Megjelent: 5 éve

Élelmiszercsomagra váltották a munkatársak jótéteményeit

Csaknem 14 ezer terméket tartalmazó élelmiszercsomagot juttatott el a Danone a Magyar Élelmiszerbank Egyesület segítségével a nélkülöző családok számára. A vállalat munkatársai több mint 13 ezer apró lépést tettek meg együtt a tudatosabb táplálkozás és a fenntarthatóbb jövő felé, a Danone pedig ezeket a kollégák által regisztrált egyéni vállalásokat adományokra váltotta.

Egy autómentes reggel, egy friss, szezonális gyümölcs ebéd után, egy húsmentes vacsora és ételrendelés helyett home office konyha - a többi között ilyen apró vállalásokkal tehetünk sokat a saját egészségünk és a fenntarthatóbb jövőnk érdekében. A szokásainkon változtatni nem egyszerű, de ha van hozzá megfelelő tudás, motiváció és idő, akkor nincs lehetetlen.

Ezekre az elemekre épült a Danone idén ősszel indult „Lépjük meg együtt” munkatársak aktív bevonását célzó belső programja. A kampány három szakaszban és hét átfogó témában edukálta, inspirálta, mozgósította a vállalat összes magyarországi munkatársát.

A fenntarthatósági és táplálkozástudományi témák között szerepelt például a műanyag csomagolás, a feldolgozott élelmiszerek és a termékcímkék, illetve külön hangsúlyt kapott az élelmiszerpazarlás problémája is. A munkatársak közvetlenül a téma hazai szakértőitől kaptak tippeket és tanácsokat az apró lépések megtételéhez, a kihívás végső célja pedig egy fenntarthatóbb jövőn és a saját egészségükön túl a rászoruló családok megsegítése volt.

A vírushelyzetre tekintettel a program kizárólag digitális platformokon futott, így a személyes elköteleződést és motivációt új eszközökkel kellett segíteni a rendhagyó home office környezetben.

A program folytatódik tovább, de a Danone minden, a dolgozók által eddig megtett és az online szavazófelületen dokumentált apró lépést termékre váltott, így az október 16-i Élelmezési Világnapon már összesen 13.818 darab Danone terméket adományozott rászoruló családoknak a Magyar Élelmiszerbank Egyesület segítségével.

Ezzel a mennyiséggel együtt a vállalat idei élelmiszeradománya elérte a 35 ezer tonnát.

  • 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új otthont kap a Medve sajt – 160 munkahely szűnik meg Répcelakon

Átszervezi magyarországi működését a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. (korábban Pannontej), amelynek keretében Répcelakon bezárja... Teljes cikk

2030-ig ötmillió robotot gyártanak le, amelyek átvehetik a házimunkát és az ipari feladatokat

A Neura Robotics, Európa egyik vezető humanoid robotikai vállalata, 2030-ig ötmillió robot legyártását tervezi, amelyek a házimunkától az ipari... Teljes cikk

620 új munkahely Komáromban – ez csak a jéghegy csúcsa?

Komáromban 620 új munkahely jön létre a BYD legújabb, 32 milliárd forintos beruházásával – de a számok mögött sokkal többről van szó. A kínai... Teljes cikk