Megjelent: 3 éve

Globális központot nyitott a Sanofi Budapesten

A tervek szerint 2022 végére már 350-en dolgoznak a Sanofi nemzetközi üzleti szolgáltató központjában, ahonnan 7 nyelven nyújtanak üzleti támogatást a vállalatcsoport európai és észak-amerikai egységei számára.

A Sanofi Business Services Budapest Centert Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter jelenlétében adták át.

A XIII. kerület újonnan épült üzleti negyedében kialakított munkakörnyezet minden szempontból világszínvonalú: a digitális csúcstechnológia vívmányai és az emberközpontúság mellett nagy gondot fordítottak az inspiratív, közvetlen hangulatra - közölte a Sanofi.

„Jelenleg 200 munkatársunk dolgozik pénzügyi, számviteli és munkavállalói szolgáltatások területen. Kollégáink olyan megoldásokon is dolgoznak amelyek ma még nem a mindennapi életünk részei” - mondta Soóki-Tóth Balázs, az SBS vezetője.

Szijjártó Péter kiemelte: Magyarország listavezető Kelet-Közép-Európában a jelenleg itt működő 120 üzleti szolgáltató központtal, amelyeknek komoly szerepük van abban, hogy az eddig nagyrészt termelésorientált magyar gazdaság minél inkább tudásalapúvá váljon.

A kompetenciaközpontban a munkakörnyezet, az üzleti és kereskedelmi tevékenység, az üzleti adatkezelés továbbfejlesztésén, valamit a folyamatoptimalizáción dolgoznak globális szinten a szakemberek.

A Sanofi az új központtal együtt már öt telephellyel van jelen Magyarországon, ahol több mint 2000 embert foglalkoztat.
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI?info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista

A shared service vagy business service iparág az utóbbi tizenöt év jelentős munkahelyteremtője, már mintegy 100 000-en dolgoznak ilyen egységekben,... Teljes cikk

Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"!

A mesterséges intelligencia óhatatlanul egyre nagyobb teret nyer a szolgáltatóközpontok (BSC) működésében is. Ugyanakkor a legtöbb cégnél még... Teljes cikk

Felesleges harcolni ellene: Balogh Petya az MI-forradalomról

Tavaly novemberben a ChatGPT berúgta az ajtót. Már nem lehet a szellemet visszagyömöszölni a palackba, harcolni sem érdemes ellene, inkább... Teljes cikk