Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 6 éve

Davosban tanácskoznak a világ vezető kommunikációs szakemberei

Március 11-12-én ötödik alkalommal rendezik meg a Davosi Világkommunikációs Fórumot (World Communication Forum) a világ vezető kommunikációs szakembereinek részvételével, akik a tanácskozáson megvitatják egyebek mellett a modern kommunikáció legújabb irányzatait és globális perspektíváit - közölte az eseményen részt vevő Capital Communications.

A fórumon két magyar előadó is lesz: Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. kormányzati kapcsolatok- és pr-vezetője és Hegyi Gábor, a Capital Communications alapító-ügyvezetője.

Az idei lesz az első olyan alkalom, amikor az ügynökségek és a vállalatok kommunikációs szakemberei, valamint a szakmai egyesületek vezetői közösen tárgyalják meg a kommunikációs szakmával szemben támasztott elvárásokat és követelményeket.

A fórumra 25 országból érkeznek meghívottak, az idei díszvendég a Carnegie Mellon Egyetem számítástechnika professzora, Scott Elliott Fahlman lesz. A szakember nevéhez köthető az első hangulatjel módszeres használata 1982-ben. Az általa elterjesztett ikon a manapság már mindenki által jól ismert és használt mosolygós - smiley - hangulatjel volt.

Az első nap végén a legkiemelkedőbb kommunikátorokat, a legkreatívabb megoldásokat és az innovatív elképzeléseket C4F (Communication for Future) Davos-díjjal jutalmazzák összesen hat kategóriában - olvasható a közleményben.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter