nem tudnak megszállni a szálláshelyen, díjat számolt fel takarítási költségre hivatkozva.
Megoldás:
A vendég panaszbejelentése után ügyfélszolgálatunk felvette a kapcsolatot a Darányi Vendégház üzemeltetőjével.
A partner által helytelenül beállított  "Akadálymentes" jelölés a szálláshely adatlapjáról azonnal eltávolításra került.
Vendégünk és az ügyfélszolgálatunk többszöri kérése után  a szálláshely visszautalta a takarításért felszámolt összeget, viszont a további kártérítésében, a tönkrement nyaralás kompenzációjában már nem volt együttműködő, így a szálláshely hirdetése lekerült az oldalunkról.
Mivel számunkra vendégeink elégedettsége a legfontosabb,  így minden esetben igyekszünk megtalálni a lehetőségekhez képest legjobb megoldást.
Ez alkalommal viszont még ettől is többet szerettünk volna tenni és teljes vállszélességgel az ügy mellé állni, hiszen tudjuk mennyire sok energiát jelenthetett a vendégek számára összeegyeztetni és megszervezni egy speciális igényekkel rendelkező nyolc fős társaság utazását.
Szeretnénk ha a korábbi kellemetlen élményekkel társult nyaralást, egy igazán fantasztikus hosszú hétvége feledtetné, így a nyolc fős csapatot egy exklizív, négy napos, all inclusive utazással ajándékoztunk meg a négycsillagos Danubius Health Spa Resort Aqua Hévízben, ahol egész biztosan szuper élményekkel lesznek gazdagabbak vendégeink!
Az utazás időpontjául Czikora Róbert Úrék végül egy októberi időpontot választottak, melynek eltöltése után várjuk őket vissza egy részletes - és bízunk benne csodás élményekkel gazdag - élménybeszámolóval, hogy valóban azt mondhassák Úgy is lett!
Üdvözlettel:
Mezey Enikő operációs vezető"

A szallas.hu felajánlott a 8 tagú társaságnak egy térítésmentes pihenést egy négycsillagos hévízi szállodában, ezt követően Czikora Róbert így írt a Working Deadnek az őszi kárpótló nyaralásról:

"2017 októberében hosszú hétvégén volt a csapat.

Hévízen jártunk, melyet a szallas.hu vezetősége ajánlott fel csapatunknak a félresiklott nyaralásunk után.

Három nap és két éjszakát töltöttünk a szállodában, ahol most már tényleg akadálymentes szoba és fürdő fogadott minket. A szálloda dolgozói segítőkészek és udvariasak, valamint megértőek voltak!

A nyolc fő nagyon jól érezte magát, ettünk, ittunk, fürödtünk és olykor-olykor, de egy kis pihenést is belevittünk a napokba.

Vasárnap este egy laza koktélozás mellett tánctudásunkat is megmutattuk a külföldi vendégeknek…

Nagy köszönet Enikőnek, aki végig segített a kellemesen eltöltött hétvégének a megszervezésében!

Boldog új évet mindenkinek! 2018 legyen az akadálymentes nyaralás éve!

Czikora Róbert"

Az akadálymentes pihenés biztosítása elsősorban a szállásadók felelőssége, ezért arra kéri őket a házaspár, hogy 2018-ban csak akkor állítsák azt, hogy a szálláshelyük akadálymentes, ha ez megfelel a valóságnak.

Címkék:
workingdead

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-30 07:46:15
KvantHumanisztika Kurzus 2
2025-06-27 22:06:40
Belülről nem megy? Mit tud az Interim HR, amit más nem?
2025-06-26 11:21:13
Haladékot kapnak a cégek az ESG követelések teljesítésére
Working Dead

A working dead a HRPortal blogja.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Dr. Kocsis Ildikó Linkedin felmondás képzés kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés vezetőfejlesztés változás érthető jog tippek online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság önismeret siker tárgyalásikészség-fejlesztás
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu