kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

Dulin Judit, az Astron Informatikai Kft. HR menedzsere

Dulin Judit 2008 októberétől tölti be az Astron Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Kft. HR menedzseri pozícióját. A szervezetnél korábban nem volt HR funkció, így a cég jelenlegi HR stratégiája és belső szabályzatainak kialakítása az ő nevéhez fűződik. A vállalat HR politikájának központjában a tudásmenedzsment áll.

Dulin Judit 1972-ben született Székesfehérváron. Középiskolai tanulmányait követően felsőfokú külkereskedelmi áruforgalmi oklevelet szerzett, majd 1998-ban a Pécsi Tudományegyetem személyügyi szervező szakán diplomázott.

Pályájának kezdetén menedzser asszisztensként dolgozott a Philips-hez tartozó iR3 Video International Kft. üzemi majd személyzeti igazgatóságán. Idővel tréning menedzserré lépett elő, ő tervezte meg és követte nyomon a cég éves oktatási terveit és programjait, és ezek hatékonyságát is mérte. Emellett a cég egyes készségfejlesztő tréningjeinek magyar illetve német nyelvű trénere is volt. Időgazdálkodás, prezentációs és tárgyalástechnika, minőségbiztosítás terén pedig önmagát is képezte különböző tréningeken.

1997-ben a veszprémi ITT Automotive Magyarországi Kft-hez, igazolt, ahol a személyügyi osztály személyügyi csoportjának vezetőjeként elsődleges feladata volt a cég munkaerő szükségletének biztosítása, és közreműködött a személyügyi osztály területei, csoportjai munkájának koordinálásában is. 1998-ban a Valeo Auto-Electric Magyarország Kft megvásárolta az ITT-t, Juditot pedig a vállalat humán erőforrás vezetőjének nevezték ki. Hatáskörébe tartozott a személyzet optimális minőségi és mennyiségi biztosítása, a személyzeti politika és stratégia kialakítása, a személyügyi osztály vezetése, irányítása, a munkatársak személyes és szakmai fejlődésének biztosítása, a munka-, tűz- és környezetvédelem, a biztonságos munkavégzés feltételeinek biztosítása, valamint a kommunikáció fejlesztése és az információáramlás biztosítása.

Ezt követően a Reemtsma Debreceni Dohánygyár Kft., budapesti irodájához került, ahol új funkcióként jelent meg a HR, ezért itt emberi erőforrás menedzserként elsősorban a cég HR politikájának, stratégiájának megfogalmazása, és az ehhez kapcsolódó rendszerek kidolgozása, eszközök bevezetése, és működtetése volt a feladata.

A szakember pályájának következő állomása az S.V.E. Hungary Kft volt. Mint Judit elmondta, a cég az anyavállalat szigorú keretein belül működő, mégis nemzet-specifikusan vezetett HR vezetést igényelt. Főbb feladatai köré tartozott a vásárlói igények alapján megfogalmazott változó termelési létszám rugalmas biztosítása, az anyavállalat HR politikájának adaptálása a magyar cég számára, a HR csoport vezetése, toborzás, felvétel, oktatás-szervezés, bérszámfejtés irányítása, szociális rendszer megtervezése, kialakítása, HR kontrolling és riportolás az anyavállalat felé, a munkatársak személyes és szakmai fejlődésének biztosítása.

Judit 2008 októberétől tölti be az Astron Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Kft., HR menedzseri pozícióját. Ő vezette be a szervezetnél a HR funkciót, HR stratégiát és belső szabályzatokat alakított ki. Feladata a HR csoport vezetése, a toborzás, kiválasztás, oktatás-képzés, belső tréningek megtartása, béradminisztráció, bér-, juttatási- és kompenzációs rendszer, HR kontrolling rendszer és HR informatika működtetése, uniós pályázatok menedzselése, külső és belső kommunikáció, iroda infrastruktúra, cash-flow tervezés és követés a HR területén, valamint munka-,és tűzvédelem, biztonságtechnika, foglalkozás egészségügy koordinálása.

Mivel az Astron tőkéje alapvetően a tudás, a HR politika középpontjában a tudásmenedzsment áll. Toborzáskor prioritás a sokrétű tudás beszerzése, a képzési célokat pedig a vevői igények kielégítése mentén határozzák meg. A cégnél a tudás-ökonómia egyensúlyát ösztönző rendszerekkel biztosítják.

Dulin Judit németül középfokon, angolul felsőfokon beszél. A kétgyermekes anyuka szabadidejében utazni, sportolni, zenét hallgatni és múzeumokba járni szeret.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk