A vállalatoknak kevesebb mint a fele tartja fontosnak a dolgozók képzését, az utánpótlás-nevelést pedig alig az ötödük. Étkezési jegyet és mobiltelefont csaknem az összes cég juttat az alkalmazottainak, ám a fizetést csak a 60 százalékuk emeli évente, néhányan akkor is csak a vezetőkét. Sokuknál a HR-stratégiák is gyerekcipőben járnak - derült ki az Országos HR Benchmark-felmérésből.
Sok szervezet még mindig inkább csak költségnek tartja a belső ellenőrzési tevékenységet, nem pedig értékteremtő eszköznek, ellenben a fejlettebb piacokon működő cégekkel, amelyek a belső ellenőrzést olyan funkciónak tartják, amely hatékonyságot, eredményességet képes teremteni a stratégiai célok támogatásán felül.
“Ne kívülről hozzuk be a tudást, hanem belül építsük ki a kompetenciákat, belső erőforrásokkal oktassuk, mert csak így fenntartható a... Teljes cikk
AI, digitalizáció, megtartás, upskilling, reskilling, mindez bizonytalan környezetben. Komplex világunkban minden mindennel összefügg, ezért a HR-nek... Teljes cikk
Két gyermek édesanyjaként a munka-magánélet egyensúly javításában szeretne fejlődni 2024-ben Kiss Judit a Rossmann drogérialánc HR vezetője. A... Teljes cikk
Az infláció kezelését, a közösségépítést emelte ki egyebek mellett 2023-ból Somogyi András, a Bosch Csoport HR igazgatója. Idén pedig céljai... Teljes cikk
Fennállásának 30. évfordulóját ünnepelte a Humán Szakemberek Országos Szövetsége (HSZOSZ) a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán 2023.... Teljes cikk